Snygglenn Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Har inte det hela gått alldeles för långt nu? Tycker alla inblandade, även modsen, har skämt ut sig alldeles för mycket för att ens vilja tänka på saken igen så förstår inte varför en ny tråd ska startas om det hela. Lågt att gdaily tar upp att hjälten som talade klarspråk borde permbannas i sin första post också. Snarare ett hedersutnämnande! Med det sagt så tycker jag att modsen gör ett bra jobb i övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 utan att tillföra något värdefull i sak, vill jag bara tillägga att kortkorta kjolar är bland det sexigaste jag vet, om tjejen i fråga har rätt ben o rumpa för det. Och som bekant är min smak oantastlig i sådana frågor. Supertequila får poäng för det enda ganska roliga inlägget i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Har inte det hela gått alldeles för långt nu? Tycker alla inblandade, även modsen, har skämt ut sig alldeles för mycket för att ens vilja tänka på saken igen så förstår inte varför en ny tråd ska startas om det hela. Lågt att gdaily tar upp att hjälten som talade klarspråk borde permbannas i sin första post också. Snarare ett hedersutnämnande! Med det sagt så tycker jag att modsen gör ett bra jobb i övrigt! När du blir omnämnd i Sveriges största skvallertidning med för och efternamn kanske du också funderar på vad du ska göra för att skydda ditt namn och varumärke. Och ja, förra tråden var en riktigt trolltråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niceguyhank Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 and the saga continues. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Har inte det hela gått alldeles för långt nu? Tycker alla inblandade, även modsen, har skämt ut sig alldeles för mycket för att ens vilja tänka på saken igen så förstår inte varför en ny tråd ska startas om det hela. Lågt att gdaily tar upp att hjälten som talade klarspråk borde permbannas i sin första post också. Snarare ett hedersutnämnande! Med det sagt så tycker jag att modsen gör ett bra jobb i övrigt! D gillar också att skriva om sig själv i tredje person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Hoppas att det blir bättre moderering i framtiden nu när ni fått blå färg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seven3o Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Dilba [...] borde ignoreras totalt. Edit: Och så ska vi inte ge henne argument för att skrika "personangrepp" igen. Bortmoddat / Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 fruntimmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Fanns det ens en sportslig på den? Jag satt precis och undrade när "penis on back"-anklagelserna skulle börja hagla, oavsett från vilket håll de nu skulle kunna komma... ähh vad fan vet du mr skogaholmsdietist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Alvedon någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SNGPRO Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Måste instämma i kören som utmärker Ola till årets tönt. Att först lacka ur och tröttna på dilba och hennes storhetsvansinne etc var ju ett av hans mest patetiska inlägg på forumet. Han som moderator borde väl kunna skilja på sin uppgift och privatperson eller? Känner ingen av er och skiter i er. Men Dilba uppvisade ju iaf en viss självdistans i vissa saker som skrevs. Som staken etc. Sedan att Årets Nörd 2009 inte klarar av att hantera att andra har bättre sexliv än hans eget enformiga "gröt i vanten runkande" tycker jag inte han skall låta gå ut över sin uppgift som moderator. Ola och hans forum är mot reklam, rb prat etc som inte gynnar dem själva. Men det hindrar dem inte att tillåta Ola att i var och varannan post uppvisa att man borde anlita honom om man var en pokersite i behov av kunnande på allra smartaste sätt. Äh Stick och brinn Ola.. Vi är rätt trötta på dig vid det här laget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 men nu är du väl ändå inte konsekvent Ola när du redigerar bort inlägg här ? Jag menar redigerade du inte inlägg då ska du väl inte börja göra det nu. Säger som andra i tråden det måste vara mycket vettigare att lägga sin energi på mer konstruktiva saker än den här löjliga konflikten. Risken är att du istället framstår som en lätt patetiskt figur. När ungarna sitter i sandlådan och kastar sand med leksakspade på dig så behöver man inte ta fram spaden ur garaget och kasta tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Har bestämt för mig att Ola B och Gdaily är allierade med varandra Tror dom kan vara Dr Jekyll och Mr Hyde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Pokern är numera så urvattnad, kall och DÖD att det enda tafatta försöken att hålla den "het" är någon slags bloggduell mellan ett par relativt okända pokerpajsare... skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Skulle också reagera om jag var i Olas sits. Han har ju trots allt blivit offentligt uthängd och kritiserad för sitt arbete. Sen kanske det har gått lite väl långt, men att få säga sin åsikt måste han ju få göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 .......massa trams om "Olas forum" m.m.....Äh Stick och brinn Ola.. Vi är rätt trötta på dig vid det här laget! Jaså det är vi? Personligen tycker jag att Olas dubbla personligheter har lyckats ganska bra med både att hålla isär varandra och med att påvisa för medlemmarna på forumet att de kommer att försöka göra just detta. Moderatorn Ola har också gjort ett fint jobb, även om vissa modereringar säkert har varit diskutabla, men då detta forum (förhoppningsvis) befolkas av människor så är det väl inte så underligt att det skapas diskussion om dem (moderingarna)? OT: Hatas kollage i Dilba-tråden är helt genialiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Måste instämma i kören som utmärker Ola till årets tönt. Att först lacka ur och tröttna på dilba och hennes storhetsvansinne etc var ju ett av hans mest patetiska inlägg på forumet. Han som moderator borde väl kunna skilja på sin uppgift och privatperson eller? Känner ingen av er och skiter i er. Men Dilba uppvisade ju iaf en viss självdistans i vissa saker som skrevs. Som staken etc. Sedan att Årets Nörd 2009 inte klarar av att hantera att andra har bättre sexliv än hans eget enformiga "gröt i vanten runkande" tycker jag inte han skall låta gå ut över sin uppgift som moderator. Ola och hans forum är mot reklam, rb prat etc som inte gynnar dem själva. Men det hindrar dem inte att tillåta Ola att i var och varannan post uppvisa att man borde anlita honom om man var en pokersite i behov av kunnande på allra smartaste sätt. Äh Stick och brinn Ola.. Vi är rätt trötta på dig vid det här laget! Pokern är numera så urvattnad, kall och DÖD att det enda tafatta försöken att hålla den "het" är någon slags bloggduell mellan ett par relativt okända pokerpajsare... skrattretande. Två sjukt idiotiska inlägg av två helt olika anledningar. Hur sjukt mycket nöje kan man ha av att sitta och spy galla på nätet utan att kunna backa upp det. Forumet når nya bottennivåer varje dag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Pokern är numera så urvattnad, kall och DÖD att det enda tafatta försöken att hålla den "het" är någon slags bloggduell mellan ett par relativt okända pokerpajsare... skrattretande. annars då pokern går bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Och tack för att ni tar och håller er till topic tack. Ingen mening med att hoppa allt för lång åt sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Och tack för att ni tar och håller er till topic tack. Ingen mening med att hoppa allt för lång åt sidan. nåjaa, det är väl så självklart för dom flesta att det inte fanns några personangrepp, bara konstatera fakta ontopic inget att diskutera liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mimmi Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 annars då pokern går bra ? hahaha... Humor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wagner Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 England och världen har Posh och Becks. Vi har Dilba och farbror Bosse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sh4rkbite Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Dilba är ju bara den mest tröttsamma pokerfeminist som finns.......Ola att du ens pallar bry dig om vad hon vimsar om i sin blogg hon har ju hitintills inte haft ett enda rätt i världen (i varje fall inte när det gäller poker) så jag hade snarare tagit dålig kritik från henne som ett beröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 England och världen har Posh och Becks. Vi har Dilba och farbror Bosse. Det kanske finns nån liten hamster som vill uuumgås? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts