spiker1977 Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Har någon testat denna sida? http://chipmeup.pokernews.com/pokeratm Citera
magico Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Har någon testat denna sida? http://chipmeup.pokernews.com/pokeratm Bump. Undrar också om någon provat, skulle ju vara skitskönt om det funkade Citera
Goldwinner Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag har reggat mig nu och undrar en del saker. 1.Hur vet man spelaren man köper in en andel hos inte blåser en? Kan nån berätta lite mer om denna sajt? mvh Citera
Tele Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag använder den och allt funkar kanon. Goldwinner: Det är lite som Tradera typ, det är jättelätt att bli blåst men man blir det nästan aldrig. Finns betygsystem så man ser vilka som ser pålitliga ut och så fort nån scammar så åker dom ut med huvudet före såklart. Citera
bossbaver Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Min första tanke är att man antagligen bara sponsrar förlorare men vad vet jag. Citera
Goldwinner Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag använder den och allt funkar kanon. Goldwinner: Det är lite som Tradera typ, det är jättelätt att bli blåst men man blir det nästan aldrig. Finns betygsystem så man ser vilka som ser pålitliga ut och så fort nån scammar så åker dom ut med huvudet före såklart. Tack Skönt att veta att det är fler som använder sig av den och är nöjd. känns lite riskfyllt men det verkar som en del kan ge bra avkastning. Frågan är bara hur högt man ska sälja sina andelar för man vill inte sälja för högt och inte för lågt. Hur högt säljer du dina andelar på ex 215,110,55dollar inköp? tack för all hjälp o tips Citera
Dead-Inside Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Min första tanke är att man antagligen bara sponsrar förlorare men vad vet jag. Öppna sidan och titta på namnen. Om namnen stämmer är det i alla fall inte enbart förlorare. Citera
Recommended Posts