Gå till innehåll

Uttag


m1978

Recommended Posts

Jag har alltid spelat på pokersidor där det bara varit att ta ut pengar till sitt visa kort utan problem.

Nu har jag spelat ett tag på Betfair och ska casha ut en del pengar men när jag nu ska göra det märker jag att dom inte har sån utbetalning.

 

Så nu vet jag inte riktigt vilket sätt som är bäst att ta ut på och vad alla sätt egentligen innebär?

 

Alternativen som finns är:

 

Check - Vadå skickar dom en check i brevlådan eller vadå?

 

Neteller

Moneybookers

Paypal

Webmoney

 

Har ju hört talas om dessa förut men aldrig reflekterat över hur det funkar då jag aldrig behövt dom. Är någon av dessa lätta att fixa och ha att göra med?

 

Sen är det vanlig banktransfer där dom vill ha uppgifter som:

 

Account Holding Branch

iban

bic

 

Det får man från banken antar jag.

 

Men vad är egentligen lättast? Har inte ork egenltigen att hålla på med sånt här jag vill bara ha pengarna till visa :-D

 

Tack på förhand.. har verkligen noll koll på dessa saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du ut till dit bankkonto upplever jag som lättast då mitt Neteller bara strular.

 

Både IBAN och BIC koden står på din kontoförteckning du får hem i brevlådan av banken. På SEB;s står dom i lite mindre text under "Privatkonto"

 

Account holding branch är bankens adress, alltså till vilken specifik bank du tar ut till typ.

 

Hoppas förklaringarna duger hyfsat iaf

 

/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...