Bluwajt Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Jag håller iaf på Lina... Dollface 4ever! Nä. Legato aka Bofinken är ju en legend sedan Pokerlandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Hade shanin och lol synkat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Nä. Legato aka Bofinken är ju en legend sedan Pokerlandet! Haha... true. Men dolly e sötare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 LOL.. den var faktiskt rolig. WP Shahin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Du läste nog lite fel... Det var på Dilba vs Magda jag erbjöd 3 ggr pengarna. Ang. 90% så var det ett konstaterande att jag TROR att Dilba slår 90% av medlemmarna här på forumet. Precis som Shahin86 skriver så ingår garanterat alla som vill anta en sådan utmaning de ca 5000 bästa heads up spelarna. Vill du arrangera ett HU game Dilba vs Magda så kan du få betta friskt dock Är du och dilba rädda för de 90% helt plötsligt??? Jag är också med på utmaningen! När kör vi? PS. Hur många gånger gissar ni på PF att Legato måste stocka innan han har gett dilba låt oss säga 10meter stock? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Är du och dilba rädda för de 90% helt plötsligt??? Jag är också med på utmaningen! När kör vi? PS. Hur många gånger gissar ni på PF att Legato måste stocka innan han har gett dilba låt oss säga 10meter stock? Ok mina herrar.. Om jag skojar till det och insinuerar saker som har med sex att göra, det är en sak. Men det tillhör mitt privilegium att skoja om mitt eget privat liv. Detta får självfallet ( i god sed) inte misstolkas som att det är fritt fram att skoja om mitt privatliv för gemeneman så klart. Men bjud då hellre på dig själv STO.. det gör det hela skojsigare (om du förstår vad jag menar:shock: ) Så kanske det i sin tur får mig att bjuda till igen.. you never know. HU?? Who? Vart och mot vem? Är ju ta mej fan bland det roligaste jag vet, oavsett jag vinner eller förlorar. d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 . Bland det sötaste jag sett... d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 boom roasted imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Någon som vet om lolcats för tur eller otur med sig? Bustade alla 3 sng jag lirade typ med mindre än 2 minuters intervall efter jag postade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 PS. Hur många gånger gissar ni på PF att Legato måste stocka innan han har gett dilba låt oss säga 10meter stock? Kan verkligen inte fatta varför, men av någon anledning så tyckte jag att detta var sjukt kul. Troligtvis är jag bara trött, men just nu kanns det klockrent på något vis. Löjligt, jag vet, men garvar man så måste det va kul. no offence menat obv Go natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Stacka. HÖHÖ. Orkar inte matten men jag gissar på att Bo har minst 30cm ++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Någon som vet om lolcats för tur eller otur med sig?Bustade alla 3 sng jag lirade typ med mindre än 2 minuters intervall efter jag postade den. Mig gav den i alla fall medrigg.. vann 3 raka HU´s efter att jag såg den:-D Ska se ifall jag jobbar in fjärde.. d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lirar du $100 ? Ska fan ha 10procent, MINST! Var liras det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 4de raka? nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Mig gav den i alla fall medrigg.. vann 3 raka HU´s efter att jag såg den:-D Ska se ifall jag jobbar in fjärde.. d Försökt få gejm men lyckas aldrig tajma in dig (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Allrighty Borde jag veta vem du är? Nej. Men Dilba brukar man säga något ord till när man ser henne. Känner inte speciellt många pokerspelare, men hon är trevlig. Gissade lite att ni hade något på gång när jag såg er förra året på Clarion Sign. Jag och lillkusinen som följer med är gräsänklingar den kvällen, så jag ber om ursäkt på förhand om vi inte är helnyktra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Försökt få gejm men lyckas aldrig tajma in dig (= Heter du Shahin på VC också? Kom dit nu så spelar vi en 50 dollars HU.. Jag är vaken en liten stund till.. d ps.. snacka om att lolcat riggen är brutal. Jag vann min 4de HU på andra handen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Heter du Shahin på VC också? Kom dit nu så spelar vi en 50 dollars HU.. Jag är vaken en liten stund till.. d Nja, heter Ihnhsa Don tell anyone (= ... Som sagt, svårt att tajma in bland alla spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lolcats riggen är brutal för mig med, åt fel håll. Men det är väl standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har jag kanske mött Dilba mest av alla på pf online? Big fucking brag isf. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har jag kanske mött Dilba mest av alla på pf online? Big fucking brag isf. /SK Räcker det inte med dina fina sng resultat, nu ska du skyta om det här också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har jag kanske mött Dilba mest av alla på pf online? Big fucking brag isf. /SK Lol, sjukt, du o jag har ju spelat mkt vi också (Fast på Ongame...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lol, sjukt, du o jag har ju spelat mkt vi också (Fast på Ongame...) Jepp. Dilba grindade jag stars mot ett tag. Hon brukade komma in och hit n runna 200-500 där vet jag. MJ: Mina SNG-res ligger så sjukt i lä att jag måste plocka lite mer cred här. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har jag kanske mött Dilba mest av alla på pf online? Big fucking brag isf. /SK Alltid trevligt att stöta på dig vid bordet Krippa. Mitt nick på VC är som sagt SynBareSyn d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts