Lassis Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Jag har 2bord att välja på... Vanlig fixed limit Holdem, 9pers vid varje bord... 0.25/0.50$ Avg Pot-4,92$ Plrs/Flop-52% 33 händer per timme 0.50/1$ Avg Pot-7,22$ Plrs/Flop-33% 54 händer per timme Vilket bord blir mest gynnsamt på ex 1000 sessions? OCH....hur ska det se ut för att det ska löna sig att byta bord? * RP och flytt tull THe - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2005 En vacker dag så ska jag lägga rätt fråga i rätt tråd!! Träning och tålamod.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Lassis, ingen fara, tills dess så finns vi här och guidar dig! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2005 Kom igen nu då..Nån som kan komma med nåt konstruktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 17 April , 2005 Rapport Share Postad 17 April , 2005 Om man hade fått spela 4+ sådana bord samtidigt hade jag valt det översta pga fler som ser floppar och större medelpott. Hands/h kan man jämna ut genom att spela fler bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incognito Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 Dom mesta pengarna man gör i poker är att spelare övercallar. Alltså så är det viktigt att se till att hitta spelare som är villiga att lägga in sina pengar i potten och dessa hittar du på bordet med fler flopptittare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts