JohnH Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Live cosmopol BB mer än salongsberusad: 14000 Knappen "Duktig spelare": 6800 10handat UTG syn Mittenpos syn "Duktig spelare" Raise: 220 BB: raise: 640 UTG: fold Mittpos: fold "Duktig spelare": syn Flop: BB: 1200 "Duktig spelare": syn Turn: BB: check "Duktig spelare": check River: BB: 2600 "Duktig spelare": 5minuterssteksyn "Duktig spelare" BB: Citera
Tottyville Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Live cosmopol BB mer än salongsberusad: 14000 Knappen "Duktig spelare": 6800 10handat UTG syn Mittenpos syn "Duktig spelare" Raise: 220 BB: raise: 640 UTG: fold Mittpos: fold "Duktig spelare": syn Flop: BB: 1200 "Duktig spelare": Raise Turn: BB: check "Duktig spelare": check River: BB: 2600 "Duktig spelare": 5minuterssteksyn "Duktig spelare" BB: Snyggt värdebet^^ FYP. Citera
Herveao Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 mm, den var snygg. Om BB nu är fullständigt galen kanske det kan vara värt för den duktige killen att 4bet get it in med AQs, knapp vs BB? Fast å andra sidan får han ju position vid syn och bör kunna spela ut BB postflop. Det jobbiga är ju ändå att möta en tung bet på floppen de gånger AQ missar. Nu har han istället tur och träffar floppen bra. Då borde det vara desto lättare och bara att raisa floppen? Citera
handmadegod Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Gissar på att BB levlade alla vid bordet. Citera
hampulito Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Den "duktiga" spelaren är inte så duktig i mina ögon. Det är uselt att inte höja den flopen. Citera
JohnH Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Gissar på att BB levlade alla vid bordet. Han levlade bort 6inköp på 1h.. han nyktrade till och foldade säkert 19/20... så jag gick jag hem för kvällen. Citera
Recommended Posts