LuckyRiver Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag undrar över en sak, när det kommer till kortlek och hurvida en kortblandare sparar livslängden på dom eller ej. Eller är kortlekarna så pass bra att man inte behöver bry sig om det? Citera
Indrivaren Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Kör du plastlek vilket de flesta kör med så är nog skillnaden minimal. Sen rifflar väl bara en sån där maskin 1 gång? Snabbare att blanda själv. Citera
LuckyRiver Postad 18 April , 2005 Författare Rapport Postad 18 April , 2005 Jo plastlek av märket bicycle tror jag det var. Citera
DiegoForlan Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Men även om blandaren bara rifflar en gång så blir det ju något " bättre" blandat än med vanlig hand.. Eller e de bara inbillning nu igen ?? Citera
ReBs Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Jag tycker kortblandaren är ett bra komplement att ha vid bordet så att dom mindre skickliga blandarna (mig själv bla ) slipper sega ner spelets gång. Tror dock inte plastkort tar mer skada av att blandas för hand. Citera
Torna Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Lär er att blanda istället. Att vara en pokerspelare utan att kunna blanda en kortlek är pinsamt Citera
Recommended Posts