mahjar Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Hej. Hur lång tid brukar det ta att ta ut pengarna från moneybookers till sitt bankkonto? Jag använder Swedbank. Står inget om det på deras sida, jag tog ut lite inatt, finns det nån chans att det kommer på fredag eller innan? Citera
bentus Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Brukar ta ungefär 3-5 arbetsdagar beror lite på. Har blivit förvånad ibland över hur långt tid det tagit. Dock borde du nog få de innan fredag. Citera
Jeg123 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Själv har jag blivit förvånad hur snabbt det kan gå. Ibland har jag fått pengarna redan dagen efter. Citera
Blow4Cash Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Tar jag ut mina pengar innan ca 10 på morgonen. Har jag dom 9/10 gånger samma dag runt 5 tiden på eftermiddagen. Har aldrig behövt att vänta mer än 24h. Och jag har swedbank. Citera
Rooney Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Hur stor avgift tar moneybookers? Får man bättre kurs än att casha ut från random pokersiter? Trött på den så jävla risiga kursen man får av potraiser. 11.36 fick jag idag när kursen är 11.53 Citera
Bluwajt Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Hur stor avgift tar moneybookers? Får man bättre kurs än att casha ut från random pokersiter? Trött på den så jävla risiga kursen man får av potraiser. 11.36 fick jag idag när kursen är 11.53 Låter väl iofs rätt okej tycker jag. Tror Neteller diffat på runt 0.5 för mig ibland, fast tror och hoppas MB är bättre. Citera
mahjar Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2009 Ok, tack för svaren, har inte fått dem än iaf. Citera
Recommended Posts