ribberfors Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 mån-sön: 1 liter bowmore (whisky för er som ej vet) 1/2 liter glenlivet (whisky) 1 flaska rött 2 flaskor vitt 6 corona (mexican ööööööööl) errrm...jag är blivande 2-barnsfar och heltidsplayer på låg nivå. sä jäkla pinsamt ps. men bowmoren är för jäkla fin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 hahaha vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 *host* *host* ja glömde: hur mycket dricker ni andra som lever på pokern? är jag ensam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 var full 3 kvällar denna veckan men annars är väl 1 standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 var full 3 kvällar denna veckan men annars är väl 1 standard resten av kvällarna kan fyllas med superstacker2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Absint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
njdeg2 Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Jag har inte däckat på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pixit Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Haft vit vecka förutom sporadiska inköp från http://www.beer.com/virtualbartender2/ beställ "beer" eller nåt eller kolla i kommentarerna längst ner på sidan vad ni kan beställa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Just nu dricker jag lika mycket som min gravida sambo, mao inte en droppe. Men å andra sidan har jag det nog i blodet sedan tidigare år så jag har nog en del att ta av.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Jag drack Torsdag, Fredag och Lördagen förra vecka.. Gulp.... 25 öl 1st Jack Daniels 0,7l 2flaskor Rödvin 3 drinkar av okänd sort. 2 tequila. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Senaste veckan har det konsumerats: Öl 50+ Vin 1 Flaska Div. Spritsorter, okänd mängd Tramadol Buprenorphine Svamp Kokain Opium Låg nyss med ordentlig ångest över mitt extremt dåliga leverne och ser denna tråden. Funkar ej så bra ihop med pokern. Spelar oxå poker på heltid, och har gjort så i ca 5 år, men gått downhill allt efter som förbrukningen av alkohol och div. andra substanser ökat... Motivation till ändring eftersökes.. Detta liv levs dock mest i asien atm, i swe är jag något bättre på att hålla koll på min kropp och knopp.. Bowmore suger btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 ÖL: 15+ Red Gold: 0.5 liter Blandade whiskysorter: c:a 0.5 liter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Tramadol Buprenporhine Opium Svårt att varva ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Inget. Har inte haft några som helst problem med att vara vit i februari, trots ett sent restaurangbesök. Första nyktra festen sker på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Att ni orkar dricka så mycket. Imponerande. Inte ens då jag låg på topp av min alkoholkonsumtion (för 16 år sedan) drack jag i närheten av de mängder ni skvalpar i er nu. Jag köpte 1,5 liter Estnisk vodka sommaren 2005, har ännu kvar 1 liter. När svärmor kastade in handduken för 14 månader sedan fick jag ärva ett barskåp fullt med saker jag inte ens kunde stava till. Nu, 14 månader senare, har jag typ druckit 1/20 av allt jag fick ärva. Före julen köpte jag ett 12-pack Lapin Kulta i matbutiken (4,5%, 33cl flaskor kostar mellan 9-13 € här) och en flaska av årets glögg med blåbärssmak. Det finns fortfarande kvar 2 eller 4 flaskor Lapin och halva glöggflaskan! Sommaren 2008 var jag och fru Cyntax till Sicilien. Där inhandlades 3 flaskor av det lokala vita vinet. 3€ flaskan och fortfarande finns 2 flaskor kvar. Min fru säger att jag har problem med alkoholen. Jag köper och köper... men dricker aldrig upp den. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Svårt att varva ner? Vad menar du? Dom substanserna är ju typ till för att varva ner/lindra bakfylla/förgylla vardagen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Vad menar du? Dom substanserna är ju typ till för att varva ner/lindra bakfylla/förgylla vardagen etc. Precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Förutom att Cyntax verkar vara en skarpsynt juridiksnubbe så har våra liv några gemensamma beröringspunkter och alkoholen ser ut att vara en utav dom. Köper också på mig utan att dricka upp. Eller tja, det dricks ju upp men inte av mig. I kylskåpet har jag just nu ett oöppnat sexpack mellisar och en halvfull flaska kass whisky. Mellisarna fick jag med mig hem efter en pokertur till v-ås och whiskyn är från då farsan hjälpte mig att lägga golv för 2 år sen. Har nått den härliga ålder då ångesten inte sätter in på bakfylle-söndagen utan redan på måndagen innan när man börjar planera lördagens festligheter. Med det inte sagt att jag bangar att dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Att ni orkar dricka så mycket. Imponerande.Inte ens då jag låg på topp av min alkoholkonsumtion (för 16 år sedan) drack jag i närheten av de mängder ni skvalpar i er nu. Jag köpte 1,5 liter Estnisk vodka sommaren 2005, har ännu kvar 1 liter. När svärmor kastade in handduken för 14 månader sedan fick jag ärva ett barskåp fullt med saker jag inte ens kunde stava till. Nu, 14 månader senare, har jag typ druckit 1/20 av allt jag fick ärva. Före julen köpte jag ett 12-pack Lapin Kulta i matbutiken (4,5%, 33cl flaskor kostar mellan 9-13 € här) och en flaska av årets glögg med blåbärssmak. Det finns fortfarande kvar 2 eller 4 flaskor Lapin och halva glöggflaskan! Sommaren 2008 var jag och fru Cyntax till Sicilien. Där inhandlades 3 flaskor av det lokala vita vinet. 3€ flaskan och fortfarande finns 2 flaskor kvar. Min fru säger att jag har problem med alkoholen. Jag köper och köper... men dricker aldrig upp den. Skål! De där låter lite som min konsumtion. Jag o tjejen köpte på oss en massa sprit på Rhodos 2004 och har fortfarande kvar en del av det. Senaste åren har varit extrema dock, köpte en flaska Brännvin Special ngn gång när vi flyttade till Lysekil för snart 2 år sedan, den står fortfarande oöppnad i kylskåpet...tror det måste vara något med att ha barn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 smådruckit varje dag inser jag. måndag: några öl och drinkar på kvällen tisdag: en flaska rödvin delat på 3, någon öl onsdag: träffade en forumit jag inte sett på 2år, blev riktigt många öl, drinkar och en skåne. blev så full att jag gick in i en glasvägg, lätt huvudvärk pga det dagen efter torsdag: en grasshopper vid poolen, 1öl fredag: en mojito vid poolen, 2öl lördag: några öl, beställer en drink på måfå, blev BMW(förvisso rätt god) som visade sig vara en shot samtidigt som polaren beställer in en tequila till mig. drack båda i rask följd vilket nog blev för mycket. pga värme, ljudnivå, dålig luft, trötthet och något olämpligt jag åt blev jag lätt illamående/kallsvettades och drog hemåt någon timma senare och sket rätt illa dagen efter. söndag: en öl till kvällsmaten idag har jag bara druckit en sangria änsålänge. borde nog trappa ner på det hela inser jag när jag läser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 En Chimay Blå, en Hoegaarden och ett glas Caol Isla. Jag dricker inte särskilt mycket för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 En Chimay Blå, en Hoegaarden och ett glas Caol Isla. Jag dricker inte särskilt mycket för tillfället. Sorsele? Där dricker man bara "skogstjärna"? *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Nä, man dricker tydligen god whisky och öl också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 7-8 öl. På spritsidan sållar jag mig till sidan med ständigt växande förråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts