sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 ................................................ ............................................................. Kommer ni ha några DoN`s videos på campus lr ? Punkie Citera
sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 OK då va man klar för inatt då. Va ska man säga . . . Tycker jag iprincip ständigt blir utdragen. Tex sista handen för ikväll så hittar jag QQ i första eller andra handen, Höjer upp,får en syn . . . Den andra betar jag pushar han hitta triss i JJ. KUL. Känns som det vart så hela kvällen MEN det blev iaf ett lite plus och det får man ju c som riktigt bra sånna här kvällar. Tack till er som läser och kommenterar,att ni gör det underlättar tilten nåt enormt ! + För idag 152 Rulle = 602 Hörs senare idag ! TILT Citera
sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Japp då e det dgas för lite lir igen ! Tänkte försöka satta mig in till Långlördag om det finns några tillgängliga. Anmälde mig till en satte till 500+50, Annars blir det DoN`s asusual (hur det nu stavas) Bra Match av Sverige idag. Känner mig taggad. Hoppas turen vänder till rättvisa idag. Signe var hos mormor o morfar idag Kaffe vid 22:00 Borde va lagom idag. Nu dags för snus, sen kör jag ! Citera
MikeTime Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 En fråga bara om det e ok ? Hur lirar du små pockets om du e först in . . . Och va nickar du ? Nästan omöjligt att svara på. Beror på när i SnGn jag får dom, hur höga blindsen är, hur många vi är kvar, hur de som jag har pos på lirat hittills osv osv. Jag heter samma som här. Citera
sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Nästan omöjligt att svara på. Beror på när i SnGn jag får dom, hur höga blindsen är, hur många vi är kvar, hur de som jag har pos på lirat hittills osv osv. Jag heter samma som här. Jo det e klart,dum fråga faktiskt Citera
sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Kan informera herrskapet att det börjat precis lika dåligt som igår Citera
sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Asså FY FAAN !!! Spelar som en kratta, men blir utdragen som en jävla ja vet inte vad ??? TILT Citera
MikeTime Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Asså FY FAAN !!! Spelar som en kratta, men blir utdragen som en jävla ja vet inte vad ??? TILT Ok. Dags att gå tillbaka till basic poker. Spela bara topphänderna, betta hårt, slowa inte, syna all ins med AK & QQ+. Andas lugnt, drick mkt och ät nåt gott. Citera
sit_and_go Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Ok. Dags att gå tillbaka till basic poker. Spela bara topphänderna, betta hårt, slowa inte, syna all ins med AK & QQ+.Andas lugnt, drick mkt och ät nåt gott. mm blir nog GUL Men ska självklart lyda ditt råd Citera
Recommended Posts