@ntonius Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 * ATT VARA JAN EMANUEL JOHANSSON * ATT HA TRE KORT PÅ EN 4HS HOLDEM SESSION(3/6$ obv) * ATT VARA REBONIUS MAMMA(TÄNK PÅ ATT REBONIUS ÄR UNDER 18) * ATT HA SEX MED DEN DÄR NATASHA PEYRE KLURA PÅ. SVÅRT VAL. JAG VÄLJER NOG ETTAN ELLER FYRAN. Citera
@ntonius Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2009 också konstigt vadå också? svara istället? vad vill du? Citera
Shahin86 Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Blir väl en blixtfyra. Tror inte många här skulle ha en chans på henne. Du tycker hon är vidrig eller? Citera
Gäst Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Blir väl en blixtfyra. Tror inte många här skulle ha en chans på henne. Du tycker hon är vidrig eller? +1 extra plus att Bingo varit där redan Citera
Dead-Inside Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Känns som att väldigt många har chansen med henne. Äcklig kvinna. Citera
Gäst Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Känns som att väldigt många har chansen med henne. Äcklig kvinna. :S Citera
Larzzon67 Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 * ATT VARA JAN EMANUEL JOHANSSON * ATT HA TRE KORT PÅ EN 4HS HOLDEM SESSION(3/6$ obv) * ATT VARA REBONIUS MAMMA(TÄNK PÅ ATT REBONIUS ÄR UNDER 18) * ATT HA SEX MED DEN DÄR NATASHA PEYRE KLURA PÅ. SVÅRT VAL. JAG VÄLJER NOG ETTAN ELLER FYRAN. Nu är inte jag så filosofiskt lagd. Men hade jag varit det skulle frågeställningar av just det här slaget säkert varit precis det jag hade gått och grubblat på. Tur att det finns stora tänkare så jag kan koppla av. Citera
tågrånarn Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Har avböjt nr 4 en gång pga att det fanns "bättre" till hands vid tillfället. Så det skulle väl kanske vara läge att ta det nu då. Citera
MilfHunter Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Har avböjt nr 4 en gång pga att det fanns "bättre" till hands vid tillfället.Så det skulle väl kanske vara läge att ta det nu då. Var det "bättre" alternativet someone famous eller`? Citera
el_kryddo Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Skulle nog ta tvåan. Skulle komma för fort på (i?) fyran för att det skulle vara riktigt +EV, givet att det är en one timer. Skulle jag få henne en hel natt och få använda hela min sjuka sexuella repertoar skulle det bli fyran. Citera
bodybuilder120 Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Skulle nog ta tvåan. Skulle komma för fort på (i?) fyran för att det skulle vara riktigt +EV, givet att det är en one timer. Skulle jag få henne en hel natt och få använda hela min sjuka sexuella repertoar skulle det bli fyran. Citera
Steel Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Kände igen namnet natasha peyre lite vagt, men kunde inte komma ihåg hur hon såg ut, så jag googlade. Kom till hennes blogg och fann denna pärla: Tror ni att USA har varit på månen, det finns många argument som talar emot det.Om de nu hade varit där, varför har det bara dokumenterats den första gången de var där? Och hur skulle de fått flaggan att vaja på en plats där det inte finns någon luft? Ville USA bara vara bättre än Ryssland och kom på idén att, om ryssland var först i rymden så skulle de vara först på månen? Jag tycker detta är väldigt intressant. Vad tror ni om detta? Citera
DocLame Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Ingen som varit inne på att välja nr 3 än? Citera
mr-flow Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Kände igen namnet natasha peyre lite vagt, men kunde inte komma ihåg hur hon såg ut, så jag googlade. Kom till hennes blogg och fann denna pärla: Du behöver ju inte prata med henne. Citera
Pold Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Jag skulle ta alternativ nummer 4 med några ändringar.. Sex för mig är något fint.. jag skulle vilja headfucka henne, pulla henne i tvåan.. osv.. peace Citera
Lisa87 Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Jag skulle ta alternativ nummer 4 med några ändringar.. Sex för mig är något fint.. jag skulle vilja headfucka henne, pulla henne i tvåan.. osv.. peace hahaha Citera
Upgrade Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 För er som inte tror att ni har en chans med Peyre, tänk igen, allt som behövs är pengar. Citera
Upgrade Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Kände igen namnet natasha peyre lite vagt, men kunde inte komma ihåg hur hon såg ut, så jag googlade. Kom till hennes blogg och fann denna pärla: har hon OCKSÅ en blogg nu? denna trend bland urblåsta blondiner som startar bloggar börjar bli rätt överdriven. fattar inte hur småtjejerna kan läsa deras bloggar och se upp till dem. saknas väl bara Linda Rosing..om hon nu inte redan har en blogg. Citera
bananuz Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Kände igen namnet natasha peyre lite vagt, men kunde inte komma ihåg hur hon såg ut, så jag googlade. Kom till hennes blogg och fann denna pärla: <inte så intelligent text> åh helvete förstaposten är annars mest intressant för sitt uttryck med bara versaler, högljutt så att säga? edit: suveränt tusende inlägg Citera
Recommended Posts