Gå till innehåll

Blåst? av site PokerFantasy (pokerNexus)

--martin--

Recommended Posts

Jag satte in 2ke på Pokerfantasy samma nätverk(pokernexus) som bl a Fatbet för ca 2 månad sen. Lyckades lira upp dom till ca 20ke. Så för tre veckor sen va jag över i Vegas o testade o logga in (vilket kanske inte va så smart) kontot låste sig, o ja har inte kommit in sen dess.

Jag har Mailat dom men inte fått något svar. Dom har tyvär ingen tele support heller. Jag har dessutom mailat nätveket, fick svar att dom skulle åtekomma. mailat dom två ggr till efter detta o inget svar.

på nätverkets hemsida står det att siterna ät frisående, antar att siterna har hand om sina egna cash.

Vad gör man? Nån som har något förslag? är det nån där ute som spelar/spelat på pokerfantasy?

Jag försökte dessutom ta ut 8k för ca 1 månad sen o dom har inte heller kommit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det trodde jag också från början,men det börjar kännas jävligt skumt. Det har ändå gått över 20 dagar sedan kontot spärrades. Fantasy har sex olika mail adresser info mail, cashier, press, supprt osv när jag mailat dom två mail adresserna dom borde använda oftast. får man dett tillbaks:

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. info@pokerfantasy.com samma med support@pokerfantasy.com

att mailet inte kommer fram.

dom andra mail adresserna verkar funka.

vad tror du att det är lugnt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser