--martin-- Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Jag satte in 2ke på Pokerfantasy samma nätverk(pokernexus) som bl a Fatbet för ca 2 månad sen. Lyckades lira upp dom till ca 20ke. Så för tre veckor sen va jag över i Vegas o testade o logga in (vilket kanske inte va så smart) kontot låste sig, o ja har inte kommit in sen dess. Jag har Mailat dom men inte fått något svar. Dom har tyvär ingen tele support heller. Jag har dessutom mailat nätveket, fick svar att dom skulle åtekomma. mailat dom två ggr till efter detta o inget svar. på nätverkets hemsida står det att siterna ät frisående, antar att siterna har hand om sina egna cash. Vad gör man? Nån som har något förslag? är det nån där ute som spelar/spelat på pokerfantasy? Jag försökte dessutom ta ut 8k för ca 1 månad sen o dom har inte heller kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Problem på siten PokerFantasy tycker jag topic borde vara eftersom de verkligen inte blåst dej utan vidtar standard säkerhetsåtgärder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
--martin-- Postad 23 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Det trodde jag också från början,men det börjar kännas jävligt skumt. Det har ändå gått över 20 dagar sedan kontot spärrades. Fantasy har sex olika mail adresser info mail, cashier, press, supprt osv när jag mailat dom två mail adresserna dom borde använda oftast. får man dett tillbaks: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. info@pokerfantasy.com samma med support@pokerfantasy.com att mailet inte kommer fram. dom andra mail adresserna verkar funka. vad tror du att det är lugnt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 http://pokerfantasy.net/24-7-support.htm For general information or questions: info@pokerfantasy.net Borde funka bättre. Vart hittade du .com adresserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
--martin-- Postad 23 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 på deras hemsida http://www.pokerfantasy.com/client/24_7_support.php Får hoppas de funkar tackar så mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Har en polare som blev av med 6k av fatbet, supporten är instruerade att inte svara på folk som "misstänks" för något. kan bara rekomendera folk att spela på ett annat nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Har hört talas om fler som har fått sina konton låsta på nexus utan någon direkt anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Om trådskaparen vill ha hjälp i sitt fall, skicka ett PM till mig. Edit: alla som på nåt vis blivit blåsta på pengar av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts