Gå till innehåll

Lås db tack

Snygglenn

Recommended Posts

+91$ på 400 händer @ NL50..

Blir nog inte så mycket mer lir idag.. ska fira syrran me lite grillat, gym och sen blire att kolla fotbollen på krogen ikväll :-P

1644€ i rullen, vilket är 23 inköp på NL100.. Jag kanske hoppar upp på NL100 vid 30.. kanske dags för byte av pokersite innan man tar klivet upp? NL100 är ganska söndergrindat på prima om jag inte minns rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir lite stjärtad av variansen idag. Började med att springa helt ok men nu går det åt helvete. Gjort några grymma folds men det vägs upp av tre stycken apdåliga syner för inköp så det är väl even där.

Ska inte klaga för är fortfarande plus för dagen men en lördag ska man väl hitta lite större plus sas

Länk till kommentar

Blir lite stjärtad av variansen idag. Började med att springa helt ok men nu går det åt helvete. Gjort några grymma folds men det vägs upp av tre stycken apdåliga syner för inköp så det är väl even där.

Ska inte klaga för är fortfarande plus för dagen men en lördag ska man väl hitta lite större plus sas

Finns inte så mycket som gör mig så tiltad som att gå minus eller breakeven en Lördag...

Länk till kommentar

Fint session idag.

+177$ @ NL50

21,4/18,3 - 3bet: 5%

Jag har funnit en skön balans i mitt spel, vilket känns riktigt bra. NL100 känns inte alltför långt borta..

Måste ta mig en funderare hur jag ska göra, om jag ska casha ut o fortsätta på NL50 eller ta klivet till NL100?

Rulle: 2038€

Länk till kommentar

Haglar badbeatsen SÅ tätt alltså? Inte så att du inte har rulle för att spendera en hunka väl?

GLGL dude, det vänder snart

Hehe jo jag har rulle men vill inte lägga så mycket på turneringar eftersom jag ändå är så dålig på det. Kan lika gärna tända eld på en hundring liksom :-P

Länk till kommentar

Gjorde en schysst read på min downswing precis. Floppade straight flushdraw och stoppade inte in, och tur var väl det. Ingen av mina 21 outs kom, oväntat :roll:

lol, nae ja vet preciiiis hur det kan kännas... De e kul med poker då.

Läskigt nog så brukar man ha bäst timpenning om man lyckas låta bli att lira...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...