Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis till en fin placering, trist att det inte räckte hela vägen fram. Vet hur irriterande känsla som infinner sig när man suttit o gnetat på länge men inte når ända fram.

 

Hehe tack! Jag borde egentligen inte klaga eftersom jag är så dålig på mtts och ändå lyckades ta mig så långt. Men eftersom jag inte spelar så ofta så kommer det säkert dröja evigheter innan jag kommer så här långt igen och det hade ju varit såå fint för plånboken och inte minst egot att få vinna en turre med 5,5k pers i.

 

Nya tag ikväll antar jag!

 

Flyttar till skåneland imorn btw för er som missat det så kanske blir lite inaktiv tills jag har fått igång internet i lägenheten. Så blir väl inte grind på ett tag. Har hört att man kan hyra mobilt bredband en vecka för typ 150 kr eller något sånt. Någon som vet om det stämmer och vart jag kan fixa det? Tjänar förhoppningsvis in dem där 150 kronorna ganska fort :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han bubbla ft och paycheck finner du högre upp på den här sidan.

 

Ok, tänkte om han cashgejmat lite oxå för en del av resultatet.... Men tack för hjälpen Snyggyngves sekreterare :lol:

 

Edit. öhh nevermind, (läste FT som Full Tilt) ;)

 

Edit igen. Ganska kul namn dock på svenska. Full tilt... Seriöst namn på en site liksom :D

 

Edit återigen. Lite samma som hotmail... skönt mailprogram om man läser det på svenska...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörrni... Vad har ni för BB/100? (Tror jag ligger galet högt där... eller så har jag fattat det lite fel i HM... )

 

Med din enorma samplesize så borde den nog stämma :roll:

 

Har inte trackern igång men pratade om den häromdagen och har för mig jag sa att jag låg på 21bb/100. Vet inte om det är true winrate dock. Det är typ 110k händer på 0,5/1 och då har jag haft tre saftiga downswings så det är både up and downs medräknat. Min 3k downswing på fem dagar drog verkligen ned winraten :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med din enorma samplesize så borde den nog stämma :roll:

 

Har inte trackern igång men pratade om den häromdagen och har för mig jag sa att jag låg på 21bb/100. Vet inte om det är true winrate dock. Det är typ 110k händer på 0,5/1 och då har jag haft tre saftiga downswings så det är både up and downs medräknat. Min 3k downswing på fem dagar drog verkligen ned winraten :-(

 

21bb/100 är väl jäkligt bra om man kan hålla det.. om du 5tablar 0,5/1 blir det avrundat till ungefär 100kr/h? eller är jag helt bakom flötet? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21bb/100 är väl jäkligt bra om man kan hålla det.. om du 5tablar 0,5/1 blir det avrundat till ungefär 100kr/h? eller är jag helt bakom flötet? :-P

 

Eftersom jag har fått in ~100k+ händer så tror jag nog att jag kan hålla det :P Vet inte vad jag har för timlön men tror inte det är 100 kr/h iaf, tråkigt nog :-(

 

Could be wrong though, sämst på matte så din uträkning stämmer säkert :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag har fått in ~100k+ händer så tror jag nog att jag kan hålla det :P Vet inte vad jag har för timlön men tror inte det är 100 kr/h iaf, tråkigt nog :-(

 

Could be wrong though, sämst på matte så din uträkning stämmer säkert :P

 

ahh ok, Men det låter ju vettigt. Rushar nog lite isf, för senaste sessionerna har jag legat på typ 40bb/100 ;-) Trodde dock att en vanlig bb/100 låg på typ 5 eller så... Men runt 10-20 är inte helt ovanlgt heller då alltså.

 

//18 åringen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahh ok, Men det låter ju vettigt. Rushar nog lite isf, för senaste sessionerna har jag legat på typ 40bb/100 ;-) Trodde dock att en vanlig bb/100 låg på typ 5 eller så... Men runt 10-20 är inte helt ovanlgt heller då alltså.

 

//18 åringen

 

Du missförstod nu. _Din_ vanliga bb/100 ligger nog på 5 eller så... :-D

 

 

Tror jag skiter i att köra CG idag. Chattade och slaskade lite imorse typ 06.30-10.00 och plussade en hundring. Var väldigt mycket slask men jag har inte sovit inatt så var väl därför. Pga att jag inte sovit som jag struntar i cg också. Har fått in väldigt mycket pengar (för att vara jag) senaste typ fem dagarna att jag kan få vara värd en paus nu. Har inte räknat efter men tror jag är upp 5-7k (ren gissning men det finns nog sanning i den) så skönt att slippa grinda. Flyttar ju som sagt imorn också så måste se till så att jag packat ned allting nu. Blir nog 50k gtd idag igen dock ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratar vi PTBB/100? (1 PTBB=2 big blinds) I så fall är väl 21 ett väldigt bra resultat över så pass många händer. Och fortfarande ett bra resultat även om vi pratar vanliga big blinds.

 

Nej, här kör vi inte fixed limit så vi håller oss till bb/100 ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha thx grabbar! Jag har inte gnällt så mycket på senaste tiden, har ni inte märkt det? :-D

 

Host!

 

Men ge mig ork

 

Kan jag folda här eller?

 

samma jävla äckliga fisk som är på sitt livs jävla goodrun

snälla

 

Sååååååå jobbigt att jag precis bubblade FT. Hamnad ai med 88 v QQ och fick inte dra ut.

 

Seriöst vad jag stör mig på att jag bubblade FT :-(

 

 

 

Skönt att det går bra för dig i alla fall. :-D Jag jävlas mest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...