Gå till innehåll

Explorer dör


gdaily

Recommended Posts

Min Explorer dör hela tiden (flera gånger per dag).

 

Vad kan felet vara, vad ska jag göra.

 

Nej, byta till FireFox eller Crome eller något annat är inget alternativ, jag måste ha Explorer till några speciella sidor.

heh, jaa du... den beskrivningen kan ju stämma in på allt från malware till minnesfel eller nåt...

 

en dator ändrar inte beteende själv. man har a) installerat/ändrat nåt själva b) ett malware har gjort det åt en. c) nån hårdvara håller på och ger upp.

 

- har det nyss börjat? har du tex installerat nån plugin/program precis innan?

avinstallera det då.

 

- malware scanna datorn...tex http://www.malwarebytes.org/

 

ominstallera hela explorer... om inte ovanstående leder nån vart

 

hmmm... firefox tex borde ju nog funka med allt explorer funkar med, dock kan vissa saker kräva en plugin... fast är väl ingen vidare lösning att byta browser vartefter dom blir trasiga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma problem här fkt fast med både Firefox och Explorer.

 

Spotify funkar , Svenska Spel har bra uppkoppling men ibland går det inte att surfa på hemsidor , internet anslutningen e där men det står att jag ska kolla upp min internetanslutning...blir sådär ett par gånger sedan så funkar det igen några minuter senare.

 

Har inte problem med det när jag surfar via nätverkssladd utan sker bara på det trådlösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...