vikingen Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vilka sidor anser ni ha det bästa HU-spelen? Med bästa menar jag inte fiskar, utan störst utbud. Tänker mest på sit & go och turneringar. Själv har jag bara spelat på Pokerstars och de har två turneringar om dagen. En klockan 20.15 en vid 3-tiden på natten (22$). Sedan finns två 2$ om dagen också. På sit & go sidan så är det full rulle hela tiden. Och det finns några 4-players game där vinnaren tar allt. Men jag saknar verkligen 8 och 16 spelares "vinnaren tar allt" Eller som mest 2 ITM. Citera
Gaston116 Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Full Tilt har ganska bra action. Citera
vikingen Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 Full Tilt har ganska bra action. Ja det verkar ju ha ganska bra sit & go. Men jag kunde inte hitta en enda turnering. Har jag missat något i inställningarna? Citera
Recommended Posts