Juggler Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Den 4:e till 15:e februari så kör Full Tilt Poker FTOPS XI. Det blir 25 turneringar och 25 värdar, en av dem svenske Michael Tureniec. Få info och resultaten på poker.se. Diskutera turneringarna i denna tråd. Vilka forumiter spelar? Kommer någon värd vinna sin turnering? Vilken turnering är roligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 03:00 = prutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 mendieta19 vinner minst 1 event. Roligast är 300r 6max! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Missar alla de tidigaste men fick till min glädje se att det mesta ändå var spelformer som jag är fiskig i. Min favorit är förmodligen Event #9, borde finnas fler stora HU-turneys rent allmänt! Kommer spela allt annat som jag hinner och orkar från och med söndag. Om jag inte kvalar till 5k-eventet eller klonkar någon av de tidigare eventen () så skippar jag nog den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Det tog bara 3 dagar sen lyckades jag efter mycket möda och stort besvär att logga in på FTP bara för att få reda på dagens (nattens) event är... just det, mitt i natten så det blir inget av med det för min del med denna dygnsrytmen. Däremot ska jag vinna Razz och FLHE 6-max. Får bli spel i dom oavsett tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 [x] Jag skall försöka komma FT på 2st turrar igen [x] Jag tror event #2 kommer vara solklar roligast att spela [x] Jag kommer behöva refilla min online rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 mendieta19 vinner minst 1 event. Roligast är 300r 6max! PF borde införa en betting-funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts