Gå till innehåll

Lås db tack

Snygglenn

Recommended Posts

ja, representera kungen. Han borde släppa alla J, iförsig så har jag J så chansen att killen har J är inte speciellt stor. Om vi säger att jag har 1010 eller nåt här, så är spelet nog mer acceptabelt. Asså om jag checkar bakom på turn så får jag ett svårt beslut om killen drar en bet på river imo.. vad har killen? Drag/float/nutz???? Därför tänkte jag att en bet turn vore bra..

KJ lägger sig aldrig så klart, knappast AJ heller och sämre knektar vill vi väl ändå ha kvar? Det är väl en bra idé att hålla hans HD vid så vi kan få värde av sämre på river. Om du tror att hans HD är polariserad till antingen nötter eller missade drag/floatar är det väl en trivial syn på river om turn gått ch/ch, naturligtvis beroende på betstorlek, reads etc.

Om du å andra sidan betar turn för att reppa kungen/för att få info, han synar och donkar river är det väl en trivial fold? Om du fortfarande inte vet vad du ska göra var det väl inte mycket till info du fick av att beta turn, eller? Dessutom ganska dyr info; vi har halva stacken inne med mellanpar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Körde en session nu och var låååååååångt fel om variansen. En kille floppade kåk, jag turnade så klart en lägre. Alla mina KK/AA blev slagna. Verkligen en jobbig session

Sen är det så klart jävligt drygt att ha motrigg samtidigt som FIRSTMILL har medrigg. Som uppgjort för att förlora pengar

Länk till kommentar

Upp som en sol och ner som en pannkaka... det är nu man är sugen på att sluta med pokern

Ryck upp dig nu för fa-an!

Pokern flyter på fint. Har sanslöst winrate på svs denna månaden. Går sämre på boss. Låg 45 euro under all-in ev igår på 600 händer. Typ AA v QQ han settar, KK v 88 han sätter stege, QQ v AJ han sätter fyrtal. Lite trist men lyckades jobba mig tillbaka till ett plus (tror jag) efter att ha varit back fyra inköp. Måste jobba mig uppåt på boss nu så ska börja grinda hårdare där. Vill vara på NL50 om 1,5 månad. Tror inte på mig själv där men skulle vara roligt att lyckas. Kliver uppåt vid 30 inköp och jag är snart på nl20 för dem som undrar

Länk till kommentar

Ryck upp dig nu för fa-an!

Pokern flyter på fint. Har sanslöst winrate på svs denna månaden. Går sämre på boss. Låg 45 euro under all-in ev igår på 600 händer. Typ AA v QQ han settar, KK v 88 han sätter stege, QQ v AJ han sätter fyrtal. Lite trist men lyckades jobba mig tillbaka till ett plus (tror jag) efter att ha varit back fyra inköp. Måste jobba mig uppåt på boss nu så ska börja grinda hårdare där. Vill vara på NL50 om 1,5 månad. Tror inte på mig själv där men skulle vara roligt att lyckas. Kliver uppåt vid 30 inköp och jag är snart på nl20 för dem som undrar

Ska bli intressant att följa din väg! Lägg upp en massa händer eller skicka på msn!

Ett stort GL!

Länk till kommentar

Ska bli intressant att följa din väg! Lägg upp en massa händer eller skicka på msn!

Ett stort GL!

TY, will do!

Springer f.ö sjukt dåligt i flipamentsen. Torskade precis AA v J9s ai pre. Orka liksom. Inte vunnit en enda gång med AA ai pre på tre dagar på boss nu

Länk till kommentar

+1550 @ svs

+ € 30 @ boss

Springer riktigt fint denna månaden och även ikväll. Det tråkiga med dagen är att jag har inte träffat ett enda jävla set. Har regnat in pockets men floppar inget. Hade nog kunnat bli en ännu finare kväll om jag träffat set 1/11 gånger eller vad det är statistiken säger

Länk till kommentar

+1550 @ svs

+ € 30 @ boss

Springer riktigt fint denna månaden och även ikväll. Det tråkiga med dagen är att jag har inte träffat ett enda jävla set. Har regnat in pockets men floppar inget. Hade nog kunnat bli en ännu finare kväll om jag träffat set 1/11 gånger eller vad det är statistiken säger

Fina resultat!! :-P

Hmm set tror jag ligger på 1/8,5~.

-------

Det blir nöta idag tills annat dyker upp på schemat 3-7k händer ska jag få in

Länk till kommentar

35 minuter löpning och BRAK. Nu blir det bastu och en dusch.

Sen blire grind igen 8-)

In the burning heart - just about to burst,

Theres a quest for answers, an unquenchable thirst,

In the darkest night - rising like a spire,

In the burning heart - the unmistakable fire"

Länk till kommentar

Blev en schysst dag för både samme och mig

Boss: €120

Svs: 930

= 2230

Gryym dag för mig :-)

Är rekordmånad för mig detta. Har sprungit riktigt fint och spelar nog min bästa poker någonsin. Känns jävligt bra att vara över tidigare månader när det bara har gått halva och jag missade 4-5 dagar i början pga att jag inte hade något internet

Länk till kommentar

We both love our moms, women with grown women needs

I say we break em off

Show em how much they really mean

cause Im a Mother Lover

youre a Mother Lover

We should fuck each others mothers

haha, vilken låt ere?

-----------------

1400 händer idag

upp lite över 1 inköp :ola:

Nu bär det av mot lumpen igen. Det är en kort vecka! phew :-)

Hmm... de ryktas om skiva idag.. kanske inte är den bästa starten på veckan när man ska upp 6 imorrn? får se... :shock:

Länk till kommentar

Blev nästan inget spel idag. Har varit helt sjukt trött hela dagen så knappt orkat mig upp ur stolen.

Blev en 70 min session på förmiddagen och en 75 min session nu på kvällen. Landade på 1600 på boss så är riktigt nöjd. Som jag sa i inlägget tidigare så springer jag sjukt fint och spelar riktigt bra. Man får ju sånt sjukt självförtroende när man plussar fint och det skjuter på winraten lite extra. Satsar på att kliva upp på NL25 imorn eller tisdag =)

Länk till kommentar

Blev nästan inget spel idag. Har varit helt sjukt trött hela dagen så knappt orkat mig upp ur stolen.

Blev en 70 min session på förmiddagen och en 75 min session nu på kvällen. Landade på 1600 på boss så är riktigt nöjd. Som jag sa i inlägget tidigare så springer jag sjukt fint och spelar riktigt bra. Man får ju sånt sjukt självförtroende när man plussar fint och det skjuter på winraten lite extra. Satsar på att kliva upp på NL25 imorn eller tisdag =)

fint!

Själv så provade jag lite NL50 idag på morgonkvisten innan uppställning.

+62$ efter 2 fina flopträffar.

Jag har en hand som jag undrar lite över:

Vilken line är bäst på turn? Jag plockar upp ett FD. FI spelar 26/22, aggression turn 1.1 (!) efter 445 händer

***** Hand History for Game 2609835847 *****

$50.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, May 18, 07:24:11 ET 2009

Table Fly Daze (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: professwang ( $57.07 USD )

Seat 2: FlamingKings ( $10.50 USD )

Seat 3: RednBlue ( $49.50 USD )

Seat 4: rushgame ( $41.75 USD )

Seat 5: Laugh371 ( $62.25 USD )

Seat 6: sammejao ( $130.41 USD )

sammejao posts small blind [$0.25 USD].

professwang posts big blind [$0.50 USD].

rushgame posts big blind [$0.25 USD].

Dealt to sammejao [ Jack of Spades8 of Spades ]

FlamingKings folds

RednBlue calls [$0.50 USD]

rushgame calls [$0.25 USD]

Laugh371 calls [$0.50 USD]

sammejao raises [$3.25 USD] Kan möjligtvis folda här

professwang folds

RednBlue folds

rushgame calls [$3.00 USD]

Laugh371 calls [$3.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 2 of Clubs, 5 of Spades, Queen of Clubs ]