slowboy Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 B/F en tjuga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2011 bet i did and raised i got but did i manage to fold no... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 Nu är jag äntligen tillbaka efter ha vart sjuk i en hel vecka, sjukt ovanligt för att vara jag. Ska se om vi kan få in lite händer under veckan idag ska det dock mysas med flickvännen, det är ju trots allt alla hjärtans dag så lite lär man ju smöra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 lirade en minisession nu hände inte mycket, dags att uppvakta tjejen lite nu, hoppas hon tycker om överraskningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Februari , 2011 Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 lirade en minisession nu hände inte mycket, dags att uppvakta tjejen lite nu, hoppas hon tycker om överraskningen Vad blev det för present? Och den stora frågan som hela PF undrar över: Fick du ligga? GL med liret! Golfliret alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 Det blev mig själv obv som var presenten med en röd ros i käften hehe (: och a gentlemen never tells Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 15 Februari , 2011 Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 och a gentlemen never tells hehe, hon släppte alltså inte till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 haha precis så vare ja (: eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Nu är jag tillbaka igen och lirar efter en liten frånvaro nu på ny sida och nivå. Lirar på ftp, första sessionen gick okej plussade lite smått men springde tyvärr då en del över EV eller vad man ska säga heh. Undrar lite över den här handen, personligen tänkte jag bf. Men handen kanske är för stark för det eller? $0.25/$0.50 Pot Limit Omaha Hi FullTiltPoker 6 Players Convert poker hands. Stacks: UTG ($50.85) UTG+1 ($49.30) CO ($20) BTN ($37.15) SB ($34.45) HERO (BB) ($44.50) Pre-Flop: ($1.25, 6 players) Hero is BB with J:club: Q:spade: K:spade: 8:heart: [CO posts $0.50] UTG raises to $2.25, UTG+1 calls $2.25, CO calls $1.75, 1 fold, SB calls $2, HERO calls $1.75 Flop: 7:club: 2:spade: 10:spade: ($11.25, 5 players) SB checks, HERO checks, UTG checks, UTG+1 checks, CO checks Turn: J:spade: ($11.25, 5 players) SB checks, HERO ????, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Ehmm ja, känns som en helt ok draghand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Undrar lite över den här handen, personligen tänkte jag bf. Men handen kanske är för stark för det eller? , Betta turn och syna push om du inte har NIT/passiv-read på killen som pushar. Folk får ofta "bluff-ess ryck" och du får ofta syn av många sämre färger turn+river. Betta för värde på oparad river. Att vika nästnöten i raisad pott med mindre än 100bb eff känns inte så hett även om jag antar du sprang in i nöten eftersom du postar handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 26 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Betta turn och syna push om du inte har NIT/passiv-read på killen som pushar. Folk får ofta "bluff-ess ryck" och du får ofta syn av många sämre färger turn+river. Betta för värde på oparad river. Att vika nästnöten i raisad pott med mindre än 100bb eff känns inte så hett även om jag antar du sprang in i nöten eftersom du postar handen. Nej precis tänkte så jag med att det var ett snäpp för högt upp i rangen i alla fall för att vika. Funderar om det är bättre att ha Q också eller inte, synade push och sprang in i nöten såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Som mr_tight sa, bet och syna push utan nitread, oftast för att ta värde ur bluffesshänder, set och lägre flushar/stegar =) Det är inte många som lägger en 6hög färg här ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 26 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Lirat lite idag, tyvärr har jag hittils inte haft flax så blev lite back idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Lirade drygt 30 min idag, enda ai fick stå. Så lite plus vilket känns skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts