Gå till innehåll

NLT - Trn, 6/7, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Ja det blev ju tyvärr en kass turnering.

Vid mitt första bord var vi bara tre aktiva spelare och vi blev snabbt två st.

En snubbe (Unreal11?) var väl ensam vid sitt och kunde sitta och höja ut alla offlinespelare tills han hade 10k.

 

Nåja, jag slutade på 27:e plats. Hade inget flyt alls och gjorde iaf två stora missar. :(

Bättre lycka nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var riktigt skoj :)

 

Hade rätt mycket tur när jag satt på bordet med Cain och Kreschie, och tafflade bort mig på finalbordet, skulle inte utmanat chipleadern som hade 7ggr större stack :roll:

 

Riktigt nöjd med en 5'e plats ändå! Då tjänade man nästan ihop det man torskade under liveturneringskvällen i alla fall ;)

 

Grattis axanthic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppenbarligen behöver man inte spela speciellt bra för att vinna turneringar. Är definitivt missnöjd med hur jag spelade ett par händer, men resultatet kan man juh inte direkt klaga på. :oops:

 

Tack för alla gratulationer. Och tack Fru Fortuna. ;)

 

(Det är alltså jag som är axanthic på multi...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev lite lustigt spel, vi var från början 4st aktiva vid vårt bord. Jag satt rätt illa till med två aktiva precis efter mig. Inga "enkla" blind-steals där inte ;-)

 

Riktiga spelet började vid finalbordet känns det som, där gick det väl ok, hamnade 4a till slut.

Vore bra om det fanns något sätt att jämna ut antalet aktiva/inaktiva. Som

sagt, sitta ensam vid bordet mot 9 inaktiva är ju kanske inte det roligaste, men man får iaf en schysst stack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...