sammejao Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 +91$ på 400 händer @ NL50.. Blir nog inte så mycket mer lir idag.. ska fira syrran me lite grillat, gym och sen blire att kolla fotbollen på krogen ikväll 1644€ i rullen, vilket är 23 inköp på NL100.. Jag kanske hoppar upp på NL100 vid 30.. kanske dags för byte av pokersite innan man tar klivet upp? NL100 är ganska söndergrindat på prima om jag inte minns rätt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 6 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Blir lite stjärtad av variansen idag. Började med att springa helt ok men nu går det åt helvete. Gjort några grymma folds men det vägs upp av tre stycken apdåliga syner för inköp så det är väl even där. Ska inte klaga för är fortfarande plus för dagen men en lördag ska man väl hitta lite större plus sas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Blir lite stjärtad av variansen idag. Började med att springa helt ok men nu går det åt helvete. Gjort några grymma folds men det vägs upp av tre stycken apdåliga syner för inköp så det är väl even där. Ska inte klaga för är fortfarande plus för dagen men en lördag ska man väl hitta lite större plus sas Finns inte så mycket som gör mig så tiltad som att gå minus eller breakeven en Lördag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Finns inte så mycket som gör mig så tiltad som att gå minus eller breakeven en Lördag... +1, ink fredagskvällar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 ja, fyfan vad hemskt det är att vara back för en kväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 är avundsjuk.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 ja, fyfan vad hemskt det är att vara back för en kväll. Nu vet jag ju inte hur mycket du spelar på 0,5/1 under helgerna men att backa där en lördag är ganska illa.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 helgvärdet <3333333333333 Igår @ NL50 +153$ Idag (efter midnatt) @ NL50/100 +285$ +120€ Rulle: 1927€ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Så jävla coolt det skulle kännas att få vinna en enda pott! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Fint session idag. +177$ @ NL50 21,4/18,3 - 3bet: 5% Jag har funnit en skön balans i mitt spel, vilket känns riktigt bra. NL100 känns inte alltför långt borta.. Måste ta mig en funderare hur jag ska göra, om jag ska casha ut o fortsätta på NL50 eller ta klivet till NL100? Rulle: 2038€ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 äckligt så jävla kall jag är. Största potten jag vunnit är på typ 20 kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 äckligt så jävla kall jag är. Största potten jag vunnit är på typ 20 kr Spela forumsturren? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Spela forumsturren? Vart är den? länk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 http://pokerforum.nu/forum/flerbordsturneringar/54776-pf-prestige-tour-soendagsturrar-pa-svs-11.html#post1266858Vart är den? länk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 http://pokerforum.nu/forum/flerbordsturneringar/54776-pf-prestige-tour-soendagsturrar-pa-svs-11.html#post1266858 tyty! 110 kr är nog lite för saftig turre för mig dock Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 tyty! 110 kr är nog lite för saftig turre för mig dock Haglar badbeatsen SÅ tätt alltså? Inte så att du inte har rulle för att spendera en hunka väl? GLGL dude, det vänder snart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Haglar badbeatsen SÅ tätt alltså? Inte så att du inte har rulle för att spendera en hunka väl? GLGL dude, det vänder snart Hehe jo jag har rulle men vill inte lägga så mycket på turneringar eftersom jag ändå är så dålig på det. Kan lika gärna tända eld på en hundring liksom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Helt sjuka mängder med negativ varians jag avverkar den här månaden. Ser fram emot att rusha i 5 år nonstop efter det här Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Gjorde en schysst read på min downswing precis. Floppade straight flushdraw och stoppade inte in, och tur var väl det. Ingen av mina 21 outs kom, oväntat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Gjorde en schysst read på min downswing precis. Floppade straight flushdraw och stoppade inte in, och tur var väl det. Ingen av mina 21 outs kom, oväntat lol, nae ja vet preciiiis hur det kan kännas... De e kul med poker då. Läskigt nog så brukar man ha bäst timpenning om man lyckas låta bli att lira... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 3wwabgWQ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 hahahahah brorsan ska på bio med glimnes guddotter (heter det så?) :-D Vad liten världen är! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Nick nick nick nick nick Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Kan lika gärna tända eld på en hundring liksom Pics or it didn't happen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 hahahahah brorsan ska på bio med glimnes guddotter (heter det så?) :-D Vad liten världen är! Pics with the man or it didn't happen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts