Gå till innehåll

SLBG & Nkvist |

simonlofberg

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

blää , Satt mig för att grinda 2 h nu innan hemfärd, hittade 500kr hålet efter att blött pengar på missade PP och rivrade 2 par från FI:(

Alltid lika roligt då när man äntligen träffar settet och säger " kul att bli utdragen nu" 55 på 59Q vs J10 turn K och 400 bb potten försvann då jag inte klonka kåken:(

Missade även 47 på 562 7 bräda vs JJ 300 bb......

Kände av tilten ordentligt och smällde ner klient direkt. Var bara äckligt kall.

Hem nu sen korpmatch och sen rågrind för jobba upp +. Första backsessionen på svs, ska se till så det inte blir första backdagen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tagit igen lite av backet, kunde varit mer om jag bara hade orkat vika AA på Q109 bräda 300 bb och att inte folk gör massa " må skit nersyningar" :D

Blev ingen korpmatch idag, Motståndarna visade WO. Tänkt att det skulle bli plojmatch mot nkvist lag som spelade innan men SLBG avstog då han ville spara på DBn: s pristigemöte. :)

Länk till kommentar

Vi vann korpmatchen med 2-0, skönt fastän vi mötte ett riktigt brödgäng. Vi hade en hel del borta men vi fick in några välkvalificerade reserver. :)

Spelade nu en session på 665 händer som resulterade i 466 kr.

665 kr på 1444 händer idag. Kan tyvärr inte lira mer då vi av Comhem blev varnade för oroligheter i uppkopplingen då dom skulle fixa något mellan 00.00-06.00 i natt och på nästa onsdag.

Länk till kommentar

Made IT.

Började med att backa 500 kr hemma hos Nkvist motriggade lina. Han envisas fortfarande med att grinda där...............

Jobbade upp backet då jag satt mig på Nkvist bord 1/2 med 100 bb. enligt hans HM + jag 977 kr där på 73 händer och låg +500 för dagen.

Tyvärr satt jag och msn:a lite under grinden vilket jag oftast inte gör och dippa ner så jag pendla mellan + och - trots sjukt med fisk. Fick till slut betalt för mitt slit och slutar dagen +1157kr:)

Nu SOVA!

Länk till kommentar

Har under sena kvällen klämt in 2206 händer! :shock:

Hittade 843 kr så dagen landar på 2414 kr vilket är riktigt fint, ett tag sen jag spelade in 6bi på en dag.

Resultat juni

1/6 Spelfritt

2/6 Spelfritt

3/6 Spelfritt

4/6 2051 händer 932 kr, $116

5/6 804 händer 854 kr

6/6 1294 händer 115 kr

7/6 2800 händer 272 kr

8/6 2948 händer 2414 kr

Länk till kommentar

Här är en hand mot Simon. :)

Kanske inte den vackraste men kul.

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

BTN: $421.41

Hero (SB): $449.91

BB: $2120.05

UTG: $135.57

CO: $393.36

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with A:diamond: J:spade:

1 fold, CO raises to $7, BTN calls $7, Hero raises to $30, 1 fold, CO calls $23, 1 fold

Flop: ($69.00) 2:club: 8:spade: 6:diamond: (2 players)

Hero checks, CO bets $44.00, Hero raises to $120, CO calls $76

Turn: ($309.00) 4:heart: (2 players)

Hero checks, CO checks

River: ($309.00) K:spade: (2 players)

Hero bets $299.91, CO folds

Final Pot: $309.00

Hero wins $301.28

(Rake: $7.72)

Länk till kommentar

Här är en hand mot Simon. :)

Kanske inte den vackraste men kul.

Fattar inte hur jag inte kan leda ut turn.........dflödsfdsåfpöl,sdfsdfoplfö,sdf monstertilt...

Dömningen gick mycket bra. Skönt väder om man inte haft solen i ögonen hela matchen och sprang runt med tårar i ögonen :D

Gick skitbra pokermässigt idag och slutade på +2585kr :)

Bör nog sova nu, skola imorgon:(

Länk till kommentar

Sverige spelar katastrofalt, långbollar? Spela bollen längs backen är ju det enda rätta, speciellt mot ett så dåligt lag som Malta. Och Isaksson? Kaos.

Kylan finns inte där, vi spelar inte ens upp bollen genom mittfältet utan drar långbollar längs kanterna direkt. Bollen till Safari via Svensson och Källström.

Jaja, leder gör vi iaf. Även om det inte är en fröjd att se. :)

Länk till kommentar

Tja.

Vet att iaf simon spelat på FTP förut, men nu spelar på SvS. Jag själv har alltid haft grymt svårt att plussa på NL100 nivån där, har ni känt detsamma?

Har just nu en liten rulle på FTP, funderar dock på att göra som ni, att gå över till att spela med kroner. Det optimala för att plussa på svenska spel?

EDIT: Zlatan fixade det för sverige, med sina dribblingar och passningsskicklighet!

Mvh, Laagen

Länk till kommentar

Tycker du ska sätta över pengarna på svs laagen och köra 0,5-1 där, mycket bättre en köra NL10 på FTP om du gör det lr om du bara kör turrar där. Kunde kliva upp till 1/2 ganska snabbt jag :)

Eftermiddagsgrinden började skit och var back 1k när jag stack för att kolla på fotboll. DU ÄR INTE FÖRLÅTEN KÄLLSTRÖM, det får sluttabellen avgöra!

Klev på grinden efter matchen och hittade BE för dagen ganska snabbt för sedan rusha upp till +1,2 k då jag började spela som en apa och blev överspeewig och halkade ner till +200. Sen kom tilten på min cp data som skulle lagga sönder obv när jag floppar nötkåken mot en överaggro FI och timear ut:(

Fick göra någon automatisk inställning och funkade bättre dirr och kunde jobba upp ett fint +. Blev lite semitävling mellan mig och snygglenn om att + mest men han verkade ju inte göra annat än att vinna potter så förlorade nog rätt stort till slut :(

Sammanfattningen blev +1065kr.

Skönt att få bluffa Nkvist trots han envisas om att säga han hade 10 hög inför river i 250kr pott;)

Länk till kommentar

Ten high it is ;)

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

SB: $486.15

Hero (BB): $400.00

CO: $411.48

BTN: $97.00

Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with 9:heart: T:heart:

2 folds, SB calls $1, Hero raises to $8, SB raises to $24, Hero calls $16

Flop: ($48.00) J:club: 3:spade: 5:heart: (2 players)

SB bets $32.00, Hero calls $32

Turn: ($112.00) A:heart: (2 players)

SB bets $72.00, Hero calls $72

River: ($256.00) 4:spade: (2 players)

SB bets $155.00, Hero folds

Final Pot: $256.00

SB wins $249.61

(Rake: $6.39)

Länk till kommentar

Gårdagens nattsession slutade på 3219 händer och603 kr till slut. =)

Brutalt vad jag grindar nu.

Resultat juni

1/6 Spelfritt

2/6 Spelfritt

3/6 Spelfritt

4/6 2051 händer 932 kr, $116

5/6 804 händer 854 kr

6/6 1294 händer 115 kr

7/6 2800 händer 272 kr

8/6 2948 händer 2414 kr

9/6 3911 händer 2269 kr

Länk till kommentar