Gelin Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 ja, representera kungen. Han borde släppa alla J, iförsig så har jag J så chansen att killen har J är inte speciellt stor. Om vi säger att jag har 1010 eller nåt här, så är spelet nog mer acceptabelt. Asså om jag checkar bakom på turn så får jag ett svårt beslut om killen drar en bet på river imo.. vad har killen? Drag/float/nutz???? Därför tänkte jag att en bet turn vore bra.. KJ lägger sig aldrig så klart, knappast AJ heller och sämre knektar vill vi väl ändå ha kvar? Det är väl en bra idé att hålla hans HD vid så vi kan få värde av sämre på river. Om du tror att hans HD är polariserad till antingen nötter eller missade drag/floatar är det väl en trivial syn på river om turn gått ch/ch, naturligtvis beroende på betstorlek, reads etc. Om du å andra sidan betar turn för att reppa kungen/för att få info, han synar och donkar river är det väl en trivial fold? Om du fortfarande inte vet vad du ska göra var det väl inte mycket till info du fick av att beta turn, eller? Dessutom ganska dyr info; vi har halva stacken inne med mellanpar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Körde en session nu och var låååååååångt fel om variansen. En kille floppade kåk, jag turnade så klart en lägre. Alla mina KK/AA blev slagna. Verkligen en jobbig session Sen är det så klart jävligt drygt att ha motrigg samtidigt som FIRSTMILL har medrigg. Som uppgjort för att förlora pengar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Upp som en sol och ner som en pannkaka... det är nu man är sugen på att sluta med pokern Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Upp som en sol och ner som en pannkaka... det är nu man är sugen på att sluta med pokern Ryck upp dig nu för fa-an! Pokern flyter på fint. Har sanslöst winrate på svs denna månaden. Går sämre på boss. Låg 45 euro under all-in ev igår på 600 händer. Typ AA v QQ han settar, KK v 88 han sätter stege, QQ v AJ han sätter fyrtal. Lite trist men lyckades jobba mig tillbaka till ett plus (tror jag) efter att ha varit back fyra inköp. Måste jobba mig uppåt på boss nu så ska börja grinda hårdare där. Vill vara på NL50 om 1,5 månad. Tror inte på mig själv där men skulle vara roligt att lyckas. Kliver uppåt vid 30 inköp och jag är snart på nl20 för dem som undrar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Ryck upp dig nu för fa-an! Pokern flyter på fint. Har sanslöst winrate på svs denna månaden. Går sämre på boss. Låg 45 euro under all-in ev igår på 600 händer. Typ AA v QQ han settar, KK v 88 han sätter stege, QQ v AJ han sätter fyrtal. Lite trist men lyckades jobba mig tillbaka till ett plus (tror jag) efter att ha varit back fyra inköp. Måste jobba mig uppåt på boss nu så ska börja grinda hårdare där. Vill vara på NL50 om 1,5 månad. Tror inte på mig själv där men skulle vara roligt att lyckas. Kliver uppåt vid 30 inköp och jag är snart på nl20 för dem som undrar Ska bli intressant att följa din väg! Lägg upp en massa händer eller skicka på msn! Ett stort GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Ska bli intressant att följa din väg! Lägg upp en massa händer eller skicka på msn! Ett stort GL! TY, will do! Springer f.ö sjukt dåligt i flipamentsen. Torskade precis AA v J9s ai pre. Orka liksom. Inte vunnit en enda gång med AA ai pre på tre dagar på boss nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 +1550 @ svs + € 30 @ boss Springer riktigt fint denna månaden och även ikväll. Det tråkiga med dagen är att jag har inte träffat ett enda jävla set. Har regnat in pockets men floppar inget. Hade nog kunnat bli en ännu finare kväll om jag träffat set 1/11 gånger eller vad det är statistiken säger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 +1550 @ svs+ € 30 @ boss Springer riktigt fint denna månaden och även ikväll. Det tråkiga med dagen är att jag har inte träffat ett enda jävla set. Har regnat in pockets men floppar inget. Hade nog kunnat bli en ännu finare kväll om jag träffat set 1/11 gånger eller vad det är statistiken säger Fina resultat!! Hmm set tror jag ligger på 1/8,5~. ------- Det blir nöta idag tills annat dyker upp på schemat 3-7k händer ska jag få in Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Hur många bord spelar du när du vill få in så många händer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Hur många bord spelar du när du vill få in så många händer? 9 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Break för löpning Resultat so far 1,1k händer spelade på 1-1,5 h. +84$ med RB Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 35 minuter löpning och BRAK. Nu blir det bastu och en dusch. Sen blire grind igen In the burning heart - just about to burst, Theres a quest for answers, an unquenchable thirst, In the darkest night - rising like a spire, In the burning heart - the unmistakable fire" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Lite ändrade planer; Två polare ska dra över hem till mig. Det kommer bli grillat + pokergrind! Trevligt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Fina resultat idag! +13,5 inköp idag @ NL20. 5k händer btw, Varför ska kvinnor vara så svårlästa? :\ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Blev en schysst dag för både samme och mig Boss: €120 Svs: 930 = 2230 Gryym dag för mig Är rekordmånad för mig detta. Har sprungit riktigt fint och spelar nog min bästa poker någonsin. Känns jävligt bra att vara över tidigare månader när det bara har gått halva och jag missade 4-5 dagar i början pga att jag inte hade något internet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Varför ska kvinnor vara så svårlästa? :\ Handlar nog oftare om att dom själva inte riktigt vet vad dom gör. They're just clicking buttons. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 lol vem försöker ens läsa en kvinna, dead race. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Handlar nog oftare om att dom själva inte riktigt vet vad dom gör. They're just clicking buttons. You got a point there.. Dom inser inte riktigt vilka signaler deras moves ger... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Handlar nog oftare om att dom själva inte riktigt vet vad dom gör. They're just clicking buttons. lol vem försöker ens läsa en kvinna, dead race. This! Du drar ju dött redan från början liksom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 This!Du drar ju dött redan från början liksom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 We both love our moms, women with grown women needs I say we break em off Show em how much they really mean cause Im a Mother Lover youre a Mother Lover We should fuck each others mothers Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 We both love our moms, women with grown women needsI say we break em off Show em how much they really mean cause Im a Mother Lover youre a Mother Lover We should fuck each others mothers haha, vilken låt ere? ----------------- 1400 händer idag upp lite över 1 inköp Nu bär det av mot lumpen igen. Det är en kort vecka! phew Hmm... de ryktas om skiva idag.. kanske inte är den bästa starten på veckan när man ska upp 6 imorrn? får se... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 http://www.dailymotion.com/video/x98xd2_justin-timberlake-mother-lover_fun Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Blev nästan inget spel idag. Har varit helt sjukt trött hela dagen så knappt orkat mig upp ur stolen. Blev en 70 min session på förmiddagen och en 75 min session nu på kvällen. Landade på 1600 på boss så är riktigt nöjd. Som jag sa i inlägget tidigare så springer jag sjukt fint och spelar riktigt bra. Man får ju sånt sjukt självförtroende när man plussar fint och det skjuter på winraten lite extra. Satsar på att kliva upp på NL25 imorn eller tisdag =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Blev nästan inget spel idag. Har varit helt sjukt trött hela dagen så knappt orkat mig upp ur stolen. Blev en 70 min session på förmiddagen och en 75 min session nu på kvällen. Landade på 1600 på boss så är riktigt nöjd. Som jag sa i inlägget tidigare så springer jag sjukt fint och spelar riktigt bra. Man får ju sånt sjukt självförtroende när man plussar fint och det skjuter på winraten lite extra. Satsar på att kliva upp på NL25 imorn eller tisdag =) fint! Själv så provade jag lite NL50 idag på morgonkvisten innan uppställning. +62$ efter 2 fina flopträffar. Jag har en hand som jag undrar lite över: Vilken line är bäst på turn? Jag plockar upp ett FD. FI spelar 26/22, aggression turn 1.1 (!) efter 445 händer ***** Hand History for Game 2609835847 ***** $50.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, May 18, 07:24:11 ET 2009 Table Fly Daze (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: professwang ( $57.07 USD ) Seat 2: FlamingKings ( $10.50 USD ) Seat 3: RednBlue ( $49.50 USD ) Seat 4: rushgame ( $41.75 USD ) Seat 5: Laugh371 ( $62.25 USD ) Seat 6: sammejao ( $130.41 USD ) sammejao posts small blind [$0.25 USD]. professwang posts big blind [$0.50 USD]. rushgame posts big blind [$0.25 USD]. Dealt to sammejao [ ] FlamingKings folds RednBlue calls [$0.50 USD] rushgame calls [$0.25 USD] Laugh371 calls [$0.50 USD] sammejao raises [$3.25 USD] Kan möjligtvis folda här professwang folds RednBlue folds rushgame calls [$3.00 USD] Laugh371 calls [$3.00 USD] ** Dealing Flop ** [ , , ] sammejao bets [$7.00 USD] rushgame folds Laugh371 calls [$7.00 USD] ** Dealing Turn ** [ ] sammejao bets [$16.00 USD] Laugh371 raises [$51.75 USD] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts