Roob Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2009 Alltså, jag ser bara den Robben ligga på sin skära säng med vita tubsockar när jag blundar. Snälla, valium någon...? ge mig ditt nr så ska vi mysa Citera
Roob Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2009 Tja... hoppas ni läser detta, håller på att hoppa ur byxorna! Jag klonka precis en auktion på ebay, en affliction tshirt för den som undrar, och tänkte betala via paypal... Hade mitt kort knutet till paypal för jag betalar pokercampus därigenom.. Men när jag skulle använda ebay, loggar jag in för att betala, sen så ska man "confrima" kortet.. så bara boom "try use another card bla bla bla" nån som har varit i samma sitts som kan hjälpa mig?! all hjälp uppskattas! /Robert Citera
MikeTime Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Tja... hoppas ni läser detta, håller på att hoppa ur byxorna! Jag klonka precis en auktion på ebay, en affliction tshirt för den som undrar, och tänkte betala via paypal... Hade mitt kort knutet till paypal för jag betalar pokercampus därigenom.. Men när jag skulle använda ebay, loggar jag in för att betala, sen så ska man "confrima" kortet.. så bara boom "try use another card bla bla bla" nån som har varit i samma sitts som kan hjälpa mig?! all hjälp uppskattas! /Robert Jaså, du kunde inte låta bli att bjuda på lite t-shirts? Alltså, jag har hållit på med Ebay (enbart köp) i snart 5 år och har aldrig varit med om det du beskriver. Kan inte säljaren erbjuda en annan betalningslösning? Typ banktransfer eller nåt? Iofs kostar det några kronor i avgift för dig att föra över slantar till ett utländskt konto men det kan du ju vara värt. I annat fall får du be någon som har Paypal och som litar på dig att betala åt dig. Skicka bara ett pm till säljaren så han vet var $$$ kommer ifrån. Gl. Citera
Roob Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2009 Mejlade paypal och dom sa någt om att min bank har satt en limit för va jag får handla för på nätet, blir och gå och rycka dom i örat imrg gå upp lite tidigare då med kasnke, nyvaken nu med.. >_< editedit: nu funkade kortet... >_< väntar på "confrimcode" från paypal. rätt väg va mikie? =) edit2: http://www.bt.se/nyheter/langt-uttagsstopp-for-swedbankkunder(1190240).gm bingo. citat "Halv nio på onsdagskvällen drabbades Swedbank av ett problem som gjorde att bankens kunder inte kunde ta ut pengar i uttagsautomater. Först tolv timmar senare hade banken löst problemet. Under tiden kunde kunderna betala med kort i butiker och restauranger, men beloppen var begränsade. Citera
Roob Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Jag har haft något from av break nu, fråga mig inte varför, inte lirat på 4 dagar.. så tänkte att jag skulleta en grind idag, men ca 30 min in i grinden så hojtar en polare på mig och säger att vi behöver snacka för de va längesen vi sågs, han föreslår en fika och jag nappar.. sitter här nu nyduschad och blöt, ska gå om 10 min, och blää men aja, lite social får man vara.. btw, kroghistoria kommer när jag kommer hem, häng på låset! Citera
ulaf Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Min regel är att jag aldrig får tacka nej till liveinteraktioner för att spela! edit: obv om man startat 15 mtt kan man inte dra. Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Min regel är att jag aldrig får tacka nej till liveinteraktioner för att spela! edit: obv om man startat 15 mtt kan man inte dra. Är inte "en inplanerad turnering som jag absolut inte kan avregistrera mig ifrån" en bra ursäkt för att slippa liveinteraktioner ibland? Citera
ulaf Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Är inte "en inplanerad turnering som jag absolut inte kan avregistrera mig ifrån" en bra ursäkt för att slippa liveinteraktioner ibland? Jojo men generellt får jag inte avböja även om jag skulle känna mig småsugen på att spela. Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Jojo men generellt får jag inte avböja även om jag skulle känna mig småsugen på att spela. får inte? Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 RULEZ R RULEZ!!! Du är inte man i ditt eget hem? toffel.... (ev schizo??) Citera
ulaf Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Du är inte man i ditt eget hem? toffel.... (ev schizo??) Det senare snarare än det förra. Citera
Roob Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 tiltad jude jag kan spela in en film och visa hur man torskar 2bi på ~1min när man 4tablar nu ska jag ha camsex! puss Citera
Roob Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 Idag är de nakengrind hos bjoelle ska bli skjojsigt. Citera
Snygglenn Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Idag är de nakengrind hos bjoelle ska bli skjojsigt. avis obv Citera
Roob Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 avis obv imo bör du va de btw, riktat till ulaf: Vet du vad jag fick igår? en nyyyyy billig tshirt! hihihihi Citera
MikeTime Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 imo bör du va de btw, riktat till ulaf: Vet du vad jag fick igår? en nyyyyy billig tshirt! hihihihi Antar att du bör rikta ett stort tack till undertecknad som tipsade om t-shirtarna...? Kladda nu inte ner den ikväll när du & Bjoelle leker med varandra nakna! Citera
bjoelle Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Antar att du bör rikta ett stort tack till undertecknad som tipsade om t-shirtarna...?Kladda nu inte ner den ikväll när du & Bjoelle leker med varandra nakna! p***fil Citera
Roob Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 Antar att du bör rikta ett stort tack till undertecknad som tipsade om t-shirtarna...?Kladda nu inte ner den ikväll när du & Bjoelle leker med varandra nakna! hehehe tytytyty. den är redan liiite vit Citera
bjoelle Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Päronfil. Jag er DåLLiG på at staawa. Citera
Roob Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 H5A clienten vill absolut inte tankas eller uppdateras, nån som har en fresh install och bjuda på? edit: stavar som en nysvensk men skit i det. Citera
bjoelle Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 H5A clienten vill absolut inte tankas eller uppdateras, nån som har en fresh install och bjuda på? edit: stavar som en nysvensk men skit i det. Jodå, men när du nu har nere den så fuckar ju mitt internet. KUKEN I KORVBRÖDET. Citera
Recommended Posts