Mogge13 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är det bara jag som har problem med Ongame ? Efter showdown står spelet stilla i någon minut och har problem att sätta mig vid borden.. Är det något allmänt problem eller är det min dator som spökar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Jag kan inte ens logga in just nu. Tidigare frös nåt bord här och där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Har varit problem tidigare, och nån ggn nu och då, men för mig har det funkat bra i kanske 30 min nu, helt utan strul. /Sk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Nu kom jag in igen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Jag gav just upp. De stängde ner alla bord för inte så länge sen och startade dem igen, men det fortsatte lagga väldigt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 fan snart spyr jag på den här skitsajten, först bjuder de mig på de sjukaste utdragningarna i historien så man backar 10 inköp under första 20 min. "nötfärg" mot straightflush, nötkåk på turn mot motståndarens rivrade nötkåk. etc etc.. Sen när man har samlat ihop sig mentalt så har sajthelvetet sett till att hänga upp sig var 10 minut.. kukjävlarna gör ju sitt allra yttersta för att man ska tilta bort hela rullen. Fan att man har hela rullen på en sån här skräpsajt. Fan att neteller har hängt sig oxå. Fan att man håller på med den här skiten. Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är det någon annan som tycker att RedKings har ovanligt mycket problem jämfört med andra skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flumhuvud Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Satte mig just ner vid ett saftigt bord HU mot en kille som envisades med att ge mig inköp på inköp när hela skiten brakar ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Hade lite problem nyss när jag lirade, bara fryslagg då och då. Inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är det någon annan som tycker att RedKings har ovanligt mycket problem jämfört med andra skins? Tror det är lika på alla. Jag lirade via Bwin nyss och det frös mest hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Satte mig just ner vid ett saftigt bord HU mot en kille som envisades med att ge mig inköp på inköp när hela skiten brakar ihop vad synd det är om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Hur är det just nu? Vågar man sig in och grinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Hur är det just nu? Vågar man sig in och grinda? Jag skulle inte göra det iaf. Hopplöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Ongame kommer snart att lansera en ny klient och ett nytt cashbacksystem (som motsvarar gamla RBn om man spelar in över 6k points annars är det odugligt). De kanske håller på att testköra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Får ta en grindfri kväll då. Hoppas de löser sig till imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 kan detta innebära att de pengar man hade inne på bordet när man lirade och blev kickad inte har kommit till ens rulle än? för jag saknar en del pengar i rullen och det har gått ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Ongame kommer snart att lansera en ny klient och ett nytt cashbacksystem (som motsvarar gamla RBn om man spelar in över 6k points annars är det odugligt). De kanske håller på att testköra? Isf tycker jag de ska ge fan i det när folk försöker lira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 kan detta innebära att de pengar man hade inne på bordet när man lirade och blev kickad inte har kommit till ens rulle än? för jag saknar en del pengar i rullen och det har gått ett bra tag nu. Japp. Brukar återkomma efter ett tag. Ifall de inte kommit så är det bara att kontakta supporten för ditt skin så fixar dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 kan detta innebära att de pengar man hade inne på bordet när man lirade och blev kickad inte har kommit till ens rulle än? för jag saknar en del pengar i rullen och det har gått ett bra tag nu. Japp, det står i chatten innan de stänger ner ett bord att det kan ta upp till 1dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 okej. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PekkaPung Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Kontaktade chattsupporten(Betsson) angående problemet igårkväll, men hon hade inte märkt att det var några problem, hon bad mig rensa cookies och temporära internet filer. Vilket skämt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiker1977 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Jag kom inte in igår alls, hade reggat för 1 turre. Skrev mail och fick tillbaka pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snoboll Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 kan detta innebära att de pengar man hade inne på bordet när man lirade och blev kickad inte har kommit till ens rulle än? för jag saknar en del pengar i rullen och det har gått ett bra tag nu. Samma problem. Har du fått tillbaka pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perkan Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Fortfarande stora problem..sätter mig vid ett bord och tappar connection, när jag återansluter 20 sek senare är jag kickad från bordet. Fruktansvärt irriterande, hållit på ett antal dagar nu, de får fan skärpa till sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts