sammejao Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Gah, blir så drygt att spela när allt går åt helvete. Orkar snart inte mer. Det blev 1,5 timmes lir ikväll och jag landade på blygsamma, löjligt låga 120bb/100. Hoppas jag kommer ur den här downswingen nån gång, skulle vara härligt med en rush för en gångs skull! fuck you hehe
Snygglenn Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 Halvvägs in i månaden och jag är halvvägs mot målet. 5,2k intjänade hittills. Hade kunnat vara mer om jag inte spenderat första 4-6 dagarna på ipoker där jag fick in $22 totalt så det var slöseri med tid. Jag har börjat anpassa mig till fiskarna på svs nu och ligger på 33bb/100 i februari. Tror nästan inte jag kan förbättra det, möjligen om jag slutar spewa när jag är trött. Springer som en gud på full tilt också och är upp 1,7k där på tre dagar. Hoppas på att krossa 10k
Snygglenn Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 lol bara för att jag skrev det så är det nån tagfish vid namn koffe som lyckas träffa allt
Roob Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 IRL railade dig innan, när du spelade mot min morsas gubbe på 0.5/1 citat: "De som ofta heter att dom är snygga är fula som stryk" de typ bara sexyterran som dodgar den.
Snygglenn Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 IRL railade dig innan, när du spelade mot min morsas gubbe på 0.5/1 citat: "De som ofta heter att dom är snygga är fula som stryk" de typ bara sexyterran som dodgar den. Förstår inte riktigt vad du menar? Namnet är så klart ett skämt, heter inte yngve direkt Du får raila mig nån gång när jag inte är söndertiltad istället, torskat 5 inköp idag så det suger. Vad nickar han?
Snygglenn Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2009 Härlig motrigg man haft idag. Back 900 på svs. Helt sjuk dag, förstår inte hur jag kan missa allt / floppa nöten och bli utdragen heeeeeela tiden. Om nån vill in och fiska sitter det en kille med 1100 på 0,5/1-bord med statsen 87/51. Donerade 300 till honom, aldrig sett någon med sån otrolig medrigg. T.ex öppnade han till 11bb utg med 86 och träffade så klart, vann en typ 400bb-pot med Q2 osv osv osv osv
Crappy Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 . Om nån vill in och fiska sitter det en kille med 1100 på 0,5/1-bord med statsen 87/51. Donerade 300 till honom, aldrig sett någon med sån otrolig medrigg. T.ex öppnade han till 11bb utg med 86 och träffade så klart, vann en typ 400bb-pot med Q2 osv osv osv osv Blom90?
Snygglenn Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2009 Blom90? Hans rush bleknar i jämförelse. Tomahawk: bannad från chatten som sagt
Burning Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Är det U33 som är den där crazy killen?
Snygglenn Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2009 Är det U33 som är den där crazy killen? Haha ja, han sitter med 1,9k nu. Löjligt så medriggad han är.
nicklaslid Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Den grabben har stackat av många gånger till mig, men han har en sjuk förmåga att få mig (och alla andra på bordet) på rå TILT! HAJA SAMMEJAO!
bossbaver Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Hans rush bleknar i jämförelse. Tomahawk: bannad från chatten som sagt justefan ja
bossbaver Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Haha ja, han sitter med 1,9k nu. Löjligt så medriggad han är. ja LOL åt U33s medrigg. helt psyko sånt überflyt alltså...
John_teh_Donk Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Det var trista förlustpotter, men det är ju så det är på svs, och särskilt på lägsta nivåerna. Det blir nån form av blandning mellan playmoney och riktigt spel. Hade det varit på 5/10 eller liknande nivå hade du säkert börjat fundera på foldknappen eller att hålla potten nere när du fick motstånd. Men det går ju inte riktigt ihop på 0.5/1, och då blir det ju mer lotto än poker.
