enhetsmatris Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jag tänkte beställa en iPod nano från Apple store, och då får man ju gravera in någonting gratis på baksidan. Eftersom det är gratis så måste jag ju göra det, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Därför ber jag er om hjälp! Några riktlinjer: - Det får inte vara pokerrelaterat. - Maximalt 2 rader text med 23 tecken per rad. - Gärna roligt eller filosofiskt. - Om politiskt, så höger. Sätt igång och ge förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 - Dan Glimne in i riksdagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Stjäl mig inte, bara dåliga låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 If you try to fail but succeed, have you succeeded or failed ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Hasta la victoria siempre! Nej jag skojar bara, tänkte komma med ett seriöst förslag också men kommer inte på något Varsågod och hoppas jag var till hjälp. Edit: fanns det inte en tråd här om roliga texter folk satt på sina ipods? Eller så var det på 2p2. Många skoj iaf, de flesta relaterade till piratkopiering. Ska se om jag hittar tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Om jag hade varit fyndig hade det framgått här." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Show me a good loser and I'll show you a loser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Nej tack, jag vill inte ha någon gravering" Länk till iPodfeber. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 <namn> - apb 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 <pointless>det är ju gratis</pointless> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Det här är min uppfattning, och jag delar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 dreamland.gotdns.org Jag har betalat för musiken Jag har inte betalat för musiken Jag använder torrents Jag använder DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "I'm stolen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Ack du kära gamla stenkaka Jag med sorg dig får försaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Tondöv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Vote for Pedro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 ta det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Gravera in ditt kreditkortsnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 "Ge fan i min iPod, snorunge!" "Seriöst, släpp eller jag skjuter" Blev kanske lite för långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Eftersom jag hatar DRM så är här några förslag "I have removed FairPlay from all my aac files" "DRM suger ullstrumpa!" "DRM förstörde mina filer" "QoS är en tomte" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 iPimp iWhore iBitch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 "Jag skulle aldrig köpt en iPod." eller "Varför köpte jag den här skiten?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enhetsmatris Postad 6 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2006 Nu har jag beställt min iPod, utan gravering... Det var nästan 400 kr billigare att beställa utan gravering från ett annat ställe så då kändes det inte speciellt gratis längre. Men tack för alla fina förslag, jag tror att devalanteriel tar hem priset som bästa förslag i mitt tycke. Ett bonuspoäng utgår också till Goatse, det var faktiskt en ganska rolig post även om jag föredrar the Reagan revolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 "Nihil agere delectat" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 q||p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts