Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Gutenmorgen! Nyvaken, vilket jag kan tacka min katt för, hon kom och slicka mig i skägget, shyst väckarklocka! ;D Blir lite käk nu och sen fixa dagsmålet på 5k hands ^__- wish me luck! Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Kört en timme ca nu, 530 händer avklarade är nog några inköp back, men de fixar sig med tiden säkerligen Har tiltat bort 1 inköp, skärpning! Aja kötta vidare! Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 650 händer och jag har paus, för grindigt på nivån atm lolWow sitter på nästan alla öppna bord. Jävligt dåligt med fisk brejkar en 1h och sen ser vi om värdet är bättre back 3 inköp, trodde jag var närmare 6 än 3, så de var bra, endel käftsmällar men även bra betalt med tpgk mot typ mellanpar. aaaah! Har även skaffat mig reads på 2 regs, bla lolwow, vilket kan komma tillhanda /Rob Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Gaaaah! Internetproblem är iiiiinte okej när man har lockdown! Fortfarande 2 inköp back för dagen, men 2k händer är avverkade idag. Börjar bli action på nätverket nu iallafall Pizza ska beställas via onlinepizza.se så fort klockan slår 14 så dom kan köra den kilometern som de är till mig ;> förjävla kallt och gå, haha. Hoppas att internetet fixar sig under tiden *magic* /Rob Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Jag ska bli tjock: Egen produkt (Vegetariana I) 75 kr Modifierad: Paprika (färsk), Sparris, Tomatsås, Ost, Mozzarella, Kebabsås mild (i burk), Kronärtskocka, Lök, Champinjoner (färska). Micro obv. Citera
Lisa87 Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Fy helvete va äcklig pizza. Sluta larva dig och börja äta kött! Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Lisa87 säger: Fy helvete va äcklig pizza. Sluta larva dig och börja äta kött! Den va awesomesouce! KÖTT FIIIIFAAAAN! Sluta larva dig och skaffa penis. Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Påtal om och larva sig, så ska jag färga håret. <setmode>Lockdownpause</setmode> Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Blonderar mig atm, jävligt emo Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Lisa87 säger: :emo: Lite mer emo, om du vill kalla de så, nu. Citera
Roob Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Den kan vara tillgjord... men låter de vara osagt för att skapa lite spänning. Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Godmorgon dagboken! Jag sommnade vid 1930 tiden, med kläderna på.. vaknade nu, både bra och irriterande ;P meka ihop lite käk, för att sen grinda till typ 8, då hemköp öppnar för lite lördagsgodis =) cheers Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 status för igår blev 2014 händer och back -12€ grind nu =) Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Hej lunchboken! Pizza i magen, från igår... gött gött. Köttat igenom 1.6k händer idag och har vänt på steken nu, är plus för dagen, dryga bi:et. Helgvärdet känns av, men korten ska få stå också. Haft 3st KK vs AA, wat to do. Spelar även en 1€ tur-nering just fo funziez. Grindar även P3, trekant med Robin va rätt awesome! Robin (komikern) bjuder in 2 andra komiker vilket var Schyffert och Batra och dom är ju rätt speciella. Skrattades endel i takt med grinden Aja, sång och grind nu! /Rob Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 standard av boss att stänga ner bordet när man har settat? semitilt torskade en ~350bb pott mot uberfisken med QT på QQJ floppen Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Okej, börjar få ordning på det hittat 3 inköp idag efter all motgång i början av dagens fektningar. 2.6k händer nu Ebba börjar tom bli trött på fiskarna... Citera
DiesIrae Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Hur länge har du tänkt köra i detta tempo? Gl obv regards D.I Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Denna lockdown avslutas på söndag, med lite tur-neringar Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Jävla diet jag har... pizza idag igen, polarn kom över som jag sommna ifrån igår Hardstyle pumpar i speekerz nu, dags att mörda lite mer på NL10, snart rollad för NL20/25 Upp ca 3bi idag, min BE streak verkar vara över (jinx jinx). Dags och plocka in lite mer europeer. 3.5k händer spelade, 5k är siktet. Rätt trött i skallen men ABC poker kan jag när jag sover så nemas ;P /Rob Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Stämplar ut för idag, 4338 spelade, drygt 2 inköp upp, trögt nu... Totalt under lockdown har de spelats 11.2k händer Mer kött imorgon, inte att äta då utan att KÖTTA! Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Nu ska jag bli full och kolla på Laliga Jag och en flaska kapten har en träff : > Citera
Roob Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Kaptendrickande, jag styr fartyget mot dom djupa haven! Kvällen har hitills bestått av: *Laliga *UFC coaching av Rob till Mike som har gjort en karatkär på mitt Ps3, heavyweight åsna som han är.... Han innehar bältet numera, va rädda. *Helena-grind at youtube, se nedan. Awesomesouce Bara jag som älskar randomness? Citera
Roob Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 fan va ni är dryga! digga Helena obv /fullrob Citera
Recommended Posts