Gå till innehåll

Gravyr på en Ipod


Ekstrom

Recommended Posts

du behöver inte gravera din ipod bara för att det är gratis. det är halvkul första gången man tittar på sin ipod, sen lägger man inte ens märke till den. men för karmans skull tipsar jag om: There are no girls with good personalities.

 

Klart att jag inte MÅSTE gravera, men nu råkar det vara så att jag vill ha nåt lustigt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte att förglömma, vad jag vet så är det väl bara iStore som graverar, och när jag beställde därifrån så skippade de med DHL eller liknande vilket gör att man måste komma ihåg att skriva en leveransaddress till dit man kommer vara dagtid alternativt själv åka runt halva stan för att hitta deras centrallager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte att förglömma, vad jag vet så är det väl bara iStore som graverar, och när jag beställde därifrån så skippade de med DHL eller liknande vilket gör att man måste komma ihåg att skriva en leveransaddress till dit man kommer vara dagtid alternativt själv åka runt halva stan för att hitta deras centrallager.

 

Jo, har hört att det är lite struligt hos andra firmor, därför beställer jag från Apple store.

 

Grand Bark, nära vinnare, väntar nån dag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...