Gå till innehåll

Millionbiljett eller VIP Sit´n Go för FPP points


zeb_sthlm

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
moumouth spelar nog snarare på ongame än pokerstars numera.

Ganska aggro och ett ept-finalbord härförleden.

 

Spelar han SNG där eller bara omaha vad du sett? Han var ganska rolig på stars, gillade caps iaf. Om sng, hur höga SNGs har ongame?

 

Angående Khan så måste det där va nåt sätt för han o fortsätt få spons eller nåt o bli ett namn, uppmärksamhet, för när jag spelade samma bord med han i wsop så var han verkligen "normal" och gjorde inga större gester när han vann en hand. Lite skumt o se dessa bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar han SNG där eller bara omaha vad du sett? Han var ganska rolig på stars, gillade caps iaf. Om sng, hur höga SNGs har ongame?

 

Jag har sett att honom spela mtt, sng och hu sng.

 

Ongame har normalt sng upp till $500+$25. På det skin han spelar finns det även hu sng 1000+30, 2000+50, 5000+100 och med något lägre rake än annars mellan 1 och 500 dollar.

 

De sng och turrar som bara finns på detta skin syns inte längre i sharkscope sedan något år tillbaka så jag vet inte om han är mer framgångsrik där än i de som är gemensamma för hela nätverket.

 

Du kan ju öppna ett 1k-, ett 2k- och ett 5k-bord och se om det kommer några franska hajar eller torskar eller rentutav moumouth som vill vända på grafen sin med ett skott... ;-)

 

Angående Khan så måste det där va nåt sätt för han o fortsätt få spons eller nåt o bli ett namn, uppmärksamhet, för när jag spelade samma bord med han i wsop så var han verkligen "normal" och gjorde inga större gester när han vann en hand. Lite skumt o se dessa bilder.

 

Kan det var någon på stars eller arrangören som kommit med ap-idén?

 

Jag har något minne att jag hörde Tony G säga i en intervju att både hans sponsor och arrangören av något event hade velat att han skulle köra sin show, men sen kom de och gnällde och skällde på honom när han blev för högljudd och trashande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...