SouthEast Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 En $11 MTT bountyturre blev det ikväll och inget mer. 3/138 för totalt $272,50. Givetvis blir jag av med 20% till allas vår dbtomte miata som bara satt på röven och inte gjorde nån nytta. Skanke hade i alla fall vett att raila och hjälpa till lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Ren & Stimpy har några guldkorn. Minns när Ren var för lätt att hängas (svajade som en flagga i snaran) och Stimpy inte hade hals nog att bli hängd. Sjukt kul i rörlig bild, sjukt trist återgivet i textform... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 R&S var nöten under gymnasietiden. "Vad är det för mening med att ha en babian om man inte blir sargad av den ibland?". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Fy fan va illa det gått idag runt -160. Gjort några tveksamma spel, och haft en del otur. Sista setet bestämmer jag mig för att skotta en 54:a DoN, när den väl startar märker jag att jag råkat regga en turbo, hur som helst lyckas jag dubbla upp och ligger ok till när vi är 6st kvar. På min BB går kortisen allin och en snubbe som har snäppet mindre marker än mig synar, jag tittar ner på QQ och bestämmer mig för att vika, då jag antingen blir ITM eller så kommer en spelare ha väldigt lite marker. Hur som helst kortisen åker med 77 mot TT. Men förhelvete spelet fortsätter, inte nog med att det var en turbo, det var en vanlig SnG oxå.... TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Jahopp, läge att dra sig tillbaka. Dagens spel har varit stapplande. Först back, sedan upphämtning för att tappa 160typ på slutet, ILLA. Imorgon hoppas jag lösa min bonus på 250 dollar. Tänk att få plussa ett par hundra under tiden, man får väl drömma. Kommer förhoppningsvis ha runt 2K i rulle. Borde tänka igenom hur jag ska lägga upp mitt spel. Tips? Imorgon blir det utflykt till Heron City. Förmodligen Macdonken och sedan: Återkomer imorgon vad den utflykten gick på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Poppa popcorn hemma! Vintertid är det lätt att smuggla in allt möjligt på bion. Kanske sodastreamad cola går att smyga med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Söndagsmorgon, vad ska det vara bra för... 290 poäng kvar till bonus det fixar jag lätt ikväll efter bion, ska fundera ut några slags mål för att få lite struktur i spelet. Surfade runt lte på morgonen och såg detta på aftonbladet: Hemlige Mollgan körde fyllisens bil! Gårdagen skulle gett fan i att skotta 108:): Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Du borde göra så, fast tvärt om. Har du testat låta AK stå mot Ax på slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Dagens planer: [x] Vakna [ ] Tvättstugan [ ] ? [ ] Poker efter de små sover Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Söndagsmorgon, vad ska det vara bra för... 290 poäng kvar till bonus det fixar jag lätt ikväll efter bion, ska fundera ut några slags mål för att få lite struktur i spelet. Surfade runt lte på morgonen och såg detta på aftonbladet: Hemlige Mollgan körde fyllisens bil! Gårdagen skulle gett fan i att skotta 108:): Typ sådär fast ett par snäpp värre ser min graf ut, och jag spelar inte ens DoN (turbo FR). Man blir smått uppgiven när man i 15e turneringen i rad torskar en all-in oavsett hand. Det verkar vara standard att ajg börjar med att få fisksymbol i scope efter 200 SNGs för att hitta sharken efter 1000... hoppas bara på den vändningen denna gången också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Back from the bio. Började med stor tilt då man tydligen var tvungen att hämta ut biljetter man bokat ett dygn innan:roll: . Vi hamnade således på rad nummero ETT! Det visade sig funka skapligt att sitta där som tur var. Bolt i 3D var helt okej och flickorna tyckt den var jättebra vilket ju var huvudsaken. Bensin 150:- Macdonalds 65:- Kebbabtallrik 65:- Bio biljetter 325:- Megapopcorn+ 3 läsk 83:- SUMMA: 688:- Så här fina var glasögonen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Seat 1: schueppel ($1,370 in chips) Seat 2: kdjjdk ($1,120 in chips) Seat 3: DoUFeeILucky ($1,480 in chips) Seat 4: -MrCroco- ($1,500 in chips) Seat 5: Leodylan ($1,540 in chips) Seat 6: pokerfoxsex ($1,880 in chips) Seat 7: Nudelsoppa ($1,270 in chips) Seat 8: Oshi555 ($1,730 in chips) Seat 9: FruttiZino91 ($1,470 in chips) Seat 10: Dimon4ik21 ($1,640 in chips) ANTES/BLINDS DoUFeeILucky posts small blind ($10), -MrCroco- posts big blind ($20). PRE-FLOP Leodylan folds, pokerfoxsex calls $20, Nudelsoppa calls $20, Oshi555 folds, FruttiZino91 folds, Dimon4ik21 folds, schueppel bets $70, kdjjdk folds, DoUFeeILucky bets $1,470 and is all-in, -MrCroco- folds, pokerfoxsex folds, Nudelsoppa folds, schueppel calls $1,300 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN DoUFeeILucky shows [ , ] schueppel shows [ , ] DoUFeeILucky wins $110, DoUFeeILucky wins $2,800. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Så då fick man iaf spelat klart bonusen, $250 friska. Var väl behövligt. Setet började med katastrof, får TT och höjer till 100 efter en som limpat. Floppen kommer AT6, jag betar pott och sigge synar. Turn 7, Jag betar nästan pott sigge går allin, jag synar... givetvis satt han med 89. Seat 1: nts80 ($2,020 in chips) Seat 2: lehui ($2,835 in chips) Seat 3: _green_ ($1,110 in chips) Seat 4: Dimon4ik21 ($1,520 in chips) Seat 6: Mickymel ($590 in chips) Seat 7: nutcase dk ($1,410 in chips) Seat 8: liwen1 ($1,695 in chips) Seat 9: Hero ($1,455 in chips) Seat 10: wolfwolf49 ($2,365 in chips) ANTES/BLINDS nutcase dk posts small blind ($25), liwen1 posts big blind ($50). PRE-FLOP Hero bets $150, wolfwolf49 folds, nts80 folds, lehui folds, _green_ calls $150, Dimon4ik21 folds, Mickymel folds, nutcase dk folds, liwen1 folds. FLOP [board cards: ,, ] Hero bets $50, _green_ bets $960 and is all-in, Hero bets $1,255 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Hero shows [ , ] _green_ shows [ , ] Hero wins $345, _green_ wins $2,295. Runner runner flush.... Heja... iaf lyckas jag få ihop lite marker när detta händer. Seat 1: nts80 ($2,490 in chips) Seat 2: lehui ($5,485 in chips) Seat 3: _green_ ($1,700 in chips) Seat 4: Dimon4ik21 ($1,495 in chips) Seat 7: nutcase dk ($1,085 in chips) Seat 9: Hero ($840 in chips) Seat 10: wolfwolf49 ($1,905 in chips) ANTES/BLINDS nutcase dk posts small blind ($75), Hero posts big blind ($150). PRE-FLOP wolfwolf49 calls $150, nts80 folds, lehui bets $525, _green_ folds, Dimon4ik21 folds, nutcase dk folds, Hero bets $690 and is all-in, wolfwolf49 folds, lehui calls $315. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Hero shows [ , ] lehui shows [ , ] lehui wins $1,905. Hur som helst lyckas jag rädda setet till -5. Får vara nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Gahhastkukfortrunkandesonavenjubelidio...... Startar dagen med 2 itm 8 OTM. I ALLA ÅTTA JÄVLA PRÄST SNG LEDDE JAG SOM SÄMST MED 60-40 I DE AVGÖRANDE POTTERNA. $198 WG WP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Dagens planer: [x] Vakna [ ] Tvättstugan [ ] ? [ ] Poker efter de små sover [x] Vakna [x] Tvättstugan [x] Barnens lekland ensam med båda barnen, gick fint. [x] Poker efter de små sover. De var i säng ca 20.00 båda två. Har grindat tungt idag jämfört med igår. En MTT - OTM En Don - ITM En Don pågående, på Paradise. fick nämligen några freespins på nåt skit där som genererade en slant..... och där fick jag KJ>AT och är bra med. AA>AQ och Q7s>KJsooted klarade biffen. Summa summarum: lillplus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Jag säger då det, spelade klart bonusen iallafall. Backade 188 på spelet tror jag fick in 250 så vi lossas som det är plus idag . Ska bara raila in den sista av eurys sng sedan blir det sängen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Resultat i dagens DoNs $22 3/7 ITM $33 3/5 ITM Ger -19 dollares.... Spelade EMOP kvalet på 24H idag oxå... Blev utslängd från klienten precis innan turren starta och kom inte in igen innan efter 30min. När jag kom in igen var klienten jätte ostabil å många spelare var sitouts. Efter ett tag pausar turneringen och startar igen en kvart senare och då flytter allt på som det skall. Var lite tiltad över att de inte funkade i början så jag hade klantat bort lite marker och hade 2500 när turren starta igen. Spelade upp mig till 3600 när jag fick QQ på knappen å betar 600, BB synar och floppen kommer 236... BB checkar och jag betar 1000, varpå BB sätter mig allin och jag synar. Han visar upp A2 och klonkar in A på river. Tur att det var en bit över 100 spelare kvar annars hade jag blivit helt vansinnig. Höll på att göra komet comeback i min sista DoN förresten, efter ha torskat AK<JJ på BB300 får jag 45 marker kvar. Dubblar först upp de på min SB till 90, för att sedan trippla till 270. Sen vinner jag ytterligare en pott och kommer upp i 690. Då ställer jag in med A8 och får syn av K6. Floppen kommer 866, och för att riktigt gnida in förlusten sätter han K på turn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Så har man jobbat klart för idag. Har funderat på ur jag ska göra med pokeriet och inte kommit fram till någonting. Ok vi gör såhär, idag börjar jag på en 2K bonus, det krävs 16000 poäng. Tänkte satsa på att fixa den på 40 dagar, då krävs 400 poäng om dagen. Skule vilja klösa mestadels på $33 nivån vilket skulle innebära ca 27st 33or om dagen. Har ca 50 inköp på nivån. Detta är nästan omöjligt så kommer givetvist blanda in både 22 och 54. På sista tiden har jag dragit igång ca9-10st i ett set och sedan spelat dem till ända. Kommer nog satsa å att ta längre pass då kan man få igång flera av en specifik sort. Resultatet hittils i feb är -45dollar. Jag har löst 2st 250 bonusar så rullen har ökat med 500 vilket ju är fint. Fast nu är det fan dags att börja plussa på spelet igen. Kommer resultat redovisa med början av idag som en nystart. Grafen för Feb är ju lite lustig.... Nystart: 0 av 16000 poäng +-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Hur gör ni här.... $22 don ARESTANT66 3,034 $1 $24 3% $2,184 Seat 1: El_Toro72 ($1,240 in chips) Seat 2: Nordmann65 ($2,190 in chips) Seat 3: Pam-Anderson ($1,585 in chips) Seat 4: elfite ($1,510 in chips) Seat 5: greenpapa ($1,405 in chips) Seat 6: ARESTANT66 ($3,080 in chips) Seat 7: SKALL77 ($980 in chips) Seat 8: CaptainDisco ($1,510 in chips) Seat 9: DoUFeeILucky ($1,500 in chips) ANTES/BLINDS elfite posts small blind ($15), greenpapa posts big blind ($30). PRE-FLOP ARESTANT66 bets $90, SKALL77 folds, CaptainDisco folds, DoUFeeILucky bets $240, El_Toro72 folds, Nordmann65 folds, Pam-Anderson folds, elfite folds, greenpapa folds, ARESTANT66 bets $300, DoUFeeILucky bets $1,260 and is all-in, ARESTANT66 calls $1,110. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN DoUFeeILucky shows [ , ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Bra eller dålig syn av Fi? Seat 1: LoyaltyCard ($1,315 in chips) Seat 2: Johnninia ($2,835 in chips) Seat 3: .BlackBombA. ($1,830 in chips) Seat 4: Thorhem ($985 in chips) Seat 5: DoUFeeILucky ($1,400 in chips) Seat 8: BobbyBalac ($2,600 in chips) Seat 9: vamoz1 ($2,225 in chips) Seat 10: sirjeremy ($1,810 in chips) ANTES/BLINDS DoUFeeILucky posts small blind ($100), BobbyBalac posts big blind ($200). PRE-FLOP vamoz1 folds, sirjeremy folds, LoyaltyCard folds, Johnninia folds, .BlackBombA. folds, Thorhem folds, DoUFeeILucky bets $1,300 and is all-in, BobbyBalac calls $1,200. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN DoUFeeILucky shows [ , ] BobbyBalac shows [ , ] BobbyBalac wins $1,400, DoUFeeILucky wins $1,400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Dålig - han borde inte riskera sin andraplats där. Men med mindre stack bör han syna en reg, som borde stoppa in brett. Åtminstone är det vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Hade vikt lätt, i bästa fall så har han ju ett bättre A. Men känns kallt att riska en fin stack så tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Jag medelade honom det vänligt och bestämt, men han tyckte den var jättebra. Börjar bli osäker när det går så illa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Jag medelade honom det vänligt och bestämt, men han tyckte den var jättebra. Börjar bli osäker när det går så illa.... Har du räknat på den? Hur bred range ställer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts