Hjort Postad 6 September , 2004 Rapport Share Postad 6 September , 2004 Vad jag förstått så är Royal betäckningen engelsmännen använder för bästa möjliga handen av någon typ. Korrekt men betäckning har med sex, avel och sådana saker att göra. Det blir ensamt framför datorn efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutcracker Postad 20 September , 2004 Rapport Share Postad 20 September , 2004 Sitter på partypoker och lirar lite lowlimit.. Får J T på handen.. Floppen kommer: A Q K ... Van inte mer än ett par $ men det var kul ändå=) Någon jackpott såg jag inte heller för den delen.. Måste kanske spela minst 2/4 borden för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 20 September , 2004 Rapport Share Postad 20 September , 2004 Någon jackpott såg jag inte heller för den delen.. Måste kanske spela minst 2/4 borden för det? Nej, du måste spela på speciella jackpottbord med extra rake. Med Partys rakestruktur och utbetalning av jackpotts så är det i stort sett som att köpa trisslotter, dvs en väldigt dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutcracker Postad 21 September , 2004 Rapport Share Postad 21 September , 2004 Har kollat upp där nu lite grann, jo det är ju som du säger, kanske mer som keno dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 21 September , 2004 Rapport Share Postad 21 September , 2004 Satt lite oseriöst på en freeroll och med 400 kvar å blind på 1000 så gick jag allin med J 10 preflop. Flop: A - Q - 4 Turn: A River: K Blev lite förbannad då jag såg att han fick kåk på turn och trode att jag inte hade en chans att vinna potten, blev mäktigt förvånad då chipsen kom min väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empa Postad 21 September , 2004 Rapport Share Postad 21 September , 2004 Jag fick in en royal straight flush på betson för två månader sedan. Tror handen såg ut ungefär såhär. Satt med Kd Jd preflop... på floppen kom Ad Qd Ks. Jag var lycklig som köpte på högsta färgen. Detta var på ett lågt 0,25/0,50 bord fixed limit. Max bettade floppen. På turn kom Td. Då börjades det ta screenshots och grejjer. Började syna för att visa min fina royal. På Rivern kom 7c eller något.. Folk maxhöjde och jag fick visa min fina royal i ruter. Jag slutade spela efter den handen eftersom jag och tjejen skulle iväg och shoppa glass. sa till henne innan handen att det är den sista jag spelar sedan åker vi... Då jag kom tillbaks en timme senare kikade jag in på mitt pokerkonto. Till min stora förvåning så hade jag prickat in en fin bonus. 500$ rikare. tydligen fick alla runt mitt bord med 50$ var för att de satt vid bordet då royal i ruter kom upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myre Postad 26 September , 2004 Rapport Share Postad 26 September , 2004 Smackade på mitt livs helg Fredag: Royal straight flush i spader. Lördag: Kung hög straight flush i klöver. Dock väldigt synd att dom inte har hand of the day bonus lr liknande på multi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imfamna Postad 27 September , 2004 Rapport Share Postad 27 September , 2004 Fick in min första ROYAL för en halvtimme sedan på FL-spel holdem. Satt i sen pos. med A 8 Bordet kommer upp Q T J 3 spelare satsar före mig, jag bara synar Turn: K , där satt den! 2 st. satsar (en hade KT), en höjer (hade 9 6 ), och jag höjer igen, 1:a killen foldar, de andra synar. river: who cares, både checkar, jag satsar, en synar (han med 9 ). Tycker inte det minsta synd om spelaren som fick in en straight flush och förlorade, spelar man 96 offsuit från mitten-pos. förtjänar man inte att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sawa Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2004 Måste väl oxå skriva av mig lite har fortfarande lite adrenalin kvar efter min första royal. Tyvär så våga jag inte höja mina motståndare efter att jag satte royalen på turnen eftersom jag inte visste om WilliamHill betala bonus för royals som inte går till showdown. visa sig att en av dem satt på nöt kåken. Han hade säkert synat det mesta jag gjorde Men, får väl vara nöjd med william hills £75 bonus + de pengar som min motståndare betta och jag syna dealt to Almtunais [Ac Jc] GeyStax: calls $1 Almtunais: raises to $2 ihaiha: folds Marksleep: calls $2 King_ace: calls $2 mach1: calls $2 G-Factor: folds Grekern: folds AcesHigh.: folds GeyStax: calls $1 ----- FLOP ----- [Th Qc Tc] GeyStax: checks Almtunais: bets $5 Marksleep: calls $5 King_ace: folds mach1: calls $5 GeyStax: folds ----- TURN ----- [Th Qc Tc][Kc] Almtunais: checks Marksleep: checks mach1: bets $10 Almtunais: calls $10 Marksleep: calls $10 ----- RIVER ----- [Th Qc Tc Kc][9d] Almtunais: checks Marksleep: checks mach1: bets $10 Almtunais: calls $10 Marksleep: folds ----- SHOW DOWN ----- Almtunais: shows [Ac Jc] (Royal Flush) Almtunais wins Royal Flush bonus at table Sterling with prize of £75 mach1: shows [Kd Ks] (A Full House, Kings full of Tens) Almtunais collected $73.50 from Main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kidkurry Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2004 Fick Royal Straight Flush i ruter för en vecka sedan