Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt kass dag för mig igår. Lirade bara en session på 2k händer, monsterbackade och blev monstertiltad. Backade nätsan 6 inköp. Ska ta igen det idag ;).

 

Och jag har en 19" samt en 17". Kör dock med alla borden på en skärm i en enda hög och så grindar jag film eller serier på andra skärmen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt kass dag för mig igår. Lirade bara en session på 2k händer, monsterbackade och blev monstertiltad. Backade nätsan 6 inköp. Ska ta igen det idag ;).

 

Och jag har en 19" samt en 17". Kör dock med alla borden på en skärm i en enda hög och så grindar jag film eller serier på andra skärmen. ;)

 

Haha stekigt att grinda 24 bord + mysa med film imo :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha stekigt att grinda 24 bord + mysa med film imo :D

Jo, fast kan inte se på någon djupare film precis. Svårt att hänga med i kompexa handlingar :D

 

graf och shit

N1 graf asså!

 

 

Nu packar jag ner datorn för att bege mig till Orrarah för ett par timmars grind! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första LANsessionen blev en riktig jävla bergodalbana. Slutade på +5 inköp iaf, vilket känns skönt. Nu blir det paus för pizza, efter den blir det ytterligare 4 timmar grind ;)

 

Btw, någon som vet hur fan man får preferred seat att fungera på stars? Jag lyckas då fan inte få igång det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första LANsessionen blev en riktig jävla bergodalbana. Slutade på +5 inköp iaf, vilket känns skönt. Nu blir det paus för pizza, efter den blir det ytterligare 4 timmar grind ;)

 

Btw, någon som vet hur fan man får preferred seat att fungera på stars? Jag lyckas då fan inte få igång det :(

 

hm, kör mac-version så kanske lite annorlunda men options > preferred seat.. och sen välj i rullmenyn vad du brukar köra för slags bord och sen klicka på en plats och ok! :)

 

edit: btw, hade varit skoj att se en film på när ni spelar 24 bord bara för att se hur snabbt det går med beslut och sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asbra hjälp

Ty som fan. hade missat den där rullgardinen. blir att testa nästa session... lär gå några millisekunder snabbare att läsa av sin hand nu :-D

 

edit: btw, hade varit skoj att se en film på när ni spelar 24 bord bara för att se hur snabbt det går med beslut och sådär.

Mm, har funderat på att bjuda läsarna på en film på mitt spel. kan nog bli att jag laddar upp en jävel imrogon medan jag sitter på Orrarahs 100mbits lina. går på nolltid att ladda upp filmen då :)

 

 

andra sessionen slutade btw +5 dollars... nu har jag spelat 4500 händer för dagen. hinner nog med 1500 till ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm hmm....

 

Har kommit på ett problem som måste lösas för att det ska kunna bli någon film. Jag styr ju inte mina ageranden via musen, utan med knappar på tangentbordet tack vare programmet table ninja. Eftersom att alla mina bord är i en enda hög och ett nytt bord åker upp så fort jag agerat på ett gör ju det här så att ni som tittar på min skärm inte ser vad jag väljer att göra. Jag skulle alltså behöva något program som skriver ut ett meddelande på skärmen varje gång jag trycker på någon av mina knappar, likt en laptop skriver ut volym på skärmen när den ändras via snabbknappar. Inget program som många använder i vardagen kanske, men om någon mot förmodan skulle ha koll på ett sådant progarm, tveka inte att skriva ;)

 

Nu blir det lite googlande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...