Gå till innehåll

Inför Champions League

Recommended Posts

Körde den här och valde att inte ta med egna laget.

Speldag: 24 februari 2009 kl. 19:49

Total insats: 100 kr

System: Trippel

Spelat via: Internet

Oddset

A. At.Madrid-Porto

24 februari 2009 kl. 20:40

1 1.80

B. Inter-Manch.U

X 2.15

C. Lyon-Barcelona

X 2.25

ODDS: 8,71

Matchen man var mest osäker som man inte tippade på och som övertygade var Arsenal :lol: men den tippade man inte på.

Påminner om när Liverpool vann CL för några år sen deras första, spelar totalt uselt i Ligan sen när det är matcher som verkligen gäller och inte lag som Hull, Sunderland, Leicester och allt vad de heter osv så höjer de sig otroligt många nivåer.

Får hoppas att det går lika bra för Arsenal vinn Champions League så slipper ni anstränga Er att lyfta från den där femteplatsen i ligan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såååå, har vi mer och säga om gårdagen eller koncentrera oss på kvällens matcher?

Gårdagens matcher var enligt mig iaf ganska väntade resultat.

Många verkar vara förvånade över porto men jag såg mitt kära arsenal förlora mot dom ganska stort i gruppspelet så var inte jätte överraskad även om jag kanske trodde atletico skulle ta dom.

vad tycker bohman om juninho´s frispark? :-D

så till dagens då.

real mot liverpool

liverpool är ju grymt bra cuplag har dom visat många gånger, spelar gerrard ikväll? han är med i truppen men tveksamt då han inte spelat på många veckor, torres har aldrig gjort mål mot "storebror".

real har grymt bra form.. tror på real ikväll som har 9 raka i ligan.

chelsea mot juve

0-0? chelsea brukar väl inte ösa in mål och juve borta brukar ju ha 0-0 i tankarna. tror väl lite mer på chelsea då hiddink gått över till 4-4-2 och kör både anelka och drogba och juve lär nog ligga på försvar.. nåt mål borde dom väl kunna få in.. kryss eller ett måls vinst till chelsea.

dom andra två matcherna är jag väl inte så jätte insatt i men jag tror att sporting kan skaka munchen på hemmaplan och får med sig iaf ett kryss ikväll kanske t o m vinst.

villareal är väl mini favorit ikväll tycker jag men över två matcher tror jag faktiskt lite på grekerna

Länk till kommentar

Given etta på Real Madrid mot Pool , visst är Pool ett bra cuplag men dom är för mediokra för tillfället. Real Madrid verkar vara på gång och har hemmaplan.

Underspelet på Chelsea-Juventus är givet i mina ögon , tror det blir ett kryss där.

Sporting-Bayern så spelar jag överspel , fråga mig inte varför men tror på en målrik match.

Länk till kommentar

Given etta på Real Madrid mot Pool , visst är Pool ett bra cuplag men dom är för mediokra för tillfället. Real Madrid verkar vara på gång och har hemmaplan.

Det där är att sticka ut hakan rejält tycker jag :-) Vi var ju inte bättre i ligan förra året men då åkte vi till San siro i åttondelsfinalen mot Inter och imponerade stort vilket resulterade i en 2-0 seger. Som du säger, Liverpool är ett cuplag, och det GÅR inte räkna bort i CL. Jag tror personligen att det kan bli tufft i Madrid, men det är ju långt ifrån en "given etta".

Länk till kommentar

Det där är att sticka ut hakan rejält tycker jag :-) Vi var ju inte bättre i ligan förra året men då åkte vi till San siro i åttondelsfinalen mot Inter och imponerade stort vilket resulterade i en 2-0 seger. Som du säger, Liverpool är ett cuplag, och det GÅR inte räkna bort i CL. Jag tror personligen att det kan bli tufft i Madrid, men det är ju långt ifrån en "given etta".

Oh dessa Pool fans ;) Nej men visst så överdrev jag kanske med att skriva en "given etta". Pool brukar höja sig i dessa sammanhang och Gerrard och Torres kan gå för fullt vilket betyder mycket om inte allt för laget som har ett av Premier Leagues mest mediokra spelartrupp för att vara topplag.

Men jag tror ändå inte det kan räcka till vinst mot Real Madrid på bortaplan , tror att Real har riktigt bra självförtroende pga deras form samt att dom har lite att bevisa i CL nu. Samt att deras backlinje sett riktigt stabil ut nu och det har den inte gjort på ett par säsonger.

Ingen given etta , men en etta som är jävligt spelvärd till rätt odds.

Länk till kommentar

Underspelet på Chelsea-Juventus är givet i mina ögon , tror det blir ett kryss där.

Sporting-Bayern så spelar jag överspel , fråga mig inte varför men tror på en målrik match.

fail :-D

Länk till kommentar

Jag menar att Real inte var bra. Real var laget som behövde göra mål men de spelade riktigt jävla dåligt och jag kan ju säga att Liverpool lyckades med sin plan betydligt bättre än Real gjorde. Vi spelar inte vackert idag men vi släpper inte till många chanser och vi sätter bollen när vi väl får chansen.

Länk till kommentar

Jag såg ett lag som spelade fotboll , Real Madrid. Sen kan man inte göra annat när Liverpool har en chans och gör mål på den. GG WP Pool.

Såg att liverpool hade två chanser :-D

Fast personligen såg jag inte att real hade fler än så?

robben hade väl ett bra skott på mål och sen ett x antal utanför

hände det nåt mer i matchen?

Länk till kommentar

Jag menar att Real inte var bra. Real var laget som behövde göra mål men de spelade riktigt jävla dåligt och jag kan ju säga att Liverpool lyckades med sin plan betydligt bättre än Real gjorde. Vi spelar inte vackert idag men vi släpper inte till många chanser och vi sätter bollen när vi väl får chansen.

Men snälla . såg du ens matchen ? . Att Real spelade riktigt jävla dåligt är att ta i rejält. Aja wp Pool , ni e fan inte dåliga i cupspel.;-)

Länk till kommentar