Pro15 Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Jag tänkte fråga om det är nån som slår det här ? Regade konto på Ladebrokes poker i lördags kväll vid 22-tiden då min 8-åriga dotter lagt sig. Jag hade 400 kr på mitt bankkonto, satt in 40$ på mitt poker konto, vilken blev 31 euro att spela för. Tog säkert en timme till att komma igång med sitt spelmissbruk, hade strul med att logga in för att jag glömde att jag skrev stor bokstav i början av mitt pokeralias. Men nu till min fråga till er som läser detta, spelade med 31 euro ( Omaha cash games ) i 6-7 timmar och vann så att jag hade 4400 euro vid 05 30 tiden, men var ju givetvis inte nöjd med att bara ligga 4369 euro plus, lite till borde man väl kunna vinna ? Kl 7 30 när min dotter vaknade så hade jag ca 1000 euro kvar, spelade bort dom också på 2-3 minuter, sen stängde jag ner och fick höra frågan av min dotter om vi kunde åka på badhuset och bada nu. Är det nån som slår det rekordet i idioti ? Citera
Recommended Posts