Snygglenn Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2009 Det var trista förlustpotter, men det är ju så det är på svs, och särskilt på lägsta nivåerna. Det blir nån form av blandning mellan playmoney och riktigt spel. Hade det varit på 5/10 eller liknande nivå hade du säkert börjat fundera på foldknappen eller att hålla potten nere när du fick motstånd. Men det går ju inte riktigt ihop på 0.5/1, och då blir det ju mer lotto än poker. Ja det var likadant igår tyvärr. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta, jag har rent ut sagt öst in skatt till staten senaste månaden och det här är tacken. Tur att jag har en till rulle på FT. Det blev till att avrunda natten med en 8-timmars grind. Slutar dagen upp +$160 på full tilt och -250 eller nåt på det statliga.
sammejao Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Hallå hallå, Efter en liten downswing så cashade jag ut igen.. Det gick dåligt och ekonomin har inte varit på topp sen laptopköpet. Jag har också märkt att disciplinen blivit bättre när rullen är tajt. Någon som kanske varit med om samma sak? Men nu har jag iallafall tänkt bygga rulle och börja resan mot 2,5/5, vilket inte borde vara några större problem till sommaren. Rulle atm: Kommer efter nuvarande session btw, Fina resultat Andreas, på fulltilt. Vilken nivå lirade du på inatt?
cobb89 Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Det var trista förlustpotter, men det är ju så det är på svs, och särskilt på lägsta nivåerna. Det blir nån form av blandning mellan playmoney och riktigt spel. Hade det varit på 5/10 eller liknande nivå hade du säkert börjat fundera på foldknappen eller att hålla potten nere när du fick motstånd. Men det går ju inte riktigt ihop på 0.5/1, och då blir det ju mer lotto än poker. Va?
Basen Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Det var trista förlustpotter, men det är ju så det är på svs, och särskilt på lägsta nivåerna. Det blir nån form av blandning mellan playmoney och riktigt spel. Hade det varit på 5/10 eller liknande nivå hade du säkert börjat fundera på foldknappen eller att hålla potten nere när du fick motstånd. Men det går ju inte riktigt ihop på 0.5/1, och då blir det ju mer lotto än poker. Vilken av de tre händerna ovan hade du funderat på att folda på 5/10?
John_teh_Donk Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Tur att jag har en till rulle på FT. Det blev till att avrunda natten med en 8-timmars grind. Slutar dagen upp +$160 på full tilt och -250 eller nåt på det statliga. Ja det brukar ofta bli så Va? Vilken av de tre händerna ovan hade du funderat på att folda på 5/10? Nej ok när man kollar lite mer noggrant är väl fold osv att ta i lite väl mycket Men jag ville väl mer ha sagt att man på 0.5/1 sällan tror på att fi sitter med nötterna när man har nåt bra, och det går inte ens att fundera på att folda eller hålla potten nere, och då blir det också sjuka utdragningar och beats. Hade några av dom där händerna varit på full tilt NL100 hade jag börjat blivit orolig för nötterna. T ex högre set eller stege i andra handen, och set i tredje. Men så är det ju inte på svs.
Basen Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Ja det brukar ofta bli så Nej ok när man kollar lite mer noggrant är väl fold osv att ta i lite väl mycket Men jag ville väl mer ha sagt att man på 0.5/1 sällan tror på att fi sitter med nötterna när man har nåt bra, och det går inte ens att fundera på att folda eller hålla potten nere, och då blir det också sjuka utdragningar och beats. Hade några av dom där händerna varit på full tilt NL100 hade jag börjat blivit orolig för nötterna. T ex högre set eller stege i andra handen, och set i tredje. Men så är det ju inte på svs. Du menar att du struntar i att spela ditt A-game för att det inte handlar om så mkt pengar? Jag lider ibland av samma, en av de saker jag jobbar med att få bort. Är mitt inne i ett anti-spew-projekt.
AdslVerbe Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Är mitt inne i ett anti-spew-projekt. Där sa du nått!!! Mitt TEMA för resten av månaden .
Snygglenn Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2009 På ett sätt tycker jag donken har rätt med att man får in pengarna lättare när det bara handlar om en hundring. Man försöker ju att alltid lira sitt a-game men när det handlar om så pass lite pengar så blir man väl lite arrogant. Men jag har inte varit arrogant i helgen utan snarare försökt spela så bra som möjligt men så fort jag fått in degen har jag blivit utdragen eller mött aces med mina kungar. Jag är ned ungefär 1500 i helgen på svs och det är bara löjligt, borde inte ens gå att ha en downswing på nivån egentligen. Samme: NL25 lirar jag så det blev typ 5-6 inköp. Tycker du borde förflytta dig till amerikansk mark du också! GOGOGO
Recommended Posts