dropbass Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Alla skiter, tom snygga tjejer (skrämmande jag vet), och de flesta läser medans. Jag har i huvudsak 3 tidningar på toa: 1. 91an - den enda serietidningen jag läser för tillfället. Serietidningar i allmänhet är bra toaläsning eftersom man lätt kan anpassa lästiden. 2. Ratten - alla män ska ha en motortidning på dass. 3. Biltema/Claes Ohlsson Citera
Indrivaren Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Hm, får väl starta prema på lektyr då. Citera
devalanteriel Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Kalle Ankas Pocket och Dilbert är det som gäller. Alternativt Illustrerad Vetenskap om jag är hos föräldrarna och skiter... Citera
Suppe Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Innehållsförteckningarna på allt som står i närheten, flytande tvål, tvättmedel, tandkräm m.m Utöver det så finns Slitz, Moore och några Rocky serier. Citera
Torna Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Jag brukar sortera/läsa all jävla reklam som fyller upp hallen vid toa-dörrn Citera
dropbass Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Postad 17 April , 2005 Jag brukar sortera/läsa all jävla reklam som fyller upp hallen vid toa-dörrn Ah då är vi 2 Citera
HeadLess- Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 "Man är inte en riktig karl förens man skitit så det skvätter upp i taket" 91:an och knasen är det jag oftast läser. sen blir det slitz, cafe och moore, en gång i månaden när dom kommer Citera
Largo-Sama Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag har aldrig förstått tjusningen med att läsa på toan. Man kan väl lika gärna göra det någon annanstans? dessutom så är det en aning äckligt. Citera
toppace Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag har aldrig förstått tjusningen med att läsa på toan. Man kan väl lika gärna göra det någon annanstans? dessutom så är det en aning äckligt. Det är -ev att att inte läsa på muggen samt dålig time management! Citera
lfx Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag brukar ta med med ett gäng gamla OL-kartor och analysera vägval. Citera
jezaja Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Kalle & Hobbe, Pyton & Himlens änglar, helge och KAP. Sen givetvis en o annan pokerbok, tellsboken legat där senast.. bra bok att läsa lite i taget ur. Citera
erbus Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Innehållsförteckningarna på allt som står i närheten, flytande tvål, tvättmedel, tandkräm m.m. aj fanken, vad jag känner igen mig i detta. ..jag läser också på alla förpackningar jag kan hitta om jag glömt ta med mig ngn tidning typ cardplayer eller GP /A Citera
TotalFarsa Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Men vad tusan!!! Är ni singlar allihopa eller???? En riktig karl skäms inte för att han läser lite make-uptips och Gör-om-mig-reportage ur de s.k kvinnotidningar som ligger inom räckhåll från stolen. /TF Citera
eroz Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag har faktiskt precis börjat med denna typ av avslappning. Förut gick jag bara dit när det höll på att brista - "in och ut under 1 minut" var väl måttot typ. Nuförtiden läser jag reklam och post typ som redan nämts samt Slitz. Citera
Nusseman Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 När man har barn är toalettbesöken i princip den enda tid man har helt för sig själv, så ibland händer det att en liten kissepaus tar ungefär en timme. Jag läste t ex hela Da Vinci koden under nån månads toabesök i vintras.. Citera
Empedokles Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Rocky! synd att man läst alla minst tre ggr redan... (dock inte enbart på sitsen) Citera
LuckyRiver Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Håller med Nusseman till 100%, enda gången på dagen man får en lugn stund hemma är på muggen. Och det ligger alltid någon Bok eller Korsord på plats. Citera
Recommended Posts