alen_923 Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 tjena! tänkte bara höra om hur ni tänkte när ni satte på en så seg blindstruktur på en freeroll? dessutom undrar jag varför den startar senare än alla tidigare freerolls? /alen Citera
ibmachine Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Hehe, behöver du oxo dollars å grinda microtables till billionhänderna? Citera
PokerStars_Karl Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Hej, Långsam blindstruktur, det är samma som i inköpsturneringarna vad jag kan se. Smaken är som baken, vissa gillar långsam struktur, andra gillar snabb. Sen tid? Det kommer ytterligare en rolig grej lite längre fram som kommer ligga lite tidigare i schemat och det är då tänkt att dessa två turneringar inte skall krocka. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Coxxa Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 tjena! tänkte bara höra om hur ni tänkte när ni satte på en så seg blindstruktur på en freeroll? dessutom undrar jag varför den startar senare än alla tidigare freerolls? /alen Det är ju för jävligt att du ska behöva spela frirullar med bra stuktur... Citera
BeroendeForever Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Det är ju för jävligt att du ska behöva spela frirullar med bra stuktur... Ja när man enbart spelar för top3 i en turnering med 2k+ pers så kan jag tänka mig att seg struktur kan vara lite tråkigt. Citera
Recommended Posts