Gå till innehåll

willros har gjort en 5/10 sek instruktionsvideo!

KOllopFiSH

Recommended Posts

• Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag slutade prata för jag fick så jävla ont i halsen......men iaf så spelade jag en del händer för hårt och checkade bakom på ett ställe när jag hade triss. ALLT detta för att jag varit så motriggad på sistonde och därav är jag fett parrrrrra....men jag kan fan göra en riktig video till er grabbar...Om ni vill asså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag slutade prata för jag fick så jävla ont i halsen......men iaf så spelade jag en del händer för hårt och checkade bakom på ett ställe när jag hade triss. ALLT detta för att jag varit så motriggad på sistonde och därav är jag fett parrrrrra....men jag kan fan göra en riktig video till er grabbar...Om ni vill asså

Ja, kör hårt!

Länk till kommentar

Ang ditt spel.

*Håller med Lisa ang 77-handen, ta en syn å bomba alla turns...ser alldeles för starkt ut med bet, raise..re-raise i en 3handad pott.

*Tycker dina betsizar är dåliga vid många tillfällen, speciellt mot fisken uppe till höger.

*Såg jag dig checka bakom 105-handen där du hade triss å det kom en spader K på river?

* Euroshopper? ostekigt....

Annars tyckte jag det såg bra ut, wp.

Länk till kommentar