Gå till innehåll

Fråga Dilba - utflyttade poster från De Betou-tråden


ablid

Recommended Posts

Hjälp, här är man ute en fredagskväll, kommer hem och ska bara glutta in en snabbis på datorn för att re-checka att inget intressant hänt i cybervärlden och helt plötsligt uppenbarar sig denna 12-sidors tråd som en skänk från ovan.

 

Att vuxna människor har en sådan extremt låg social funktion att de känner att de måste kasta skit/utmana och ha en allmänt dålig förståelse för omvärlden osv osv.. Is beyond words, men väldigt underhållande.

 

Förövrigt tycker jag att både Lina och Dilba har verkat vara trevliga när jag träffat dom (om även bara en gång var, varians?), men uppenbarligen går något snett med för mycket frihet via ett internet-forum.

 

Får fula tankar hur det skulle se ut om den här diskussionen skett irl istället med halva pf med enstaka instick.

 

Avslutar med att jag tror att D är a pain in the ass HU verkligen, men att hon inte är något vidare fullring efter egen erfarenhet. Men vad vet jag, jag slår knappt €1 sng's längre.

 

All the best /P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 334
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu lite OT, men är Lina snygg?

 

Ibland ser hon ut som hösäck och ibland är det typ miss gällivare. Så säg mig? Hur ligger det till egentligen?

 

Ja menar, en del blir bra på kort, och andra inte.

 

Alla kvinnor är naturligtvis vackra. Lina är lite för förtjust i att luta huvudet åt sidan i 45 grader eller mer på alla foton, det är där din förvirring uppstår prookelito.

 

I övrigt gör jag ingen bedömning eftersom det skulle göra att folk kanske börjar bedöma mig, och då kan det hela sluta olyckligt för min del. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha måste få lägga in lite kärlek i denna tråden.

 

Shanin86 är verkligen den mest fantastiska och ödmjuka person jag mött on the internetZ (Möjligen Othello då).

 

Mycket kärlek även till Dilba som verkar ha ett visst mått av självdistans och humor (positivism?).

 

Sen är ju HataB2B i en klass för sig, legendarisk.

 

:h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h:

 

lovethisthread.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, föredrar helt klart korthandat (vad gillar ni min snygga översättning?).

6 pers som mest annars det ganska tråkigt. Fast i turneringar så ger man helt enkelt upp och hackar i sig att man snällt måste vänta på rätt läge, eller hur.

 

Finns det någon normal spelare som tycker det är supersköj att sitta och vänta på nötterna, förutom Magdalena då? Ops..

I mitt liv är det bara kort som jag ser folk få på TV.

 

Hata.. nu vet jag ju precis vem du är. Och då är det solklart att du skulle behöva mina råd ang kvinnor.

Men som jag förstår så är du inte så illasinnad som jag uppfattade då (så vi lägger detta bokom oss).

Shahin är ju en av mina favoriter och har alltid varit. Snäll, omtänksam, duktig och extremt finkänslig och väluppfostrad.

 

Jag skulle själv adoptera honom ifall jag fick fria tyglar av Finken.

 

Ps. Jag är inte på något sätt en kattmänniska. Men jag är såååå nära nu att införskaffa en efter alla lolcats..

d

 

d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hata.. nu vet jag ju precis vem du är. Och då är det solklart att du skulle behöva mina råd ang kvinnor.

 

No offence intended, men med ledning av vad jag har sett i den här tråden och hört av andra pokerkvinnor så verkar det som om du är minst lika bra som jag på att reta upp dem (och det ska gudarna veta - det är ett ytterst bra betyg i kvinnohetsning).

 

Hmm, vilket iofs ger ditt påstående viss tyngd: Jag är fullkomligt övertygad om att om du och Lina håller en kurs för mig i hur man retar gallfeber på kvinnor så kommer mina kunskaper i ämnet att stiga lika snabbt som en kinesisk nyårsraket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No offence intended, men med ledning av vad jag har sett i den här tråden och hört av andra pokerkvinnor så verkar det som om du är minst lika bra som jag på att reta upp dem (och det ska gudarna veta - det är ett ytterst bra betyg i kvinnohetsning).

 

Hmm, vilket iofs ger ditt påstående viss tyngd: Jag är fullkomligt övertygad om att om du och Lina håller en kurs för mig i hur man retar gallfeber på kvinnor så kommer mina kunskaper i ämnet att stiga lika snabbt som en kinesisk nyårsraket!

 

 

True that.. true that.. Jag har förmodligen svart bälte i ämnet. Problemet är att det i nio fall av tio inte är avsiktligt från min sida.. men ack så fel det kan bli ändå. Är det så för dig också?

 

Word!

 

d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

True that.. true that.. Jag har förmodligen svart bälte i ämnet. Problemet är att det i nio fall av tio inte är avsiktligt från min sida.. men ack så fel det kan bli ändå. Är det så för dig också?

 

Word!

 

 

Det varierar!

Jag försöker oftast vara snäll, men när det kommer till en viss typ av wannabe-stureplansbrudar och guldgrävare så kan jag helt inte hålla mina tunga i styr utan lägger snart an och avfyrar ett par, mer eller mindre välriktade, salvor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det varierar!

Jag försöker oftast vara snäll, men när det kommer till en viss typ av wannabe-stureplansbrudar och guldgrävare så kan jag helt inte hålla mina tunga i styr utan lägger snart an och avfyrar ett par, mer eller mindre välriktade, salvor!

 

På ett sätt hedrar det dig, på ett annat sätt (med min egen erfarenhet i bagaget från Tallin) så skulle jag vilja påstå att det är möjligt att du kanske dömer ut folk liiiite för fort. Men som sagt, det kanske var ett undantagsfall som bekräftade en annars kanske mer lämplig regel. Vad vet jag?

 

Artister tjänar crap i Sverige. Inte ens när man har hits så kan man känna sig på den lugna sidan. Som låtskrivare så är det få (och då är Gessle en av dom få) som kan luta sig tillbaka och vara glada hela vägen till banken.

Men det är klart att värdet mycket ligger i det faktum att det är oerhört stimulerande rent andligt att pyssla med musik..

Allt handlar så klart inte om pengar. Men jag försvarar självfallet vår rätt till att också kunna betala hyran när vi ändå säljer något som många människor vill ha, eller hur? Borde vara rättvist.

 

d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon normal spelare som tycker det är supersköj att sitta och vänta på nötterna, förutom Magdalena då?

 

När jag ser detta förstår jag hur pinsamt utbud av pokerkunniga tjejer vi har i Sverige. Modern turneringspoker går inte ut på att vänta på nötter. Det där priset borde fan inte existera. Tjejer som du och Magda är helt enkelt för jävla dåliga för att få mottaga något pris som "sveriges bästa" Kan du inte göra som så att du ber din lilla fink att kanske lära dig lite grundläggande koncept om poker så att du kan posta på forum utan att göra bort dig allt för mycket? Ni kanske ägnar all er tid ihop till diverse andra aktiviteter iofs. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha måste få lägga in lite kärlek i denna tråden.

 

Shanin86 är verkligen den mest fantastiska och ödmjuka person jag mött on the internetZ (Möjligen Othello då).

 

lovethisthread.th.jpg

 

 

Hehe skönt o vakna till, var så snällt så förlåter dig för den eviga felstavningen på mitt namn också, mitt nästa nick kommer kanske bli ShaNin86 (=

 

 

Får väl tacka Dilba också.. Men nu får nån slänga iväg lite dissar innan det blir för trevlig stämning i tråden (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt handlar så klart inte om pengar. Men jag försvarar självfallet vår rätt till att också kunna betala hyran när vi ändå säljer något som många människor vill ha, eller hur? Borde vara rättvist.
Äh, om ni inte är svältande alkoholister så har jag väldigt svårt att se ni kan nå det genuina lidande som krävs för att skapa schtoooooor konscht.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag ser detta förstår jag hur pinsamt utbud av pokerkunniga tjejer vi har i Sverige. Modern turneringspoker går inte ut på att vänta på nötter. Det där priset borde fan inte existera. Tjejer som du och Magda är helt enkelt för jävla dåliga för att få mottaga något pris som "sveriges bästa" Kan du inte göra som så att du ber din lilla fink att kanske lära dig lite grundläggande koncept om poker så att du kan posta på forum utan att göra bort dig allt för mycket? Ni kanske ägnar all er tid ihop till diverse andra aktiviteter iofs. :-)

 

Nej asså, jag föredrar HU därför att jag alltid sitter och väntar på nötterna. LOL

Alltid någon speltorsk som ska komma och lära en spela poker, när man är tjej.. suck, fast det vore synd att klaga egentligen för det är precis sånna fördomsfulla fiskar som du som brukar göda min bankrulle..

 

d

 

ps Enda rätt du hade i ditt resonemang vore att Bosse är rätt person att vända sig till ifall jag har några funderingar över händer som jag spelat osv..

Alltid skönt att ha rätt "nötter" hemma så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe skönt o vakna till, var så snällt så förlåter dig för den eviga felstavningen på mitt namn också, mitt nästa nick kommer kanske bli ShaNin86 (=

 

 

Får väl tacka Dilba också.. Men nu får nån slänga iväg lite dissar innan det blir för trevlig stämning i tråden (=

 

Du förtjänar all den kärlek du får kompis...

 

d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Men! Varför tar du bort länken?

 

För att den ingick i ett litet utspel som hade passat in i Dilbas post om mig, vilken hon snabbt tusan redigerade. Gör inte bort dig nu Dilba och utmana spelberoende fiskar till pokerkamp. Jag har verkligen ingenting emot dig Dilba. Vill bara förtydliga det så du inte tror att jag skulle vara nån fördomsfull figur. Jag skulle ALDRIG behandla dig som typ nån terrorist! Jag tycker faktiskt att du är ganska yeah yeah, och ibland verkar du även lite wow wow.

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...