Gå till innehåll

HELGPYSSEL! VEM VINNER? (Pris till rätt förklaring)

Recommended Posts

Postad
Jag är ledig från jobbet och har därmed inte tid att konstruera någon. Börjar jobba på måndag så då blir det en ny som ni skattebetalare får sponsra ;-)

Äsch.. jag som behövde nåt att göra (på skattebetalarnas bekostnad) men får väl hia mig tills måndag.

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Postad

Helgen blev tydligen jävligt lång. Nåja; här kommer en ny i alla fall:

Finalbord, 3 kvar. På knappen sitter du och läser om kummunalrådet i Vingåker och bestämmer dig för att gå all in. Som vanligt har du minst marker kvar av alla.

SB bestämmer sig genast för att syna med sin sjöhäst, trots att den når botten nästan var som helst.

BB vill inte vara sämre. Han hade dessutom läst Vetgirigs pokerblogg en måndag i mitten av augusti för ett par år sedan så han synar givetvis!

På floppen kommer en glädjeflicka och erbjuder dig en skånsk värmebehandling och lite nybakta bullar.

Både SB och BB checkar.

Turn ger dig nästan en sheer heart attack och även här checkar SB och BB.

Dealern, som är en nazistisk hantlangare, slänger upp rivern. Återigen checkar både SB och BB.

På brädan finns nu 1 spader, 1 klöver, 1 hjärter men 2 ruter.

Vem vinner handen?

Den som först postar rätt svar vinner ett litet pris. För att få godkänt krävs att ni också skriver vilka händer du, SB och BB har samt vilka kort som ligger ute på bordet.

Lycka till!