nordkvist Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Haha, soft Vart i Sthlm är du ifrån? Är själv född i Sätra. =) ------------------------------------------------------------ Ledig imorgon vilket är viktigt, tänkte klämma in några händer då vilket jag tvekar på att det blir ikväll då jag ska se CL och kanske klämma in nån serie efter det. Är neutral i matchen då jag inte riktigt har något lag i den engelska fotbollen, det enda laget jag överhuvudtaget hoppas på är Barca. Men det känns ändå inte som Man U släpper det här. Käk nu. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Haha, soft Vart i Sthlm är du ifrån? Är själv född i Sätra. =) ------------------------------------------------------------ Ledig imorgon vilket är viktigt, tänkte klämma in några händer då vilket jag tvekar på att det blir ikväll då jag ska se CL och kanske klämma in nån serie efter det. Är neutral i matchen då jag inte riktigt har något lag i den engelska fotbollen, det enda laget jag överhuvudtaget hoppas på är Barca. Men det känns ändå inte som Man U släpper det här. Käk nu. =) Södertälje hållet Har gått stabillt idag. up $100. lirat några $10 sng's. Fast blev ingen kopp te Funderar på o köra nån liten billig turnering ikväll också Ahh du är fotbolls intresserad, har inte följt CL någonting i år. Hehe. åh, ledighet!!! Den som ändå hade det =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Nicenice Simon är Sng och Mtt killen utav oss. =) Har varit dålig på att följa det själv faktiskt, borde ha hunnit med någon till match. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Ni som inte har sett Zeitgeistfilmerna bör se dom, de är dokumentärer utan vinstsyfte och ej upphovsrättskyddade. =) http://tankafett.com/index.php?s=zeitgeist Rörelsens hemsida http://thezeitgeistmovement.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Liras det nåt nordkvist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 GL själv TK:) Mjoo tilten som förstör varje månad, går iaf bra att säga så men till viss del sant;) Nkvist , Jag vill vara åt MTT hållet men kan inte lira dom höga tourerna för jag har 0% flippskillz:( Dagen börja som jag sa igår halv 6 med uppstigning och avfärd 8 km på cykeln, ship it imo! Kom hem somna 1 h stack iväg för dömma fotboll som utfördes av det motsatt könet med en snitt ålder på 15,78 år, I LIKE:) sitter nu dödstrött och ledsen för det är ingen spänning i CL. Inge lir ikv, är för trött och får ta igen det imorgon innan Chelsea matchen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Nej, blev inget igår =) Saftigt med praktik Inte buss? Vakna nu efter över 11 h välbehövlig sömn. Ska klämma in några händer snart. Förresten, länk till stream för Chelsea-Barca på föregående sida. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Nej, blev inget igår =) Saftigt med praktik Inte buss? Vakna nu efter över 11 h välbehövlig sömn. Ska klämma in några händer snart. Förresten, länk till stream för Chelsea-Barca på föregående sida. =) nice som fan, själv fick man 6h sömn. har klämt in en del sng's redan nu på morgon kvisten. Var back $90 ett tag men är nu på sköna plus $35. Får se hur resterande sng's slutar må klonken vara med dig btw vart spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Fint. =) tyty Lirar NL50 på Ftp just nu. Nästan rullad för NL100 men stannar kvar på NL50 månaden ut. Fast är sugen som fan på Svs nu igen, väntar tills resize bord kommer med uppdateringarna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Få in det på turn? Tkr det inte ser så bra ut här iaf. Full Tilt Poker $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 6 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com UTG: $50.00 MP: $67.60 CO: $59.40 BTN: $105.05 SB: $50.00 Hero (BB): $94.25 Pre Flop: ($0.75) Hero is BB with A:heart: K:heart: 3 folds, BTN raises to $1.50, 1 fold, Hero raises to $5.25, BTN calls $3.75 Flop: ($10.75) 4:club: 7:club: 5:spade: (2 players) Hero bets $6.50, BTN calls $6.50 Turn: ($23.75) A:diamond: (2 players) Hero bets $11, BTN requests TIME, BTN raises to $34, Hero calls $23 River: ($91.75) T:club: (2 players) Hero checks, BTN requests TIME, BTN bets $59.30 all in, Hero folds Final Pot: $91.75 BTN wins $88.75 (Rake: $3.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 1539 händer och $60. Ganska turbulent session. Tänkte lira lite PLO senare tror jag. Ska hinna innan CL. Nationella i engelska hör- lr läsförståelse imorgon kl 9 så orkar inte lira efter, får se hur det blir. =) Turbulent ja. puuuh Full Tilt Poker $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 6 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com MP: $70.80 CO: $50.00 BTN: $45.30 SB: $73.55 Hero (BB): $63.95 UTG: $63.80 Pre Flop: ($0.75) Hero is BB with Q:club: Q:heart: 2 folds, CO raises to $2, 2 folds, Hero raises to $6.25, CO calls $4.25 Flop: ($12.75) 9:club: 4:heart: 8:club: (2 players) Hero bets $8, CO raises to $18, Hero raises to $57.70 all in, CO calls $25.75 all in Turn: ($100.25) J:heart: (2 players - 2 are all in) River: ($100.25) Q:spade: (2 players - 2 are all in) Final Pot: $100.25 CO shows J:diamond: J:club: (three of a kind, Jacks) Hero shows Q:club: Q:heart: (three of a kind, Queens) Hero wins $97.25 (Rake: $3.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Fint. =) tyty Lirar NL50 på Ftp just nu. Nästan rullad för NL100 men stannar kvar på NL50 månaden ut. Fast är sugen som fan på Svs nu igen, väntar tills resize bord kommer med uppdateringarna. =) Blire några ftops events? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Tror det blir några $20 för både mig och Simon, kan bli roligt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Såg att ftops börjar med första eventen i natt kl 3, NLH 6-max. Sugen som fan då jag har hittat vad jag tror kan bli nötsatte till icke mini. Tråkigt att man har nationella i engelska imorgon, går ej pga det. Kanske blir PLO event 2 i mini imorgon, får se. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 äsch skit i skolan imo och klonka;) ytterst tveksamt om det blir någon FTOPS event för mig då jag är semigul:( Blev drygt 1 h 8 tabling NL10€ och ett 33€+. hade bestämt mig för breaka vid 30+ när jag stängt ner 3/8 bord får jag 88 tänker " synar hans 3 bet och stänger ner" 984 flopp, får in det mot KK som drar ut...........fick därav sitta 15 min extra. Hoppas man kan fortsätta iaf sakta plussa så jag kan köra på NL20 till nästa helg. Fyfaan vad slitsamt asfaltering är:O Nu lär jag försöka hitta en polare med viasat, vill helst se matchen på TV. GO CHELSEA(L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 400 händer PL050, $140. Tråkigt. =) Nu så blir det CL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Tråkigt mål, men det vänder vi. Forca Barca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 400 händer PL050, $140. Tråkigt. =) Nu så blir det CL. Det vänder du! Gillar inte PLO då det känns som variansen är högre än på NLHE men å andra sidan kan det ju vara att jag inte har hjärn kapacitet att hålla koll på 4 kort istället för 2 =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Såg någon den träffen? GOGOGOGOGOGOGO CFC! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Såg någon den träffen? GOGOGOGOGOGOGO CFC! ser inte på CL. slå mig inte hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Haha. Så skönt att Iniesta satt den. Lite snopet för Chelsea var det dock då de borde fått en straff tidigare men absolut inte i det sista skedet. Detta kompenserades ju ändå med Abidals utvisning, förstår mig inte på den. Men att hålla nollan mot Barca i nästan två hela matcher är en bedrift, dessutom när de har 65-35 i bollinehav emot sig. Nu undrar jag hur de löser ytterbacksfrågan med Alves och Abidal avstängda. Skönt med vinsten, nu får dom ta Man U men det kommer bli en jävla match. Slagg nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Haha. Så skönt att Iniesta satt den. Lite snopet för Chelsea var det dock då de borde fått en straff tidigare men absolut inte i det sista skedet. Detta kompenserades ju ändå med Abidals utvisning, förstår mig inte på den. Men att hålla nollan mot Barca i nästan två hela matcher är en bedrift, dessutom när de har 65-35 i bollinehav emot sig. Nu undrar jag hur de löser ytterbacksfrågan med Alves och Abidal avstängda. Skönt med vinsten, nu får dom ta Man U men det kommer bli en jävla match. Slagg nu! ingen lust att skriva men jaag förstår ingenting från ovanstående? HUR FAN KAN MAN VARA SÅ ALLMÄNT MOTRIGGAD:( Slagg nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Osammanhängande javisst. =) Tänkte röra mig mot Svs efter att jag har spelat in de sista poängen till en dataväska på Ftp. Rullen med rb som kommer in den 15e ligger på 21500kr så det blir 100bb på 2,5/5 på Svs som kommer gälla skulle jag tro. Nu blir det slagg. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Många tankar i huvudet under dagen angående det som hände me 1 min kvar av matchen igår, vi hade verkligen lagt ner biljetten i säcken hämtat snöret knytit fast snöret men eget misstag att inte göra dubbelknyt............ Kändes som vi verkligen blev rånade på finalbiljetten, så som jag ser det 3-4 straffar som är solklara. Jag räknar då även in Maloudas där han får frispark. Han har foten innanför straffområdet och enligt regelboken tillhör även straffområdslinjen straffområdet så den är på så vis solklar. Sen är det ett skämt att han missar handsen kring 75de minuten då jag också säger, detta blir avgörande. Angående Anelkas filmning/ förstärkning. När väl dommaren bestämmer sig för att blåsa i den situationen MÅSTE han plocka fram det röda kortet då det bedömms som " målchans utvisning" och ska tilldelas röttkort. Våldtagen 2 år i rad av utdragningar........ONE TIME FFS! Nu orkar jag inte analysera matchen nå mer om ingen har något att påpeka så tar jag gjärna och analyserar i en diskution. Fick gå från Apu:n idag då jag skulle hålla i en idrottslektion på ind val. Jag och ludde bestämde oss för köra grind ikväll/natt trots skola/ jobb. Tar mig nog till sängs vid 2 iaf annars kommer jag dö. Förändringar? hatar dom. Standard för mig vid Powernaps är att sova 30-2 h sen en kopp kaffe. Ska ta bussen om 15 min så för 1 h sen bestämde jag mig för följande. " Enligt en tidning där dom beskrev PN så blir man piggare av kaffe först, sen sova en kortis. Nöt tänkte jag som har lite tidspress och behöver vara pigg." Resultet blev att jag skriver ATH inlägg istället för sover. Hur fan blir man runninggood in life ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 LOL! Ge mig klöver 7 FFS:( Game # 1195509095 - Texas Hold'em No Limit EUR 0.05/0.10 - Table "Renkum" Players(max 6): SLBG (EUR 14.38 in seat 1) metan0l (EUR 2.84 in seat 2) mongofisk* (EUR 12.98 in seat 3) adi261111 (EUR 10.62 in seat 4) perish_ (EUR 4.52 in seat 5) OmgSuckOut (EUR 9.80 in seat 6) Dealer: SLBG Small Blind: metan0l (0.05) Big Blind: mongofisk* (0.10) SLBG was dealt: 8c - 9c adi261111 Fold perish_ Call (0.10) OmgSuckOut Call (0.10) SLBG Call (0.10) metan0l Call (0.05) mongofisk* Check Flop 5c - 2c - 6c metan0l Bet (0.70) mongofisk* Call (0.70) perish_ Fold OmgSuckOut Raise (2.65) SLBG All-In (14.28) metan0l All-In (2.04) mongofisk* All-In (12.18) OmgSuckOut All-In (7.05) SLBG Payback (1.40) Turn 5c - 2c - 6c - 5d River 5c - 2c - 6c - 5d - Ks mongofisk* shows: Kc - Tc (a flush, King high) SLBG shows: 8c - 9c (a flush, Nine high) mongofisk* wins: EUR 6.06 side pot (with a flush, King high) OmgSuckOut shows: 6h - 6s (a full house, Sixes full of Fives) OmgSuckOut wins: EUR 19.83 side pot (with a full house, Sixes full of Fives) metan0l shows: 2s - 2d (a full house, Deuces full of Fives) OmgSuckOut wins: EUR 10.91 main pot (with a full house, Sixes full of Fives) Rake: EUR 1.90 Game ended 2009-05-07 20:59:16 GMT+01:00 back 3 bi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts