asken Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Spanjorerna är överlag inga större filmare. I gårdagens match tröttnade de på holländarnas överdrivet brutala spel vilket borde gett Holland en eller två utvisningar innan paus (De Jongs karatespark på Alonso och Van Bommels tackling på Iniesta). Därför trillade de nog lättare än vanligt. Men både Robben, Van Bommel och Van Persie är filmare av det värre slaget, speciellt Robben. Summa summarum är att rätt lag vann VM-finalen. Skönt att slippa se Hollands brutala fotboll lyckas och extra fint att de var så sjukt gnälliga efter slutsignalen. Många spelare gjorde bort sig ordentligt. Snacka om dåliga förlorare tack för skrattet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Varför sparar du $23 efter din raise på floppen? Spelar egentligen ingen roll, bara sådana saker jag stör mig på ----------- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Orkar inte lägga mig i fotbollsdiskussionen, men måste ju självklart ändå! Tycker det är mycket mer underhållande att kolla på när Xavi och Iniesta m.fl leker kvadrat, än när Holland slår långbollar på Robben som ska göra allt själv. Lite överdrivet men ni fattar... Man spelar under sina förutsättningar och Holland klarar inte av att föra eget spel emot Spanien och därför måste man kötta ner dom och spela rugbyfotboll för att ha en chans att vinna matchen. Tror alla här på forumet hade gjort likadant om man spelat en VM-final under Hollands förutsättningar. Sedan ett vansinnigt snack om vem som filmar mest osv. Tror faktiskt ALLA spelare i båda lagen skulle lägga sig för att få en billig frispark och det är en del av fotbollen i dagens läge. Men när man ligger och har ont på ett ställe som inte ens fått kontakt (Robben emot Brasilien, Busquets i Champions League) tycker jag att det har gått för långt. Att sedan dra in Villa, Xavi, Cesc och Iniesta m.fl i kategorin "FILMARE" för att de ibland lägger sig billigt är ju också helt galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Orkar inte lägga mig i fotbollsdiskussionen, men måste ju självklart ändå! Tycker det är mycket mer underhållande att kolla på när Xavi och Iniesta m.fl leker kvadrat, än när Holland slår långbollar på Robben som ska göra allt själv. Lite överdrivet men ni fattar... +1 Holland spelade inte fotboll i första halvlek, de lekte skogshuggare och förtjänade två röda kort. Tufft spel? Ja, men över gränsen. Det var inte rugby eller kickboxning det var final i utan nu handlade det om annan sport. Taktiskt korrekt? Tja, kanske det men inte så taktiskt om de åkt på röda kort. Fotbollsvärdet förstörs ju helt och hållet när ett lag tillåts spela så fult. Holland borde som sagt fått minst en utvisning men domaren sitter i en svår sits i.o.m att det är VM-final (domaren skötte sig väldigt bra överlag). Hur underhållande är det när det blåses av varannan minut och hälften av spelarna är på gränsen att få benen avsparkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 gillar inte din flat i bb, gillar 4bet. vad är planen om btn pushar över er båda pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Orkar inte ge mig in i diskussionen, men håller med i det erras skriver att det är inte så underhållande att se Iniesta och Xavi stå o spela kvadraten i 5 min innan bollen slås... edit. Amutu trollar som vanligt, så skit i honom =) Haha, Amutu är en av mina bättre vänner och jag trackade sönder honom när han sa att han trodde på Argentina och jag trodde stenhårt på Tyskland Vi har haft en mängd goa diskussioner under VM som alla säkert skulle finna intresse i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 vem det än skulle handla om är db titeln riktigt vidrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 db titeln är riktigt vidrig. Datorn visar samma dynga som i förrgår och går inte att starta. karma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 15 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 köp en ny dator abra kadabra alla problem lösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 15 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 lockdown wohoooooooo , Lockdown wohooooooooooooo Dracks Whiskey cola och Bacardi razz med 7up. LOCKKKKDOWNNNN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 17 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 18 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 Alla är 800$ djupa. Jag checkar på J108floppen, reg leder ut. jag och fisken synar. Turn A. Jag check, reg check, fisk bet, jag cr upp till 300$, reg foldar, fisken synar. Skjuter in det sista på en blank river, fisken instasynar, muckar och lämnar därefter bordet. 1200$pott Ja tack. haha hur är det med matten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 18 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sanmar Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 tur att det går bra för nån iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 19 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts