Lianinho Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Nu har jag faktistk tröttnat, och då jag inte har konto på aftonbladet eller nån annanstans än här blir det väl här jag får ställa frågan; Den faktiskt rätt patetiska likheten mellan Lina Olofsson och Phil Hellmuth? Vore trevligt med rätt svar för att veta att jag ej är ensam... Citera
cazacu Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 de tror de är bäst i världen Citera
Sideshow Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Både namedroppar kändisar så fort de får chansen och får mycket mer uppmärksamhet än de förtjänar? Citera
Agent Cooper Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Båda gnäller om bad beats? Citera
REDHEADMARC Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Båda gillar att ta den i tvåan? EDIT: u got to love flashback Citera
Snygglenn Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Båda gillar att ta den i tvåan? EDIT: u got to love flashback Hehe ja den kommentaren var ganska rolig 2006 Citera
Faxxen Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Båda gillar att ta den i tvåan? EDIT: u got to love flashback Har Hellmuth verkligen en etta? Citera
sulla Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Har Hellmuth verkligen en etta? FYI är han tvekönad Citera
Lianinho Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2009 Både namedroppar kändisar så fort de får chansen och får mycket mer uppmärksamhet än de förtjänar? Indeed! Hellmmuth hänger med rockstjärnor och basketlirare och Lina skall inte till en "vännina", hon skall till Tess Merkel (nåja, bättre att namedroppa nån än ingen?). Finns nog inte ett inlägg utan att någon nämns vid namn i helt irrelevanta sammanhang.. Citera
Recommended Posts