JELLJUN Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Körde den här och valde att inte ta med egna laget. Speldag: 24 februari 2009 kl. 19:49 Total insats: 100 kr System: Trippel Spelat via: Internet Oddset A. At.Madrid-Porto 24 februari 2009 kl. 20:40 1 1.80 B. Inter-Manch.U 24 februari 2009 kl. 20:40 X 2.15 C. Lyon-Barcelona 24 februari 2009 kl. 20:40 X 2.25 ODDS: 8,71 Matchen man var mest osäker som man inte tippade på och som övertygade var Arsenal men den tippade man inte på. Påminner om när Liverpool vann CL för några år sen deras första, spelar totalt uselt i Ligan sen när det är matcher som verkligen gäller och inte lag som Hull, Sunderland, Leicester och allt vad de heter osv så höjer de sig otroligt många nivåer. Får hoppas att det går lika bra för Arsenal vinn Champions League så slipper ni anstränga Er att lyfta från den där femteplatsen i ligan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 wow. dålig research av mig. hade inte alls koll på att porto hade ett sånt bra lag. de kan skrälla i år. gillar killen på topp - HULK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Själv så körde jag denna. Arsenal - Roma 1 1.95 Atlético Madrid - Porto X 3.20 Internazionale - Manchester United X 3.00 Lyon - Barcelona X 3.35 odds 62.71 nsats: 25.00 vinst 1567.75 Kändes ganska given va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Såååå, har vi mer och säga om gårdagen eller koncentrera oss på kvällens matcher? Gårdagens matcher var enligt mig iaf ganska väntade resultat. Många verkar vara förvånade över porto men jag såg mitt kära arsenal förlora mot dom ganska stort i gruppspelet så var inte jätte överraskad även om jag kanske trodde atletico skulle ta dom. vad tycker bohman om juninho´s frispark? så till dagens då. real mot liverpool liverpool är ju grymt bra cuplag har dom visat många gånger, spelar gerrard ikväll? han är med i truppen men tveksamt då han inte spelat på många veckor, torres har aldrig gjort mål mot "storebror". real har grymt bra form.. tror på real ikväll som har 9 raka i ligan. chelsea mot juve 0-0? chelsea brukar väl inte ösa in mål och juve borta brukar ju ha 0-0 i tankarna. tror väl lite mer på chelsea då hiddink gått över till 4-4-2 och kör både anelka och drogba och juve lär nog ligga på försvar.. nåt mål borde dom väl kunna få in.. kryss eller ett måls vinst till chelsea. dom andra två matcherna är jag väl inte så jätte insatt i men jag tror att sporting kan skaka munchen på hemmaplan och får med sig iaf ett kryss ikväll kanske t o m vinst. villareal är väl mini favorit ikväll tycker jag men över två matcher tror jag faktiskt lite på grekerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smart_skaftet Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Chelsea - Juve 2-0 Real - Pool 1-1 Sporting -bayerna 2-2 P - Villa 1-2 Där har ni mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakkee Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Chelsea och Underspel i Sporting-Bayern känns som de bästa spelen ikväll. Mauro Camoranesi - Mohammed Sissoko - Tiago - Pavel Nedved De där mittfältet känns sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Given etta på Real Madrid mot Pool , visst är Pool ett bra cuplag men dom är för mediokra för tillfället. Real Madrid verkar vara på gång och har hemmaplan. Underspelet på Chelsea-Juventus är givet i mina ögon , tror det blir ett kryss där. Sporting-Bayern så spelar jag överspel , fråga mig inte varför men tror på en målrik match. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Given etta på Real Madrid mot Pool , visst är Pool ett bra cuplag men dom är för mediokra för tillfället. Real Madrid verkar vara på gång och har hemmaplan. Det där är att sticka ut hakan rejält tycker jag Vi var ju inte bättre i ligan förra året men då åkte vi till San siro i åttondelsfinalen mot Inter och imponerade stort vilket resulterade i en 2-0 seger. Som du säger, Liverpool är ett cuplag, och det GÅR inte räkna bort i CL. Jag tror personligen att det kan bli tufft i Madrid, men det är ju långt ifrån en "given etta". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Jag avvaktar tills jag sett Liverpoolslag innan jag spelar, om Gerard är med från start, så undviker jag nog spel, spelar inte han så blir det nog en 1a. Tror även Chelsea vinner. Imorgon i UEFA cupen spelas Metalisk mot Sampdoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Det där är att sticka ut hakan rejält tycker jag Vi var ju inte bättre i ligan förra året men då åkte vi till San siro i åttondelsfinalen mot Inter och imponerade stort vilket resulterade i en 2-0 seger. Som du säger, Liverpool är ett cuplag, och det GÅR inte räkna bort i CL. Jag tror personligen att det kan bli tufft i Madrid, men det är ju långt ifrån en "given etta". Oh dessa Pool fans Nej men visst så överdrev jag kanske med att skriva en "given etta". Pool brukar höja sig i dessa sammanhang och Gerrard och Torres kan gå för fullt vilket betyder mycket om inte allt för laget som har ett av Premier Leagues mest mediokra spelartrupp för att vara topplag. Men jag tror ändå inte det kan räcka till vinst mot Real Madrid på bortaplan , tror att Real har riktigt bra självförtroende pga deras form samt att dom har lite att bevisa i CL nu. Samt att deras backlinje sett riktigt stabil ut nu och det har den inte gjort på ett par säsonger. Ingen given etta , men en etta som är jävligt spelvärd till rätt odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Är dagens matcher så mycket ointressantare eftersom det inte är nåt drag i tråden.. personligen tycker jag i och för sig gårdagen var hetare =) Lite kul är iaf att liverpool har fler spaniorer i laget än real =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Kaboooom, vilken match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 jaaa, gött pool! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diciplinerad Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Given etta på Real Madrid mot Pool , visst är Pool ett bra cuplag men dom är för mediokra för tillfället. Real Madrid verkar vara på gång och har hemmaplan. Underspelet på Chelsea-Juventus är givet i mina ögon , tror det blir ett kryss där. Sporting-Bayern så spelar jag överspel , fråga mig inte varför men tror på en målrik match. fail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Räkna aldrig bort Liverpool i CL, ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Räkna aldrig bort Liverpool i CL, ALDRIG! Boring Liverpool, men Real Madrid var inte bra idag. Den som försökte något var A. Robben. Var var Raul, kvar i matchen mot Betis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Odds på att sporting avancerar vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 fail Jag såg ett lag som spelade fotboll , Real Madrid. Sen kan man inte göra annat när Liverpool har en chans och gör mål på den. GG WP Pool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Yeah, Real var ju så otroligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Jag såg ett lag som spelade fotboll , Real Madrid. Sen kan man inte göra annat när Liverpool har en chans och gör mål på den. GG WP Pool. fail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Yeah, Real var ju så otroligt bra Vänta? Menar du att Pool var bättre? lol på den isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Jag menar att Real inte var bra. Real var laget som behövde göra mål men de spelade riktigt jävla dåligt och jag kan ju säga att Liverpool lyckades med sin plan betydligt bättre än Real gjorde. Vi spelar inte vackert idag men vi släpper inte till många chanser och vi sätter bollen när vi väl får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Jag såg ett lag som spelade fotboll , Real Madrid. Sen kan man inte göra annat när Liverpool har en chans och gör mål på den. GG WP Pool. Såg att liverpool hade två chanser Fast personligen såg jag inte att real hade fler än så? robben hade väl ett bra skott på mål och sen ett x antal utanför hände det nåt mer i matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Jag menar att Real inte var bra. Real var laget som behövde göra mål men de spelade riktigt jävla dåligt och jag kan ju säga att Liverpool lyckades med sin plan betydligt bättre än Real gjorde. Vi spelar inte vackert idag men vi släpper inte till många chanser och vi sätter bollen när vi väl får chansen. Men snälla . såg du ens matchen ? . Att Real spelade riktigt jävla dåligt är att ta i rejält. Aja wp Pool , ni e fan inte dåliga i cupspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts