QoS Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Tyvärr lite tomt vid borden. En freeroll och att vi inte pushat det hela så aktivt var nog förklaringen. Hur som helst åkte jag ut på en hedervärd 68:e plats! - QoS Citera
acidboy Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Baah Var den idag? Jag som jobbar ikväll... Citera
Cain Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Ja det blev ju tyvärr en kass turnering. Vid mitt första bord var vi bara tre aktiva spelare och vi blev snabbt två st. En snubbe (Unreal11?) var väl ensam vid sitt och kunde sitta och höja ut alla offlinespelare tills han hade 10k. Nåja, jag slutade på 27:e plats. Hade inget flyt alls och gjorde iaf två stora missar. Bättre lycka nästa gång. Citera
QoS Postad 6 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2004 Grattis till axanthic! Men det var väl rätt kul ändå?! - QoS Citera
Chips Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Det var riktigt skoj Hade rätt mycket tur när jag satt på bordet med Cain och Kreschie, och tafflade bort mig på finalbordet, skulle inte utmanat chipleadern som hade 7ggr större stack Riktigt nöjd med en 5'e plats ändå! Då tjänade man nästan ihop det man torskade under liveturneringskvällen i alla fall Grattis axanthic! Citera
mte Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Jo, det var ju kul. Synd bara att det vart som det vart i början med lite obalanserade bord. Men mot slutet vart det ju lite roligare action. Citera
liggat Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 lät polarn sitta och lira medans jag lirade minitourneys med några andra polare.. tror han slutade på 69:e. Citera
Nusseman Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Jag missade tyvärr turneringen pga en dåligt timad begravning... Det kanske inte finns några bra timade begravningar förresten. Citera
NoSense Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Ajfan, det hade jag helt glömt bort. Har inte hört ett ord om det på länge. Så det blev bortglömt... Var ute i skärgården och "jagade" riktiga fiskar. Fick inte ett enda napp Citera
aztaroth Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Uppenbarligen behöver man inte spela speciellt bra för att vinna turneringar. Är definitivt missnöjd med hur jag spelade ett par händer, men resultatet kan man juh inte direkt klaga på. Tack för alla gratulationer. Och tack Fru Fortuna. (Det är alltså jag som är axanthic på multi...) Citera
Hickmott Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Ja, jag åkte ut på 58:e eller nåt. Trist att så många inte kom, det gjorde ju att det blev lite svårt att spela ordentligt... //Hickmott Citera
calm Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Det blev lite lustigt spel, vi var från början 4st aktiva vid vårt bord. Jag satt rätt illa till med två aktiva precis efter mig. Inga "enkla" blind-steals där inte Riktiga spelet började vid finalbordet känns det som, där gick det väl ok, hamnade 4a till slut. Vore bra om det fanns något sätt att jämna ut antalet aktiva/inaktiva. Som sagt, sitta ensam vid bordet mot 9 inaktiva är ju kanske inte det roligaste, men man får iaf en schysst stack Citera
Recommended Posts