mbman Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Var ett tag sedan jag reggade mig på 24h poker, men nu när jag försöker logga in på mitt konto får jag bara meddelande "unable to login xxx from this client"?? Lösenordet är rätt, för om jag prövar att byta ut det får jag ett annat meddelande....någon? Citera
gdaily Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 prova och gå till http://www.24hpoker.com och först prova att gå in i den web-baserade cahsiern. Om det inte fungerar så är det något riktigt konstigt fel. Prova därefter att ladda hem programmet igen - jag vet att dom har bytt utseende på klienten, kan vara versionsproblem? /Ola Citera
mbman Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Postad 17 April , 2005 Får felmeddelande "either your account has been inactivated or you have not activated your account".....kan säkert stämma att jag inte aktiverat kontot, men hur gör jag det? Det var rätt länge sedan jag reggade kontot....hittade inget mail i min epostlåda från 24h heller...:-/ Citera
Recommended Posts