Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Halloj dagboken

 

Grindar på rätt fint men är back runt 2k för månaden. Ni som sprungit dåligt i 100k händer vet hur roligt poker är just nu och till er andra hoppas jag att ni får känna på det snart :-)

 

Skam den som ger sig dock!

 

Edit:

Någon som har lite namn på en tjejkatt förresten? Det är en raskatt så namn som "maja" som typ 90% av alla bonnkatter heter går bort. "Svenska spel" skulle vara ett bra namn men känns som att katten kommer få oförtjänt mycket stryk isf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj dagboken

 

 

Edit:

Någon som har lite namn på en tjejkatt förresten? Det är en raskatt så namn som "maja" som typ 90% av alla bonnkatter heter går bort. "Svenska spel" skulle vara ett bra namn men känns som att katten kommer få oförtjänt mycket stryk isf

 

Rigg? Downswing? Utdragen? Tiltad? Steam?

Eller njae det känns nog inte bra med de heller.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice pics! Fy fan va gött med sol o bad, tror jag fick lite grind-motivation nu! Jävla Svs som sagt, när man för en gångs skull e uppe i normal tid o e spelsugen ska dom mongo-uppdatera i 16h. Do´h!

 

Får väl hoppas på lite nya schyssta funktioner som plåster på såren iaf.

 

Ses väl vid borden runt 15 om dom passar tiden!

 

Pz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice pics! Fy fan va gött med sol o bad, tror jag fick lite grind-motivation nu! Jävla Svs som sagt, när man för en gångs skull e uppe i normal tid o e spelsugen ska dom mongo-uppdatera i 16h. Do´h!

 

Får väl hoppas på lite nya schyssta funktioner som plåster på såren iaf.

 

Ses väl vid borden runt 15 om dom passar tiden!

 

Pz

 

Ja det var riktigt härligt att komma bort ett tag faktiskt.

 

Förstår inte varför de ska uppdatera i 16h när de ändå aldrig lyckas fixa några buggar :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

näää, vi lär väl få fortsätta med att autoposta blinds i alla positioner 3 varv i rad för att Svs känner för att skicka ut oss på sit -out konstant. Ringde supporten - bara maila alla HH-nummer där så skett så ska man få tillbaka sina stulna pengar. LOL, troligt. Skulle få dra upp skiten i högsta domstolen innan dom pixar upp en krona.

 

Jävla tomtesajt. (sjuk hat-kärlek till svs från min sida)

 

Kul med deras DM-reklam på nätet förresten, man blir uppmanad i VERSALER att vara med(typ:BEVISA ATT DU INTE SUGER PÅ POKER), men samtidigt 2(!) varningar på samma banner om spelberoende/faran med poker. sickos!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina bilder! E ju inte utan att man blir sugen på lite sol o värme i detta jä... höstrusket.

 

O nej du såg inte ut som jag föreställt mig, du såg..hur ska jag uttrycka mig...trevligare ut:roll: inte för det du skriver verkar retarderat, tvärt om, men snygg och smart liksom. good for u

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schyssta bilder! Raftingen var så jävla rolig. Längtar tillbaka som fan...

 

Ja raftingen var nog bland det häftigaste jag gjort. Vi funderade till och med på att åka tillbaka och göra om det men blev inte av, tyvärr. Tydligen ska det vara livsfarligt precis efter regnsäsongen då det är ett jävla drag i forsen :P

 

 

 

näää, vi lär väl få fortsätta med att autoposta blinds i alla positioner 3 varv i rad för att Svs känner för att skicka ut oss på sit -out konstant. Ringde supporten - bara maila alla HH-nummer där så skett så ska man få tillbaka sina stulna pengar. LOL, troligt. Skulle få dra upp skiten i högsta domstolen innan dom pixar upp en krona.

 

Jävla tomtesajt. (sjuk hat-kärlek till svs från min sida)

 

Kul med deras DM-reklam på nätet förresten, man blir uppmanad i VERSALER att vara med(typ:BEVISA ATT DU INTE SUGER PÅ POKER), men samtidigt 2(!) varningar på samma banner om spelberoende/faran med poker. sickos!

 

Nja, att leta upp HH där man har fått posta blinds känns lite overkill va? :P Även om jag har mycket fritid så anser jag väl att min tid är värd mer än de kronorna det kan tänkas dra in. Sen postar jag aldrig heller förutom om jag varit på paus och sitter på riktigt bra bord som jag inte vill bli av med. Det kostar mycket i längden så försöker undvika det så gott jag kan

 

 

Fina bilder! E ju inte utan att man blir sugen på lite sol o värme i detta jä... höstrusket.

 

O nej du såg inte ut som jag föreställt mig, du såg..hur ska jag uttrycka mig...trevligare ut:roll: inte för det du skriver verkar retarderat, tvärt om, men snygg och smart liksom. good for u

 

 

Heh ty. Är skapligt mycket sunkigare när jag sitter hemma och grindar om jag ska vara ärlig :-)

Känner igen ditt nick som fan men kan inte placera, spelar du på svs?

 

 

Bumpar detta. Asami som bluwwe tipsa om lät rätt sött men snarare som ett killnamn? Crappys var rätt sopiga (sry) :-P

 

Edit:

Någon som har lite namn på en tjejkatt förresten? Det är en raskatt så namn som "maja" som typ 90% av alla bonnkatter heter går bort. "Svenska spel" skulle vara ett bra namn men känns som att katten kommer få oförtjänt mycket stryk isf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schwaijnigt naijsiga pics dude. Såg sjukt härligt ut. :-P

 

Kan du eller greger surfa eller hyrde ni bara för att få sjyssta bilder? :-D (Inget att skämmas för, det hade jag gjort) :mrgreen:

 

Fan vill oxå resa. Fast det ska jag göra oxå, i helgen redan. Var länge sen jag och tjejen var iväg på semester, så det ska bli härligt. Till Gislaved bär det av. Exotiskt har jag hört. Kanske hyr en kundvagn och posar lite med, (kan nämligen inte åka kundvagn så bra. Var bättre förr när jag bodde i min första lya i Brandkärr med en polare. Då åkte vi alltid "taxibrandkärr"/kundvagn ner på stan när vi skulle till krogen... )

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...