lif_andreas Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 hej! satte nyss in 90 euro på diamondbet och undrar hur det lättaste sättet är att spela av bonusen jag fick. för varje 150 fpp man samlar in utlöser sig 5 euro. jag spelar limit och no limit även sit and go's men viket sätt är lättast ? jag har spelat poker i ca 1 år och så jag är en nybörjare kan man säga. Citera
mr-flow Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 hej! satte nyss in 90 euro på diamondbet och undrar hur det lättaste sättet är att spela av bonusen jag fick. för varje 150 fpp man samlar in utlöser sig 5 euro. jag spelar limit och no limit även sit and go's men viket sätt är lättast ? jag har spelat poker i ca 1 år och så jag är en nybörjare kan man säga. Bonusar i allmänhet är ju i stort sett alltid en rabatt på raken så om du itne är vinnande från början blir du sällan det med rabatt på raken heller. Det jag menar är att spela där du är vinnande och se bonusen precis som en bonus. Citera
Recommended Posts