Gå till innehåll

EAK - Nystart


EAK

Recommended Posts

Okej, . Anledningen till att jag vill ha in allt på turn är att om rivern försämrar läget har jag svårt att släppa min hand och börjar fundera på om han hade synat all in på turn. Sen om färgenchansen lägger sig finns risken att fi foldar vid push vilket han inte gjort på turn om han haft en starkare hand.

Men hur man spelar handen är ju en sak, bara man vinner den:)

Oväntat att fi skulle ha QT dock.. (om det nu stämmer). Senaste gången jag skrev här hade fi Qt igen som han borde ha kastat preflopp. om du minns?

 

Jo jag har spelat på liknade nivåer även högre och förstås lägre men har nu ett break pga downswing. Ska dra igång i sep/okt igen och då finns det kanske chans för dagbok.

 

Lycka till i fortsättningen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

QTdd påstod han i chatten, långsökt men kanske sant.

 

Hålstege is teh shit. Annars spelar nog inte riverspelet så stor roll, bara du inte checkar eller lägger dig. Om bordet inte parat sig är ju pushen ganska självklar.

 

Wtf, hur mycket dricker du på krogen mannen? .

 

Inte så mycket, men som pokerbrat känner man sig tvungen att köpa skumpa och bjuda bort

Inköp 200-500, men hur stora blir swingsen? Får jag en uppskattning på det så får vi se om jag vågar dyka upp och donera. Vill ju inte sitta där och vara bordets designerade ATM.

 

Inte så stora swings. Håller du dig borta från de största Badugipotterna så kommer du i 98% av fallen klara dig från att rebuya mer än en gång. Hittills har det väl aldrig varit mer än två lax i marker vid bordet med 200-kronors inköp, men 6-7 spelare. Intresseklubben kan notera att jag den gången växlade ut 1,3K av dessa 2K 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15/8: +216$

16/8: +25$

 

 

V1: +1109$

V2: +1417$ (varav bonus 150$)

 

 

2671 händer. Jag har spelat som en gud idag :) Har tiltvarning på 2st potter men det är allt. Avslutade med att dra ut fi med en 2 outare all-in på floppen.

 

Men vänta, som en gud? Vart är pengarna då? Näää, det är lite svårt att få ihop några pengar när all skit som kan hända händer mot mig. Equitymässigt måste detta varit en sjukt fin session. Tror att jag torskat 1400$ på badbeats och vunnit 400$ på good beats. Och då pratar jag om pengarna som jag stoppat in i potten, inte totalen...

 

Ja, dagens plus är fabricerat. Jag satt vaken tills jag fått igen allt. Vill inte avsluta dagen på minus då jag har en så bra månad på gång. Vill inte att en massa badbeats ska förstöra min dag.

 

 

hnat:

Köpa skumpa och bjuda bort, det var som fan. Jag som brukar stå för luncherna lite nu och då plus några öl. Men pokerskumpa har jag inte testat. Väntar lixom på storklonken innan jag gör nått sånt. Man får ju inte skämma bort dom små liven :P

 

200sek inköp lät trevligare. Då kanske man kan överleva med en tusing första gången. Är alla lika vassa som du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag säger "skumpa" så menar jag såklart att jag är så pass piskad att jag måste stå för tjejens krognota när hon är med.

 

Och, nej, ingen är såklart lika vass som jag. Vad är det för jävla fråga? :roll:

 

Va? Hur kan någon med sånt stort ego vara så piskad? ;)

 

Skämtar bara, ok. Då förstår jag. Började se någon stureplansbrat som stod och sprutade skumpa på folk bara för att han ägt på NL200-NL400 en månad :P

 

Var lite nyfiken på hur mycket stryk man kan förvänta sig att få om man hänger med på en vända DC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det inte är för mycket begärt, skulle man kunna få se lite på dina PT stats ? :)

 

Titta? Jag kan posta ett litet sammandrag för dom sista 3 veckorna. Tyvärr baxade min gamla PT databas ihop så den finns inte kvar :(

 

Hands: 23 914

Game level: NL100 (7 258 hands), NL200 (16 538 hands), NL300 2/4 i blinds (118 hands).

 

VP$IP: 17 (vill upp till 20 iaf)

 

BB/100: 4.92 (SKA upp till 6-9 här)

 

Won $ WSF %: 36 (helt ok antar jag)

 

Went to SD %: 21.5 (Tar jag för få händer till SD?)

 

Won $ at SD %: 48 (mmm, om jag vinner så många av händerna som går till SD. Bör kanske syna ner oftare och riskera att sänka siffran. Dock så ger jag upp värde i dom potter där jag lägger mig för lätt.)

 

PF Raise %: 12 (Mäh, illa. Måste upp mer här.)

 

Aggression factor: 2.5 (funkar fint)

 

 

 

Har ju sagt att Juli: BB/100 3.9 (bara sista halvan av månaden) var sämre än Augusti: BB/100 6.06. Ändå tycker jag att jag (T.ex. igår) fått lite väl mycket skit emot mig.

Antingen bådar det gott eller så har jag en skev verklighetsuppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lite nyfiken på hur mycket stryk man kan förvänta sig att få om man hänger med på en vända DC.

 

Visst inser du att även om jag skulle tro att du kommer bli länsad att jag aldrig skulle säga det på förhand? Enormt -EV. :twisted:

 

Men, kommer ju hålla igång i början av veckorna, måndag/tisdag så släng väg ett PM om du är sugen någon gång, eller kolla in tråden på umepoker.se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15/8: +216$

16/8: +25$

17/8: +202$

 

 

V1: +1109$

V2: +1417$ (varav bonus 150$)

 

typ 400 händer. Helt ok. Inga stora potter alls. Bara vanligt nöta, grinda och plocka.

Lyckades sätta mig och slaska 0.1/0.2 Badugi. Bara för att det inte fanns några playmoneybord. -10$ där.

Sjukt spel. 3 draws, halvpotbet. Baaaap

 

 

Var lite nyfiken på hur mycket stryk man kan förvänta sig att få om man hänger med på en vända DC.

 

Visst inser du att även om jag skulle tro att du kommer bli länsad att jag aldrig skulle säga det på förhand? Enormt -EV. :twisted:

 

Men, kommer ju hålla igång i början av veckorna, måndag/tisdag så släng väg ett PM om du är sugen någon gång, eller kolla in tråden på umepoker.se.

 

Hum, jag ska fila på det ett slag och se om jag vågar ge mig på ett mixedspel. Men jag kommer lätt att dyka upp någon kväll under hösten. Skickar ett PM när jag känner suget ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dina stats är lite annorlunda än mina kan man säga. Förutom BB/100. :lol: Sen spelar du oerhört mycket mer än vad jag gör. Jag har 31k händer sen slutet av mars. :o Iofs har jag knappt spelat sen före fotbolls-VM men ändå.

 

Jag vet inte riktigt vilken BB/100 man kan räkna med. Vad brukar "proffsen" ligga på?

 

Intressant att se dina andra stats också. Mina:

 

Won $ WSF %: 34 (jäkligt nära din siffra.)

 

Went to SD %: 24 (lite mer än dig)

 

Won $ at SD %: 52 (ska jag syna ner mer? Jag kanske är för vek)

 

Agg factor: 1.84 (borde antagligen ökas)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15/8: +216$

16/8: +25$

17/8: +202$

19/8: +83$

 

 

V1: +1109$

V2: +1417$ (varav bonus 150$)

 

 

Nattgrind med 3,3k händer. 83 jefla dollar fick jag för det. Poker är inte rättvist.

 

Såg i PT imorse att jag bl.a. chipdumpat över 500$ med den eminenta nöthanden AJo. Dumpade bl.a. pengar till en 75/25/3 som turnade sin 5 outare. Sen har vi handen där jag synade en höjning med AJo, floppen AJ4. Jag pottar, syn. Turn 9 bettar 3/4pot, syn. River, K. Han checkar och jag checkar bakom för att få se honom vända upp KK för en 2 outare på rivern. AJo vs klonktomte med J8o som drar in en runner runner stege med 4567+8.

Betalade av en stege och ett set. Bra spelade dock så det kan jag leva med.

 

Fick AA 16 gånger, vann alla. Största potten var på 40$ :shock:

 

Gör ett sjukt bra spel med QQ mot en 66/16/1 blufftomte då jag valuebetar min QQ på AAJ63 brädan på river där vi har en shortstack all-in. Han har absolut inte ett A. Valuebet som han givetvis synar med KK som han inte höjt preflop, på flop/turn/river. En gång lixom...

 

 

Sjuk natt, jag donerade friskt till alla 80/30/2 som fanns vid mina bord. Gjorde endel dåliga spel som då jag stoppade in stacken med 86s på 446 floppen mot en LAG som bettat hem dom sista 10 potterna han varit med i. Givetvis hade han AA, men jag rivrade 3 paret och förlorade potten med stil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15/8: +216$

16/8: +25$

17/8: +202$

19/8: +83$

20/8: - 630$

 

 

V1: +1109$

V2: +1417$ (varav bonus 150$)

 

 

Gud vad trevligt. 1,8k händer.

 

 

* open ended straightflushdraw vs överpar QQ- jag träffar inte

 

* AQs vs J9o all-in preflop. Han träffar stegen

 

* TT vs KJs all-in preflop, han drar ut.

 

* 55 vs 64o på 356. All-in. Han klonkar stege på turn och jag klonkar split stege på rivern.

 

* 44 på 457 floppen där fulla inköp åker in. Fi 66 och drar ut till stegen.

 

 

Det var standardhänderna. Sen har vi ju den förbannade synapan som demonstrerade hur min dag sett ut. Jag QJ han T3, floppen JT9. Jag bettar preflop, pottar flopp, pottar turn. På rivern kommer runner runner färgen som sitter för honom. Jag checksynar, killen är en 80/30/3 och bettar rivern med 4:e paret såväl som total bluff med 6-hög.

 

"Då Anders blir utdragen kan grannarna höra honom skrika."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vrålade rakt ut nyss också när en kille synade helva vägen med 64s mot mina AKs när han träffade sexan på floppen. :lol: Turn var en Q och jag bettade stenhårt både turn och river. Han sa i chatten att han var trött på att jag körde över dem. Jaja... Ibland måste de ju få rätt. Skönt att veta att man får betalt iaf. 8-)

 

 

Tråkigt att det gått så dåligt för dig idag. Det vänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vrålade rakt ut nyss ....

 

Tråkigt att det gått så dåligt för dig idag. Det vänder.

 

Det är nog tur att jag bor nära katolska kyrkan så jag kan söka syndaförlåtelse. De saker jag suttit och skrikit i dag då jag åkt på runner runners och 2-5 outare.... Det passar sig nog inte riktigt.

 

Det suger fett att det gått så dåligt idag. Om jag ändå vunnit en coinflip för hela inköp. eller sluppit förlora någon runner runner 300$++ pot. Då hade jag varit så gott som jämt upp.

 

Varför jag blev extra sur var för att jag inte backat en enda dag än så länge den här månaden. Jag har tom kämpat för att få det på det viset. Ville att jag skulle plussa rakt ut trots riggen. Suck. Blir bara så jävla less. Helgen har varit en katastrof. 5100 händer och minus 550$. Jag har ju spelat sjukt flitigt, blivit sjukt rumpnuppad.

 

Det blir bara fler och fler svenskar på Tribeca. :( Dom flesta är helt ok. Var visserligen ett proffs idag som smiskade min AQs med hans J9o all-in preflop (han raisade, jag reraise, han smetade in en höjning med hans få kvarvarande dollars). Givetvis floppar han nöten nummer ett. Hålstege. Sitter redan på turn givetvis. Suck. Frågade honom i chatten direkt efteråt.

EAK: wp

EAK: Are u a pro?

 

5 händer senare lyckades han syna sig all-in med T9 på en låg flopp utan några drag eller någonting alls mot KK.

 

 

Det är sådana här dåliga dagar som man kommer tillbaks till psykologin bakom poker. Idag backade jag typ en skattad veckolön. Kul. För veckan så är jag bara back ca 100$. Det är inte alls så farligt. Jag är fortfarande upp 2400$ för månaden.

 

Men seriöst så är det sånt här som får mig att beundra Djens, Pimpout, Mrdawwwe, tom Jessica (nej, inte mitt ex. Utan killen på forumet :P ) Som det känns så kan dessa spelare skotta ganska hårt och ta förlusterna om de skulle uppkomma. Själv börjar jag känna mig som lost 100-inköps mannen. Jag sitter nog på ca 70 inköp på NL200 online. Sen har jag väl hyfsat många inköp undanstoppade offline. Fan, nu då jag räknar efter så inser jag att jag är värre än 100-inköp :shock:

 

Jag spelar som hobby fortfarande, på fritiden. Jag hinner inte med att dra ihop 3k händer per dag, hade jag hunnit med det så hade variansen hunnit räta ut sig bättre över en så kort tid som en dag eller en vecka. Nu ska man väl kunna leva med att backa 3-5 inköp en kväll. Men jag kan omöjligt komma ifrån att det är en jävla massa pengar och att det gör ont att backa dom pengarna. Jag har under året tagit mig från NL50 till att spela NL200 bekvämt. Visst svider det att backa en dag på NL200, men jag överlever. Det som sved idag var att jag inte ens blev utspelad utan utdragen.

 

Varför spelar jag inte på NL400 eller NL600? I'm a pussy. Jag vågar nog spela för pengarna, vågar spela ut och spela mitt spel. Men jag tror inte att jag har stake att ta ett dagsback på 3-5 inköp.

De gånger jag gått upp och småtittat på NL 2/4 under juli och augusti så har det gått bra. Det låter kanske sjukt då jag säger att jag på något sätt spelar mer koncentrerat och att motståndarna inte jagar runner runner färg lika ofta.

 

Kära dagbok. Tiltar jag på fiskarnas spel eller på förlusterna jag gör i $$$? Dags att gå upp i nivå för att få fisk som är marginellt kompetentare och slippa tilta på deras dåliga spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner precis likadant. Jag har hur många inköp som helst men ändå känns det inte bra när man förlorar några inköp på t.ex. NL200. Vet inte vad man ska göra åt saken :)

 

Vad kan man göra åt det? Ska man kanske anlita en psykolog? Tror du att psykologen kommer att spärra in en om man börjar prata om att man vill lära sig att hantera förluster på några k$ på internetpoker?

 

Är det bara att fortsätta sakta framåt för att långsamt lära sig att hantera förlusterna och att långsamt klättra uppåt?

Är det lika bra att sätta upp sina egna nya BR-krav för spelet? Men det hjälper ju inte till för oss att tappa respekten.

 

Det känns som att det bland oss dagboksskrivare finns fullt med folk just kring NL200 som har svårt att ta oss över barriären som leder uppåt. Dom som tagit sig över den barriären försvinner ofta ganska fort från dagbokssektionen. Om inte annat så finns det då inga funderingar kring hur man ska hantera förluster i deras dagböcker.

Dom har uppnått ett tillstånd som jag vill uppnå. Hilfe bitte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar inte om det. Tänk själv hur långt du har kommit sen du började. Själv började jag spela fixed limit 0.25/0.50 och mådde dåligt om jag förlorade 20 dollar. Nu är det växelpengar för mig. Sen tog det en LÅNG stund innan jag vågade spela NL 1/2. För mig var det grymt högt länge eftersom de flesta bonusar var $100 eller mindre.

 

Sen tror jag faktiskt att såna som spelar högre också mår illa över förlorade pengar. Djens var väl riktigt nere, och är fortfarande lite omskakad? Fast jag förstår vad du menar. Vissa verkar inte värdera pengar alls. Jag tror det handlar om en grundläggande psykologisk skillnad.

 

Såna som du och jag kommer nog aldrig att sitta på NL 200/400, eller ens NL 25/50. Däremot kommer vi nog inte att gula heller... Man får ta det goda med det onda. :) Fast vem vet? Man vänjer sig ju gradvis vid beloppen. Kör NL 1/2 året ut och var nöjd med det. I början av året spelade du ju NL 0.25/0.50. Jag känner igen mig så jäkla väl. En förlustdag är det enda som krävs för att man ska börja tvivla på sig själv. Det är lite därför jag postar min statistik för att visa mig själv att jag trots allt är en vinnare.

 

Sjukt att man ska behöva trösta en kille som snart vunnit 200 tusen enbart i år. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verdi: Sant.

 

Men jag känner faktiskt inte att jag behöver tröstas. Det som känns så illa i juli/augusti är att jag känner att jag är såpass mycket bättre än majoriteten av motstånderna vid borden. Ändå kan jag inte totalkrossa dom p.g.a. utdragningar och annat sjukt. Jag är inte ledsen, förbannad snarare. Idag är det lugnt.

 

Fixed 0.25/0.50 du spelade ju högt. Själv började jag att spela på expekts bord med 2$ maxinköp, efter ett halvår blev jag modigare och började spela på NL10.

 

Jo, lösningen är väl att stanna på NL200 resten av året. Men jag tror att jag måste börja röra mig uppåt mot NL400 också för att inte fastna, så det ska nog bli som så att jag skottar lite oftare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med tröst var mest ett skämt. ;) Jag förstår vad du menar. Jag tror dock inte det är möjligt att "totalkrossa" ett så pass turbetonat spel oavsett hur bra man är. Inte i längden.

 

Tyvärr känns det som att NL200 är sista "normala" nivån på tribeca. Sen blir det ju max 75bb. Fast det kanske är skönt? Man kan ju spela NL450 med blinds på 3/6 om man vill också. Eller byter du site? För min del får du gärna försvinna från NL200 på Tribeca. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tssk, men jag vill ju totalkrossa så jag kan köpa en sprillans ny bil kontant nu under hösten ;)

 

Tur? Det handlar snarare om statistik och sannorlikheter. Att se mönster. Degar jag in 8 gånger då jag är 75% favorit så förväntar jag mig att vinna 6 av dessa gånger. Tur eller otur i sammanhanget är väl den avvikelse som kan ske från den "normala" och matematiskt korrekta fördelningen.

 

Du har nog rätt i turresonemanget, men jag tror att det för min del räcker att jag slipper oturen för att kunna krossa. *host* ego */host*

 

Jo, det blir som ett konstigt spel att spela med 75bb. Jag har varit där och lirat några gånger och det blir som knäppt när dom flesta sitter med 50-75bb. Jag ska se när första sessionen på 2/4 blir med Nebbis och kolla med honom hur tusan jag ska spela med sådana inköp.

 

Om inte annat så kommer jag att börja spela på Party. Funderar på att sätta in lite dels där man även på Ongame för att få igång fler konton. Just nu spelar jag bara på VC.

 

Em, varför vill du ha bort mig från tribeca? Vi lirar knappt mot varandra där. Eller är det min fisk som du vill ha? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan inte sant. :(:(:(:(:(:(

 

-550$ på 1 minut.

 

AKs floppar färgdrag och hålstege + 2 överkort. 3/4 pott på floppen, syn. Turn hjälper inte. Bettar 45$ i potten på 55$. Syn. Sätter nötfärgen på river och ställer in. Får blixtsyn av den 1 outade färghålstegen.

-200$

 

hinner reagera på att det var en 1 outare som "stuck it to me" så händer detta.....

 

Synar en höjning i sen position med JJ. Floppar topset och bettar ut 22 i en pott på 25 då 2st synat mig. 1 synar. Turn A. Bettar ut 50$. 1 syn. På rivern ställer synaren rakt in i mig och jag blixtsynar. Vad ska han ha lixom? Jo hålstege givetvis, den satt på rivern, sa kanske inte det

-200$

 

Gaaah, tilt. Vad fan i H-vete!!!! Nej nu jävlar!!!!!! (klickar all-in i handen nedan).

 

AJ som jag höjer med preflop. 2 syn. Floppen QJX 2st klöver. Jag bettar, en ställer in för några dollar till andre synar och jag känner mig tvungen att syna. Turn blank, check check. River A ej klöver. Träffar tvåparet och gör väl misstaget att ställa in. Fi har 60$ kvar och potten är uppe i 150$. Jag ställer in och han synar med nötstegen KTo. Visst, jag kan låta bli att ställa in. Men jag är väl ändå tvungen att syna en all-in för 60$ i en total pot på 210$? Första fi hade T8s för hålstege och färgdrag.

-ca 100$

 

 

Sen kommer StålNebbis till räddningen flygande på sin nötkaka. Räddar upp mig till enbart minus 200$ på en timme. Detta trots att 2st shortstacks stoppar upp några utdragningar i kanelen på mig.

 

 

Efter det att StålNebbis avvikit så faller allt tillbaka på mig. Orkar inte själv, söker stöd i Rammstein ;) .

 

Lyckas dra ut en shortstack som turnar färgen efter att synat mitt preflopbet, mitt floppomslag där jag har AA på QTX floppen med 2st hjärter. Han turnar färgen och ställer in 20$ i en pott som blir på 120$. Jag synar med mitt Ah och drar ut :) Har aldrig varit så lycklig.

 

 

Några minuter senare gör jag det här.

 

Holdem No Limit $1/$2

Hand Start.

Seat 1 : Septicwkr has $196

Seat 2 : EAK has $471.75

Seat 3 : CuBe77 has $169.50

Seat 4 : Kapo has $147

Seat 5 : pokerhumpo has $343.70

Seat 6 : petrobas has $448.50

EAK is the dealer.

CuBe77 posted small blind.

Kapo posted big blind.

Game started with 6 players.

Dealing Hole Cards.

Seat 2 : EAK has 4h 6h

pokerhumpo called $2

petrobas folded.

Septicwkr called $2

EAK called $2

 

Ok, några limpare. Man kan kanske slaska in en limp. Finns lite potential här ändå...

 

 

CuBe77 called $1 and raised $8

Kapo folded.

pokerhumpo called $8

Septicwkr called $8

EAK called $8

 

Tja, situationen är densamma. Många i potten och alla har gott om pengar. Han som höjer har trots sina stats definierat sin hand till 80%, ett högt PP.

 

 

Dealing flop.

Board cards [7d 6d 4d]

CuBe77 bet $22

pokerhumpo folded.

Septicwkr folded.

It's your turn.

EAK has 10 seconds to respond.

EAK called $22

 

Floppar 2paret på en en enfärgad och lite snuskig flopp. Minnen kommer fram från 75s handen som jag postade för någon vecka sen. Där floppade jag tvåparet och hamnade all-in mot AA med A i färgen. Det var ett coinflip. Så jag tänkte peala ett kort och omvärdera på turn, jag vill inte se ruter eller en 7:a.

 

 

Dealing turn.

Board cards [7d 6d 4d Qs]

CuBe77 bet $137.50 and is All-in

EAK called $137.50

 

Han instaställer. Ok, överparet är ett faktum. Frågan är om det är QQ som träffat set eller KK, AA. Tror inte att han instaställer med QQQ utan jag synar och hoppas att rivern blankar.

 

Showdown!

Seat 2 : EAK has 4h 6h

Seat 3 : CuBe77 has Ah Ac

Board cards [7d 6d 4d Qs 2c]

CuBe77 has Pair: Aces

EAK has Two Pair: 6s and 4s

EAK wins $358 with Two Pair: 6s and 4s

Hand is over.

 

CuBe77 32/15/0.6

 

Boom, jag vann :) Sjukt trevligt. Tycker att jag spelar handen bra. Det enda som är lite tveksamt är preflop. Sen kan man slå om på floppen. Men syn känns bättre i det här fallet.

 

 

--------------------------------

Blev VIP på VC i förra veckan. Funderar på att göra en Mini Cooper S grind på typ 5 års sikt :P Hur stor potential har man att lyckas med det? Grunden i resonemanget är att man ska lyckas komma upp en bit i VIP programmet så man får räkna ner antalet Action Points som behövs för att kunna köpa den.

 

Fick byta programvara (exakt samma men annan installation). Efter det så försvann mina gamla Action Points. Så jag mailade och frågade om jag fick lösa in dom mot nån store item.

 

"Hello Anders,

 

No problem, no annoyance - that's why we're here.

 

You still have the Action Points that you accrued previous to August (335,857) and you can still use them to buy store items at the standard rate (i.e. chip case etc) or, if you prefer, we will happily redeem them for a $175 cash credit into your poker account.

 

If you decide to redeem them for a store item, please reply to this email with the item you would like to purchase, stating that you would like to use your VC Action Points for this redemption (your Action Points on the new software are classed as VIP Action Points). If you would like the Aluminium case, 500 piece chip set (342,000 Action Points) you may have this even though you don't quite have the rquired amount of VC Action Points.

 

Kind regards,

VIP Customer Support"

 

 

175$ eller ett chipset med 500 marker? Tog pengarna fort som faen ;)

 

 

 

21/8: +453$ (varav bonus 175$)

 

 

V1: +1109$

V2: +1417$ (varav bonus 150$)

V3: -104$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg vändning! :)

 

Mini Cooper kanske inte verkar så het om 5 år. Om den ens finns kvar i shopen om 5 år. Bättre att bonushora eller skaffa en bra banandeal och köpa en valfri bil för pengarna istället. :)

 

Sant, får se om jag kan skaka fram en banandeal på VC. Orka lixom. Förra gick lite i stöpet så att säga :P

 

Har fått fart på mitt partykonto nu. Gick dock bara att sätta in 1000$ (500$ * 2). Fick ge mig på att 9-tabla NL50. Gick ju ganska bra förutom att jag är ovan vid fler än 4 bord. Sen var det väl något svårt att ta bra beslut då man inte var van. Gjorde vissa kassa spel.

 

Fick en utdragning all-in preflop jag KK, fi KQo och 95o. Brädan kommer ju xQxQQ. Klonk :(

 

57$ plus. Men jag lägger in det i resultatet senare då jag kommit igång ordentligt på Party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21/8: +510$ (varav bonus 175$)

22/8: +280$

 

 

V1: +1109$

V2: +1417$ (varav bonus 150$)

V3: -104$

 

 

Var på födelsedagskalas igår så jag fick bara ihop 2,5h och 1400 händer på Party. Det blev NL100 @ 6st bord. Får se om jag lyckas lägga borden på något smart sätt så jag kan spela upp till 9st bord.

 

Det är nog inte antalet bord som förstör mitt spel utan storleken på borden. M.a.o. ingen mer miniview för min del.

 

Spelet är klart mer positionsberoende. Reraises existerar, dessa finns knappt på VC. Det är klart aggressivare och folk checkraisar hit och dit. Bluffar dyker upp i överflöd.

Får nog lov att grinda NL100 tills jag fått upp lite rulle på Party. I dagsläget har jag bara fått in 1000$ via moneybrokers, nu verkar det inte gå att överföra mer. Får kolla upp vad fasiken det är osm strular.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...