Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll

xlars

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.

Recommended Posts

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag lärde henne många saker men det man har absolut roligast och mest användning av är sök (alltså inte fotstegspåra). De hittar allt och alla, ingen kan smita om man vill leta rätt på dem. ganska lätt att lära dem också eftersom det faller sig naturligt för dem att spåra med näsan.

Rekommenderar alla hundägare att lära sin hund sök, sök är när de genom luften hittar något som vart eller är i närheten. Bruden dratt iväg på fyllan "sök" så har du henne hemma snart :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min gamla tränare:

"Sit-KP grundades i Skara av Kanchai Pothawan som med sina över 240 proffs-matcher i Thailand har skaffat sig en enorm kunskap om träning, tävling och kulturen kring thaiboxningen.

Under 90 talet skördade klubben stora framgångar och hade flera utövare i den absoluta eliten i sverige.

Kanchai blev sedemera rikstränare för det Svenska landslaget i thaiboxning, men har numera flyttat tillbaka till Thailand. Klubben har drivits vidare under olika perioder och former fram till 2007."

Har ett par shorts det står sit-kp på, han var grym men full för det mesta.

Länk till kommentar

sök är en kul lek. kör den med min tervueren rätt ofta. det är den nya polishunden så dom är jäkligt duktiga på just spårning.

Kommer ihåg när jag var ute i skogen och vovven fick upp ett spår på en människa. Ok vi söker för skoj skull tänkte jag. Visa sig vara en orienterare för vi missa inte en kontroll:-D.

Länk till kommentar

Ja den Belgiska vallhunden är väl ett bättre val nu när schäfern har blivit sönderavlad.

Undrar när de tar in Caucatian Ovcharka:rolleyes:, klart de är ju lite klumpiga med sin storlek.

Är inte det den där psykotiskt aggresiva rasen? Skulle kollat videon innan jag skrev......

Själv har jag en blandning mellan A malamute,doberman,schäfer,siberian huskey,amerikans timberwolf,rottweiler, och en till, minns inte nu.

Men han e grym,grymt lynne,alltid glad, ruggigt snäll,och en hysterisk jaktinstinkt:mrgreen: kommer dock alltid tillbaka.

Hur fan lägger man in en bild?

Karelsk björnhund var det med,så var det

Länk till kommentar

Ja den Belgiska vallhunden är väl ett bättre val nu när schäfern har blivit sönderavlad.

Undrar när de tar in Caucatian Ovcharka:rolleyes:, klart de är ju lite klumpiga med sin storlek.

lol den hunden var ju nöten. kan säga att den har samma egenskaper som våran hund fast 10 gånger starkare verkar det som av videon att döma.

Länk till kommentar

Är inte det den där psykotiskt aggresiva rasen? Skulle kollat videon innan jag skrev......

Själv har jag en blandning mellan A malamute,doberman,schäfer,siberian huskey,amerikans timberwolf,rottweiler, och en till, minns inte nu.

Men han e grym,grymt lynne,alltid glad, ruggigt snäll,och en hysterisk jaktinstinkt:mrgreen: kommer dock alltid tillbaka.

Hur fan lägger man in en bild?

Karelsk björnhund var det med,så var det

Ohh!

Den rasen är så förbannat fin, har aldrig haft en hund men har kikat lite av ren nyfikenhet och såg ett par valpar - blev kär. Dock hade dom ett jaktbegär som jag aldrig kunnat tillfredställa. Skitfin hund dock!

Länk till kommentar

Ohh!

Den rasen är så förbannat fin, har aldrig haft en hund men har kikat lite av ren nyfikenhet och såg ett par valpar - blev kär. Dock hade dom ett jaktbegär som jag aldrig kunnat tillfredställa. Skitfin hund dock!

Det är nog därifrån vår fått sin jaktinstinkt då. Han jagar allt, men det enda han fångar är möss:-D

Han är dock outtröttlig,efter en skogsvandring på 2 timmar,varav minst 1 timmes jakt är han redo att ge sej ut på riktigt.....

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...