Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hallenius stannar säsongen ut. Tror dock det är kört ändå. För många poäng upp. Någon som har sett prislapp?

 

 

Det är helkört, nya tag nästa år! Min polares polare spelar i Hammarby tff. Han tyckte man skulle flytta ner alla spelare i tff och begära a laget i konkurs för att bli av med skulderna och sen göra tff till a lag.. att det skulle gå att göra så för att det är ett aktiebolag.. börja om från noll liksom.

Vet inte om jag minns rätt eller allt han sa vi surra om det efter några glas =)

 

Om detta stämmer så är det väl en typisk bajen affär:

 

Totalsumman från Genoa: 23 miljoner kronor.

Okänd mellanhand: 7 miljoner kronor.

Agentkostnader: 2 miljoner kronor.

Solidaritetsavgifter och skatter: 4 miljoner kronor.

Till Hammarby: 10 miljoner kronor.

 

 

Hade det varit Malmö så hade väl summan varit 40-50 mille, fattar inte vad bajen gör för fel som aldrig får ut pengar för sina spelare!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 miljoner måste väl ändå vara rekord för att vara en spelare från superettan? Han har ändå bara presterat i ett år, har aldrig spelat högre än superettan samt har öppet deklarerat att han vill därifrån.

 

Vill inte negligera hans talang, men tror ärligt att ni ska vara väldigt nöjda med summan även om det inte känns så just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde detta var något lol , som du själv hade knåprat ihop. Verkar visst stämma.

 

Önskar att det vore så :-)

 

Tycker inte vi ska jämföra Zlatan med Hallenius , han är i en klass för sig ;-)

 

Hallenius ja :roll:

 

Men alla som sett bajens matcher igår kan intyga att i stort sett alla hans mål var varit individuella prestationer.

 

Ja det har inte varit några Inzaghi mål direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni kanske har märkt så har jag börjat bygga lite rulle igen så jag tänkte väl redogöra mina resultat.

 

För 2 veckor sedan cashade jag in 250kr på svs (inga jävla highstakes :D) och började spela på 0,25/0,5. Har sedan dess klättrat mig upp till 1/2 och rullen är på ganska exakt 8k nu. Målet när jag började var att bygga lite rulle att spela för när vi drar till Macao. Det har börjat bra och måtte det fortsätta. Även jag har konverterat från fr till sh.

 

Så här ser månadsgrafen ut:

augusti2010.th.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...