på Ladbrokes. Ville inte gå all-in i potten eftersom jag fått för mig att det måste gå till showdown för att det skulle gälla.... Ingen bonus ramlade in. Det visade sig att man from oktober tagit bort high hand bonus och kört frerolls istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joohn6 Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2004 Fått Royal Flush men bara i HU > joohn6 posted small blind (15) > basket_jerry posted big blind (30) > Game # 126,987,201 starting. > Dealing Hole Cards > joohn6 folded > basket_jerry mucked > basket_jerry wins 45 > basket_jerry posted small blind (15) > joohn6 posted big blind (30) > Game # 126,987,229 starting. > Dealing Hole Cards > basket_jerry called for 15 > joohn6 bet for 90 > basket_jerry called for 90 > Dealing the Flop(Qs10sAs) > joohn6 went all-in for 995 > basket_jerry called for 995 > Dealing the turn(Ks) > Dealing the river(Qc) > joohn6 wins 2,230 with a Royal Flush, Spades Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pelasun Postad 28 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2004 Måste ju bara skriva då att jag fick min första Royal flush på UK Betting härom veckan med båda hålkorten. En liten fin RF bonus på £75 blev det med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2004 Arghh... fick min första Royal Straight flush... tyvärr satt jag o lirade en sit n go och fick ingen bonus för den... vann iofs tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rollin Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2004 Här e min första royal, raised preflop och reraisa allin på floppen. Va väldigt skönt å se rivern: http://hem.passagen.se/park3r/royal.txt EDIT: Skumt, bilden syns inte...de är en screenshot. * Det är för att filen heter .txt - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 November , 2004 Rapport Share Postad 4 November , 2004 Helt sjukt.... Igår satte jag min första straight flush någonsin, och idag kom min första royal.... Och givetvis lirade jag för världens småpengar och fick ingen action... Lirade återigen på Ultimate Bet, den här gången .25/.50 FL Crazy Pineapple 8/B. Får börja med drömkorten, A A K. Floppen kommer om jag inte minns fel K Q T. Båda motståndarna checkar, det gör också jag som har position. Slänger kungen och behåller essen. Sitter alltså på överpar och nötfärgdrag. Så på turnen kommer J och min royal sitter. Helt sjukt. Behöver jag nämna att de andra checkade hela vägen och att jag inte vågade betta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 måste bara dela med mig om att jag floppade royal på expekt härom veckan, limpa med QJs och träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 Får börja med drömkorten, A A K. Vad spelar du för spel....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldboy Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 själv fick man min första royal flush hearts för nån timma sen. hade AT och fick st8 på flop, sen blev d royal flush på river... snacka om vilka community cards!! =) till min bevikelse delar ladbrokes inte ut bonus längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 November , 2004 Rapport Share Postad 10 November , 2004 Får börja med drömkorten, A A K. Vad spelar du för spel....? .25/.50 FL Crazy Pineapple 8/B Alltså som Texas, men du får tre kort och måste kasta ett innan turnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 13 November , 2004 Rapport Share Postad 13 November , 2004 Spelade på expekt nyss. satt med AcQc på handen å på floppen kommer KcTcJc. Andra Royal straight flushen på dom 3 veckor som jag spelat hold em online. Har jag tur eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fysikern Postad 13 November , 2004 Rapport Share Postad 13 November , 2004 Spelade på expekt nyss. satt med AcQc på handen å på floppen kommer KcTcJc. Andra Royal straight flushen på dom 3 veckor som jag spelat hold em online. Har jag tur eller? Ja ! Inte fått min första än och jag har lirat i 6 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 13 November , 2004 Rapport Share Postad 13 November , 2004 Vad säger ni om detta: Mina Hålkort K J Floppen kommer upp med följande A Q 10 Och hur mycket tjänade man på denna fina hand ? Jo, potten slutade på höga $9, vilket är ganska typiskt, att ingen annan satt med en hyfsad hand. Detta hände på Ladbrokes och jag undrar därför om Lad har någon typ av bonus för "The Best Hand Of The Day" eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 13 November , 2004 Rapport Share Postad 13 November , 2004 Jag fick royal, satt på A K får nötstegen samt flsuhdraw på floppen, sen glider Royalen på rivern. Lyckades få en snubbe all in efter flopp samt van en del av daily high hand-bonusen... Det var när jag hade lirat poker ca 3 veckor, så lite flyt har jag ju haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 14 November , 2004 Rapport Share Postad 14 November , 2004 Fick min första idag. Måste vara nån bugg eller så har jag redigt otur.. Är 9 nissar till som fått det hittils så bonusen blir nog inte så stor Brukar vara 4 st per dag typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts