Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Alla skiter, tom snygga tjejer (skrämmande jag vet), och de flesta läser medans. Jag har i huvudsak 3 tidningar på toa:

1. 91an - den enda serietidningen jag läser för tillfället. Serietidningar i allmänhet är bra toaläsning eftersom man lätt kan anpassa lästiden.

2. Ratten - alla män ska ha en motortidning på dass.

3. Biltema/Claes Ohlsson 8-)

Postad
Jag har aldrig förstått tjusningen med att läsa på toan. Man kan väl lika gärna göra det någon annanstans? dessutom så är det en aning äckligt.

Det är -ev att att inte läsa på muggen samt dålig time management! :roll::roll:

Postad
Innehållsförteckningarna på allt som står i närheten, flytande tvål, tvättmedel, tandkräm m.m.

aj fanken, vad jag känner igen mig i detta. :D ..jag läser också på alla förpackningar jag kan hitta om jag glömt ta med mig ngn tidning typ cardplayer eller GP

/A

Postad

Jag har faktiskt precis börjat med denna typ av avslappning. Förut gick jag bara dit när det höll på att brista - "in och ut under 1 minut" var väl måttot typ. Nuförtiden läser jag reklam och post typ som redan nämts samt Slitz.

Postad

När man har barn är toalettbesöken i princip den enda tid man har helt för sig själv, så ibland händer det att en liten kissepaus tar ungefär en timme. :) Jag läste t ex hela Da Vinci koden under nån månads toabesök i vintras..