gdaily Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Jahaja, här får man starta trådar så ni kan gnälla när ni blivit utköpta enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Familjemiddagen drog ut på tiden! Tråkigt att vi inte blev fler än 42 spelare. Whee, gick från 35 till 26:e plats med KK! Lite RP också. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Torsk mot Nusseman. Sitter på sb med 5533x. Alla limpar och jag synar stor mörk, köper in en till 5a. Bestämmer mig för att checkraisa. Nusseman bettar och jag slår om, nusseman slår om igen och jag kastar in resterande marker. Nusse har TTT44. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Två raise innan mig och jag sitter redan med flushen, höjjer upp till ca 2k och en synar, han byter två och självklart köper han in en kåk och bye bye med mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 mjaha nu har man lyckats få chip lead..lär ju går bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Kommer in efter att missat halva turneringen, spelar typ 5 händer och åker, han dubbla lite också. Känns bra. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2005 QoS, läs PM! Gör! Det är lite brådis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Kom fyra, är helnöjd med placeringen med tanke på att jag aldrig spelat det förrut. Sättet som jag åkte ut på var dock rätt grymt. Fick A hög färg i given och blir all in på ett sätt och min motståndare köper ett kort och får kåk . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 aja kom tvåa iaf...heads up är inte så lätt i mörkpoker måste jag säga grattis jeck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boban Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 tack tack! som sagt, heads up är verkligen inte lätt! Gillade dock min blixtsyn när jag bytte fem kort och råkade få par i 8or och du hade A högt edit: (spelade på jecks acc) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Grattis boban! Som vanligt kommer bonuspotten i början av nästa vecka! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrBarry Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Tyckte det var svårt med mörkpoker bara på tre, vilket torde göra h2h omänskligt. Sannolikt var både ettan och tvåan bättre än mig på mörkpoker, precis som placeringarna 4-42, jo, tom Qos Trea blev en annan således. Snyggt spelat alla. Skönt att man inte får nån bonuspott. Pengar gör ingen lycklig. 24h vet minsann hur man tackar sina trogna kunder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Boban lär ju i alla fall ha slagit rekord i "flest antal 2par i given under kortast möjliga tid". Hand efter hand efter hand... Efter hand... eh. Nice anyway. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 Så där nu ska bonuspotten vara klar! GRATTIS! 2. Bisox (Bisox) - €150 3. DrBarry (Bartonio) - €100 4. Prizonic (prizze) - €50 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 Inget för 16:e plats? (eller var jag nu slutade) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 bzkt, honor only! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 katjing 240€ på lite 5cd är ju inte illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts