Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar

Recommended Posts

Postad

Jaha, först värmer Skanke upp grannfrun med lite svettiga badmintonmatcher och sen ska han lura av henne kläderna genom att investera i en badbalja... Börjar bli sådär trevligt kinky nu. Kom ihåg - pics vid första doppet or it did´nt happen!

• Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jaha, först värmer Skanke upp grannfrun med lite svettiga badmintonmatcher och sen ska han lura av henne kläderna genom att investera i en badbalja... Börjar bli sådär trevligt kinky nu. Kom ihåg - pics vid första doppet or it did´nt happen!
*tummen upp*
Om nån får länka på msn från mig ge fan i den.....
Skojar du! Jag var fan nära att klicka på den först. Sen såg jag mitt msn-nick i länken och fattade direkt vad som var på G. Skanke har fått Svininfluensan på sin dator. :-(
Postad

Det finns gränser för hur jävla ruttet man kan springa när man för FEMTE gången i samma set åker på SATANSJÄVLATRÄSKANUSSKIT får man faktiskt bli riktigt förbannad.....

100 dollar back idag, inte så farligt men på det sättet jag torskat dem gör att man vill ta en iggelkott och föra in under förhuden på första jävel som en säger hej....

Missade poängmålet för dagen med 200 poäng oxå för man fick skit på datorn, nu ska jag fan spöa någon på basketen ikväll...ö.......

Postad
100 dollar back idag, inte så farligt men på det sättet jag torskat dem gör att man vill ta en iggelkott och föra in under förhuden på första jävel som en säger hej....

:shock:

Sitter du och funderar ut såna här uttryck eller dyker de upp helt spontant??

Båda fallen är på nåt sätt skrämmande......:roll:

Tänkte ta mig ett set innan sängen. Heja mig.

Postad

Vadå, när sådant händer bubblar väl sådanna uttryck fram spontant hos alla.

Basketen fortsatte i samma glada stil. Efter 45 minuter blev det tok rush in på muggen han få ner shortsen innan det spruta ur arslet på mig, hade toalocket inte varit öppet hade det varit grisigt där nu. Väl hemma har det blivit en vända till in på muggen, blir nog inget dagisjobb imor´gon brukar nog inte vara så populärt att smitta ner 25 ungar med rännskita.....

diare.jpg

Postad
Varit ut på pooljakt idag, gick inte så bra den vi tänkt köpa fanns inte någonstans. Slog till och köpte den från halens istället. Det blev den här:

168516.jpg

Har hunnit back 70 buck på lite spel oxå, mera lir nu.

Själv köpte jag ett begagnat badkar på Blocket för 400 sek. Barnen har växt ur sina badbaljor så nu får de plaska i badkra istället tills vi renoverar badrummet.....eller de tröttnar på att bada:roll:

Postad

Körde Stars Nordic Expedition idag med... Lyckades komma ITM där men rök direkt väl där när jag dega in med AK från SB då alla utan 1 limpat. BB och en till syna. BB hade A9 och Sigge JJ. JJ höll hela vägen in i mål.

Tog ett set Sng oxå... gick balle idag med, blev 8a, 5a, 5a och 3a.

Postad

Skönt att jag tog ett set till, låg 150 + för dagen efter 8st 22or + 1st 33a är jag 20 back. Backade alltså 170 dollar av 209 möjliga. Fyra stycken bubblor blev jag tre outad på, två andra klarade sig kortisar tre varv med typ 37 vs TT och liknande innan jag fick äran att bubbla....

HÄSTSVANSIANUSET!!!

Postad

Lirat lite ikväll.

Eurosuperpoker vann jag för +€59, men ztorkiz var för andra gången frånvarande när han var bounty... falsk marknadsföring imo och andras.

Backade sen $10.50 på en RB (behövde aldrig göra nån RB, bara en addon) började spela lite dåligt och det gick utför.

Skulle sen skjuta i en $54 med 6min blinds, sprang in i en dörrpost allin pre typ såhär:

RIVER [board cards: 9H,AS,8D,8C,JD ]

SHOWDOWN

MOI shows [ QH,AH ]

SiggeSPY shows [ JC,AC ]

SiggeSPY wins $2,725.

----------------------------------------------------

Lirade en RB-satte till en €50 EMOP-final.

Behövde aldrig göra nån RB eller addon 8-)

----------------------------------------------------

Nu blir det ledigt tills på måndag.

Ska fira med att städa inför helgens kalasande (minstingen fyller 1år).

Räknar med poker lördag och söndag.

Kan blir nåt imorrn, men beror på dagsformen.

-----------------------------------------------------

Köpte Pro Evolution Soccer 2008 till Wii, blev väl lite lätt besviken när Zlatan inte är med i Sverige och att Man Utd inte finns med.

Postad

Blev inget poker igår. Frugan håller på och gör en fotobok till svärfar, så hon har ockuperat datorn. Få se om jag får låna den ikväll.

Idag ska jag och familjen åka till den lokala lantbruksskolan som har öppet hus.

Av någon anledning har de lite ormar och såna djur också, förutom de vanliga bondgårdsdjuren.

Några cykel/löppass måste det också bli under ledigheten.

Postad
Blev inget poker igår. Frugan håller på och gör en fotobok till svärfar, så hon har ockuperat datorn. Få se om jag får låna den ikväll.
När jag var gift (iofs är jag det på pappret ännu) så hade vi fyra datorer i huset. En svindyr bärbar till mig, ett monster till stationär till frugan och två billiga bärbara till de äldsta barnen. Köp en billig bärbar till frun så du får ha datorn. Du får en helt okay bärbar dator för 4k kr.
Postad
När jag var gift (iofs är jag det på pappret ännu) så hade vi fyra datorer i huset. En svindyr bärbar till mig, ett monster till stationär till frugan och två billiga bärbara till de äldsta barnen. Köp en billig bärbar till frun så du får ha datorn. Du får en helt okay bärbar dator för 4k kr.

Ja, kanske det. Det är iofs inget jätteproblem, hon föredrar TV:n, så 95% av kvällarna gör jag som jag vill med datorn.

Och nu är hon färdig för dagen så jag drar igång ett set, plus att jag blev lite mtt sugen. Spelar en 5k gt freezeout. Må klonken vara med mig ikväll när ingen har % i mig.

Postad

Idag blev det sovmorgon till halv elva, sedan skulle jag lira badminton med grannfrun men då vi båda var uppe till fyra och snackade skit var vi lite sega och satt bara i solen. Vid tre rycket kom ungarna och vi lattjade och grejade sedan fastnade jag framför tv´n med massa Vita huset avsnitt.

Nu blir det mer tv, komer lite efter med bonusen men det ska inte vara några problem att slutföra i tid....